هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
جمعه، 14 ارديبهشت 1403
ساعت 02:28
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

يكشنبه 2 ارديبهشت 1403 ساعت 18:46
يكشنبه 2 ارديبهشت 1403 18:42 ساعت
2024-4-21 18:46:37
شناسه خبر : 379872
رئیس فدراسیون تنیس با اشاره به حضور سلبریتی‌ها در این رشته عنوان کرد: برخی سلبریتی‌ها نیز در رشته‌های زیر مجموعه تنیس حضور دارند که در کنار افراد فنی فعالیت می‌کنند و با عضویت در این کمیته‌ها، به مسئولان کمک می‌دهند.
رئیس فدراسیون تنیس با اشاره به حضور سلبریتی‌ها در این رشته عنوان کرد: برخی سلبریتی‌ها نیز در رشته‌های زیر مجموعه تنیس حضور دارند که در کنار افراد فنی فعالیت می‌کنند و با عضویت در این کمیته‌ها، به مسئولان کمک می‌دهند.
گروه ورزش-رجانیوز: داوود عزیزی روز یکشنبه در گفت‌وگویی در خصوص اولین میزبانی بین‌المللی تنیس ساحلی اظهار داشت: تا جایی که من می‌دانم، تا به حال در این رشته میزبانی نداشتیم. در حال حاضر پایین‌ترین سطح مسابقه را میزبانی می‌کنیم ولی باید از این نقطه شروع می‌کردیم. فکر می‌کنم اگر با همین قدرت ادامه بدهیم، اتفاقات بسیار خوبی مثل افتخار آفرینی‌های فوتبال ساحلی را در این رشته نیز شاهد باشیم. تقریبا جدول‌ مسابقات از تیم‌هایی که باید ثبت نام کنند، پر شده است و فکر می‌کنم تا روز مسابقه، ۳۲ تیم آقایان و بانوان تکمیل شوند.
 
به گزارش رجانیوز، وی ادامه داد: منتظریم که روند پیشرفت این رشته جلو برود تا در آینده رویدادهای بین المللی سطح بالاتری نیز برگزار کنیم و تیم ملی را نیز تشکیل دهیم تا در رویدادهای بین المللی خارجی نیز شرکت داشته باشیم. در تنیس نیز از مسابقات سطح پایین شروع کردیم و حالا صاحب بالاترین سطوح رقابت در غرب آسیا هستیم. در حال حاضر مسابقات BT۱۰ را برگزار می‌کنیم و قطعا در آینده‌ای نزدیک به رقابت‌های BT۵۰ خواهیم رسید.
 
رئیس فدراسیون تنیس با اشاره به حضور سلبریتی‌ها در این رشته عنوان کرد: افراد فنی بسیار خوبی در این رشته از شهرهای کیش، انزلی، مازندران و گرگان حضور دارند که هر کدام صاحب سبک هستند. برخی سلبریتی‌ها نیز در رشته‌های زیر مجموعه تنیس حضور دارند که در کنار افراد فنی فعالیت می‌کنند و به با عضویت در این کمیته‌ها، به مسئولان کمک می‌دهند.
 
وی در مورد کشورهای عربی که رقیب ایران هستند و هزینه‌های بسیاری می‌کنند، خاطرنشان کرد: قطعا هزینه‌های میلیاردی عرب‌ها و میزبانی مسابقات سطح بالا در پیشرفت این کشورها در تنیس بی‌تاثیر نیست اما این مسئله را نباید از یاد برد که برای پیشرفت فقط هزینه ملاک نیست و باید زمان هم صرف کرد. در این زمانی که این کشورها برای پیشرفت نیاز دارند، ما هم بیکار نمی‌نشینیم و به پیشرفت‌مان ادامه می‌دهیم؛ از همین رو آن‌ها نمی‌توانند تهدید خیلی خاص و جدی برای ما باشند. ورزشکاران ما با برترین‌های دنیا می‌جنگند و به سطح ۲ آسیا نیز رسیدند ولی آن‌ها در سطح چهارم قرار دارند و فعلا نمی‌توانند در حد ما باشند.
 
انتهای پیام/