هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
شنبه، 15 ارديبهشت 1403
ساعت 05:09
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

يكشنبه 2 ارديبهشت 1403 ساعت 20:02
يكشنبه 2 ارديبهشت 1403 19:38 ساعت
2024-4-21 20:02:55
شناسه خبر : 379913
نماینده پارلمان لبنان بر گزینه مقاومت در برابر دشمن صهیونیست تاکید کرد و افزود: مسئولیت ما ایجاب می‌کند که با تمام توان از کشورمان دفاع کنیم.
نماینده پارلمان لبنان بر گزینه مقاومت در برابر دشمن صهیونیست تاکید کرد و افزود: مسئولیت ما ایجاب می‌کند که با تمام توان از کشورمان دفاع کنیم.
گروه بین‌الملل-رجانیوز: «هانی قبیسی» عضو فراکسیون توسعه و آزادی پارلمان لبنان گفت: برخی در لبنان علیه مقاومت موضع‌گیری می‌کنند و اعتقادی به مقاومتی ندارند که از وطن دفاع می‌کند.
 
به گزارش رجانیوز، وی افزود: خطاب کلام من به کسانی است که از میهن پرستی دم می‌زنند و فرقه گرایی را ترویج می‌کنند و کسانی که میهن پرستی خود را رها کرده و نمی‌خواهند که لبنان کشوری مقاوم باشد و کسانی که از اصل دفاع از کشور در برابر دشمن دست کشیده‌اند.
 
قبیسی بیان کرد: ما خواهان کشور ویران نیستیم، اما خواهان کشور سازشکار و سرسپرده و کشوری که دنباله رو غرب باشد نیز نیستیم؛ آنچه ما به دنبال آن هستیم، عزت و کرامت است و اینکه سرسپرده نباشیم و احدی کشور ما را اشغال نکند.
 
این نماینده پارلمان لبنان اضافه کرد : مسئولیت ما ایجاب می‌کند که با تمام توان از لبنان دفاع کنیم.
 
وی افزود: درگیری با دشمن فقط به دفاع از سرزمین و مرزها خلاصه نمی‌شود، بلکه دفاع و پاسداری از اصول را هم در بر می‌گیرد. از نگاه ما مقاومت گزینه دفاع از خود، سرزمین و حاکمیت و کشور است.
 
عضو فراکسیون توسعه و آزادی پارلمان لبنان تاکید کرد: قدرت لبنان در ضعف آن نیست بلکه در وحدت و چنگ زدن به گزینه مقاومت است و این حقی است که با همه قوانین ، شریعت و منشورهای بین المللی، منطبق است.
 
این اظهارات در حالی بیان می شود که پیشتر نیز «علی خریس» دیگر عضو فراکسیون توسعه و آزادی لبنان با اشاره به ایستادگی مقاومت گفته بود: اطمینان داریم که دشمن در جنگ پیروز نخواهد شد، زیرا ملت و مقاومت فلسطین مبارزه سلحشورانه دارند. ما به مقاومت فلسطین اطمینان داریم و تاکید می‌کنیم که فلسطین در نهایت پیروز است.
 
انتهای پیام/