هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
جمعه، 7 ارديبهشت 1403
ساعت 07:33
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

چهارشنبه 19 مرداد 1401 ساعت 14:53
چهارشنبه 19 مرداد 1401 14:28 ساعت
2022-8-10 14:53:17
شناسه خبر : 359732
نظام چه قدر باید هزینه می‌کرد تا ثابت کند سرکرده فتنه ۱۳۸۸، مهره‌ای در تراز ابوبکر بغدادی و ابو عمر شیشانی است که فقط خود را پشت نام میرحسین موسوی پنهان کرده است؟!
نظام چه قدر باید هزینه می‌کرد تا ثابت کند سرکرده فتنه ۱۳۸۸، مهره‌ای در تراز ابوبکر بغدادی و ابو عمر شیشانی است که فقط خود را پشت نام میرحسین موسوی پنهان کرده است؟!
محمد ایمانی، فعال رسانه‌ای،  در واکنش به اهانت میرحسین موسوی به سردار شهید حسین همدانی نوشت:
 
«میرحسین موسوی، خیانت به جمهوریت و اسلامیت را با دروغ تقلب در انتخابات ۸۸ شروع کرد، اما حمایتش از حرمت شکنان عاشورا، خبر از خیانتی بزرگ‌تر می‌داد.
 
حالا بی‌محلی مردم و نظام موجب شده، او مرتکب خودزنی شود. سند درباره پادویی وی برای اسرائیل و آمریکا و داعش، روشن‌تر از بیانیه اخیر؟!
 
آمریکا، انگلیس و اسرائیل، در جریان طراحی فتنه سبز، چه نقش پیچیده‌ای را برای وی نوشته بودند و چقدر عبرت آموز برگزار شد؟ قرار بود او با نفاق و عوام فریبی به جمهوریت و اسلامیت ضربه بزند؛ اما بردباری حکیمانه نظام، او را به جایی رساند که نقاب بردارد و باید در تراز پادوی پیاده و مهره انتحاری ایفای نقش کند!
 
اگر اسم موسوی را از پایین بیانیه صادره به نام وی حذف کنید، با مواضع عقده گشایانه محافل صهیونیستی و ارتجاع منطقه یا مواضع از سر حقارت تروریست‌هایی که توسط رزمندگان دلاور محور مقاومت تار و مار شدند، مو نمی‌زند.
 
براستی علت هم ذات‌پنداری او با گروهک‌های مزدور و تروریست داعش و النصره چیست که هم تروریست‌های داعش و النصره کینه امثال سردار همدانی و دیگر مدافعان حرم را به دل دارند و هم این سرکرده فتنه سبز علیه آنها عقده گشایی می‌کند؟!
 
نظام چه قدر باید هزینه می‌کرد تا ثابت کند سرکرده فتنه ۱۳۸۸، مهره‌ای در تراز ابوبکر بغدادی و ابو عمر شیشانی است که فقط خود را پشت نام میرحسین موسوی پنهان کرده است؟!»