هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
دوشنبه، 17 ارديبهشت 1403
ساعت 02:18
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 ساعت 15:35
چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 14:45 ساعت
2024-4-24 15:35:35
شناسه خبر : 380070
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه تا ۵ سال آینده، هزار هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود گفت: تا پایان برنامه هفتم ۲۵۰۰ واحد هنرستان به واحد تولیدی تبدیل می‌شود.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه تا ۵ سال آینده، هزار هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود گفت: تا پایان برنامه هفتم ۲۵۰۰ واحد هنرستان به واحد تولیدی تبدیل می‌شود.
گروه اجتماعی - رجانیوز: وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه تا ۵ سال آینده، هزار هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود گفت: تا پایان برنامه هفتم ۲۵۰۰ واحد هنرستان به واحد تولیدی تبدیل می‌شود.
 
به گزارش رجانیوز به نقل از میزان، رضامراد صحرایی امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ در حاشیه جلسه هیئت دولت با بیان اینکه تا ۵ سال آینده، هزار هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود گفت: در این مدت تعداد دانش آموزان در رشته‌های مهارتی در هنرستان که در حال حاضر ۳۹ درصد است به نیمی از تعداد دانش‌آموزان کل کشور می‌رسد.
 
وی ادامه داد: تا ۵ سال آینده هزار هنرستان جدید ساخته و ۸۰۰ هنرستان هم با تبدیل کاربری ایجاد می‌شوند، همچنین تا پایان برنامه هفتم ۲۵۰۰ واحد هنرستان به واحد تولیدی تبدیل می‌شود.
 
 
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به این نکته که به هنرستان‌های جوار صنعت تسهیلات داده می‌شود، ادامه داد: وزارتخانه‌های تعاون، نفت، صمت، گردشگری، راه و شهرسازی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ورزش و جوانان و کشور و سازمان حفاظت محیط زیست مکلف به ایجاد حداقل ۵ هنرستان شدند.
 
صحرایی گفت: موضوع تغییر تقویم آموزشی در قالب طرح در کمیسیون آموزش مجلس تصویب شده و در نوبت رسیدگی در صحن علنی مجلس است.
 
انتهای پیام/ 


8
پسندیدم