هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
جمعه، 14 ارديبهشت 1403
ساعت 15:30
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

دوشنبه 3 ارديبهشت 1403 ساعت 20:03
دوشنبه 3 ارديبهشت 1403 17:49 ساعت
2024-4-22 20:03:35
شناسه خبر : 379972
رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از کشف و توقیف بیش از ۱۵ دستگاه موتورسیکلت سنگین و غیرمجاز قاچاق واقع در نمایشگاهی در محدوده چیتگر خبر داد.
رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از کشف و توقیف بیش از ۱۵ دستگاه موتورسیکلت سنگین و غیرمجاز قاچاق واقع در نمایشگاهی در محدوده چیتگر خبر داد.
گروه اقتصاد-رجانیوز: سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری روز دوشنبه در این خصوص افزود: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص شد چندین دستگاه موتورسیکلت قاچاق در نمایشگاهی در چیتگر تهران نگهداری می‌شود و با توجه به اینکه تردد انواع موتورسیکلت سنگین با حجم بالای ۲۵۰ سی سی در معابر عمومی ممنوع و فقط در زمان و تاریخ اعلامی فدراسیون در معابر مبدا و مقصد بایستی ضابطه مند و با یدک کشی صورت گیرد، کارآگاهان این پلیس با حضور در محل، موتورها را رویت و در نهایت توقیف کردند.
 
به گزارش رجانیوز، وی ادامه داد: در بررسی اولیه مشخص شد نمایشگاهی با برگزاری مراسم و دعوت از موتورسواران این موتورسیکلت‌های سنگین اقدام به افتتاح نمایشگاه خود کرده که برابر خبر واصله تعدادی از موتورسیکلت‌های موجود فاقد اسناد و مدارک مثبته بوده و مالکان آن نتوانستند اسناد و مدارک گمرکی ارائه کنند.
 
به گفته سرهنگ افشاری، موتورهای کشف شده شامل تعداد ۱۵ دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق بوده که پرونده‌ای در خصوص آن تشکیل و به همراه متهمان به مرجع قضایی ارجاع شدند.
 
وی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: برخی از جرایم توسط مجرمان حرفه ای با استفاده از موتورسیکلت‌های سنگین صورت گرفته و بازتاب آن در شبکه‌های مجازی موجب آزرده شدن خاطر شهروندان فراهم می‌کند و از طرفی قاچاق کالا و ارز باعث اختلال در برنامه ریزی‌های اقتصادی و افزایش تورم در جامعه می‌شود.
 
رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از شهروندان درخواست کرد که درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.
 
انتهای پیام/