هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
جمعه، 14 ارديبهشت 1403
ساعت 16:30
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

يكشنبه 2 ارديبهشت 1403 ساعت 18:38
يكشنبه 2 ارديبهشت 1403 18:08 ساعت
2024-4-21 18:38:34
شناسه خبر : 379867
دریای کاسپین بابل به عنوان تنها نماینده مازندران در لیگ دسته اول فوتبال کشور با کسب یک برد نجات بخش در هفته گذشته مقابل شاهین بندر عامری، این بار در هفته بیست و هشتم برای برد مقابل خیبر خرم آباد و فاصله گرفتن از انتهای جدول برای کسب پیروزی در مقابل این تیم صدر جدولی خیز برداشته است.
دریای کاسپین بابل به عنوان تنها نماینده مازندران در لیگ دسته اول فوتبال کشور با کسب یک برد نجات بخش در هفته گذشته مقابل شاهین بندر عامری، این بار در هفته بیست و هشتم برای برد مقابل خیبر خرم آباد و فاصله گرفتن از انتهای جدول برای کسب پیروزی در مقابل این تیم صدر جدولی خیز برداشته است.
گروه ورزش-رجانیوز: تیم فوتبال دریای کاسپین بابل پس از هفته‌ها ناکامی در۲ بازی اخیر خود مقابل شهرداری آستار و شاهین بندر عامری موفق به کسب چهار امتیاز اثربخش شد که جایگاه این تیم فوتبال را در جدول لیگ دسته اول کمی بهبود ببخشید و از رتبه هفدهم جدول به جایگاه پانزدهم رساند.
 
به گزارش رجانیوز، دریا هفته گذشته در یک بازی سرنوشت‌ساز توانست ۳ امتیاز حیاتی را در زمین خود مقابل شاهین بندرعامری کسب کند که این برد چیدمان انتهای جدول را کمی به نفع دریای بابل تغییر داد.
 
این برد شیرین سبب شد که دریای کاسپین بابل با روحیه‌ای مضاعف خود را برای بازی با صدرنشین جدول که با اقتدار این جایگاه را در لیگ دسته اول از آن خود کرده و در اختیار دارد آماده کند و امروز به مصاف خیبر خرم‌آباد برود.
 
۲ تیم در حالی در خرم‌آباد مقابل هم قرار می‌گیرند که خیبر خرم‌آباد از ۲۷ بازی خود توانست ۶۱ امتیاز کسب کند و دریای کاسپین بابل فقط ۲۲ امتیاز از این تعداد بازی کسب کرده است.
 
دریای کاسپین بابل برای فرار از سقوط به دسته‌های پایین‌تر راهی جز خلق شگفتی ندارد به جز برد یا کسب امتیازی موثر اندیشه دیگری در سر ندارد.
 
فرصت‌سوزی‌های دریای بابل در بازی‌های آغازین فصل به حدی بود که این تیم دیگر فرصت اشتباهی ندارد. طی ۲هفته اخیر هواداران دریای بابل با بهره‌مندی از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی کارزارهایی برای حمایت از این تیم به راه انداخته‌اند.
 
هواداران پیش از بازی شاهین بندر عامری با تشکیل گروه‌های مجازی تحت عنوان «هوادران دریا» از نماینده خود در لیگ دسته اول خواستند که هفت بازی باقیمانده فصل را سرنوشت‌ساز بدانند و با جان و دل برای ماندگاری در لیگ تلاش کنند.
 
دوستداران فوتبال با استفاده از همین کانال‌های مجازی تعداد قابل توجهی از تماشاگران را هفته گذشته برای تشویق تیم دریای بابل روانه ورزشگاه شهدای سیمرغ کردند که این حمایت‌ها سبب شد دریای کاسپین بابل ۲ - ۰ شاهین بندر عامری را شکست دهد و با روحیه‌ای امیدآفرین برای کسب نتیجه مطلوب در لرستان اردو بزند.
 
امیدها زنده شد
یکی از هوادران دریای کاسپین بابل در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پیروزی هفته گذشته دریا مقابل شاهین بندر عامری امید برای ماندگاری این تیم در لیگ آزادگان را زنده کرد. اگر بازکنان دریا یکدل با تمام توان خود بازی کنند، توان کسب نتیجه مطلوب مقابل خیبر خرم‌آباد را دارند.
 
حسین شوبی اظهار کرد: هر چند تیم خیبر بازی‌های خوبی در طول فصل از خود به نمایش گذاشت، اما تردیدی نداریم که بازیکنان دریا با همه داشته‌های خود در این بازی به میدان خواهند رفت و دوباره شور و شوق را برای فوتبال بابل به ارمغان می‌آورند.
 
وی افزود: ورزشگاه هفتم تیر بابل به شکل بسیار حرفه ای و زیبا در حال بازسازی است. همه ما امید داریم که در سال آینده نماینده مازندران در لیگ دسته اول در این چمن حرفه‌ای بازی کند و تیم‌مان را تشویق کنیم.
 
این هوادار فوتبال بابل با بیان اینکه در زمان مدیریت سید داوود سیدعباسی به عنوان سرمربی، دریا کاسپین بابل نتایج بهتری نسبت به گذشته کسب کرد، ادامه داد: سیدعباسی ثابت کرد که مصمم است این تیم فوتبال را در لیگ دسته اول نگه دارد.
 
سرپرست تیم دریای کاسپین بابل نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تیم دریا به لحاظ فنی در آمادگی کامل قرار دارد و بدون هیچ مصدوم یا محرومی به مصاف خیبر خرم‌آباد می‌رویم.
 
ابراهیم محمودی ادامه داد: برد شیرین مقابل شاهین بندر عامری روحیه بازیکنان را افزایش داد و همه آن‌ها با انگیزه‌ای مضاعف آماده رویارویی با صدرنشین جدول هستند.
 
وی با بیان این که همه ۷ بازی پیش رو برای دریای کاسپین بابل تا پایان فصل دارای اهمیت است، خاطرنشان کرد: همه تلاش‌ها بر این است که این تیم سقوط نکند. تجربه فوتبالی در این استان ثابت کرده که وقتی تیم دسته اولی به رده پایین‌تر سقوط کند برگشت آن بسیار مشکل خواهد بود.
 
سرپرست تیم دریای بابل ضمن ابراز رضایت از عملکرد سرمربی تیم، خاطرنشان کرد: تیم دریا با سرمربیگری سید داوود سیدعباسی در ۵ بازی اخیر ۱۰ امتیاز کسب کرد که این امتیازها برای این تیم بسیار سرنوشت‌ساز بود.
 
محمودی ادامه داد: نماینده مازندران در لیگ دسته اول بدون تردید برای کسب ۳ امتیاز بازی با صدر نشین لیگ به لرستان اعزام شد و در مقابل این تیم به میدان خواهد رفت.
 
وی از مسوولان استان خواست تا از این تیم فوتبال حمایت کنند و با بهره‌مندی از همه ظرفیت‌های استانی و شهرستانی بتواند بازی‌های باقیمانده را با موفقیت پشت‌سر بگذارد.
 
تداوم حمایت‌ها
در این پیوند رئیس هیئت فوتبال بابل بیان داشت: همه تلاش‌ها بر این است گام‌های موثر حمایتی که در هفته‌های اخیر برای این تیم برداشته شد به نتیجه‌ای موثر برای تقویت تیم منجر شود.
 
مهدی بادیکناری اظهار کرد: در بازی هفته گذشته مقابل شاهین بندر عامری تلاش کردیم با رایگان کردن تماشای بازی هواداران را حضور در استادیوم و تشویق تیم شهرشان ترغیب کنیم که خوشبختانه این اقدام اثرگذار بود.
 
وی با بیان این که در هفته‌های اخیر با درایت فرماندار بابل نشست‌های خوبی با گروه‌های مختلف برای حمایت از دریای کاسپین بابل برگزار شد، خاطرنشان کرد: هیئت فوتبال شهرستان هم پیگیر کمک به نماینده مازندران در لیگ دسته اول فوتبال کشور است.
 
بادیکناری ادامه داد: در شرایط فعلی تیم در آمادگی کامل به سر می‌برد و همه ما امیدواریم که نوار پیروزی‌های این تیم ادامه‌دار شود.
 
رئیس هیئت فوتبال بابل با بیان این‌که همدلی تماشاگران فوتبال بابل برای حمایت این تیم ستودنی است، ادامه داد: هر هفت بازی باقیمانده دریای کاسپین بابل تا پایان فصل برای این تیم سرنوشت‌ساز است و با تمام وجود و موج مثبتی که هواداران به راه انداختند برای کسب برد و نتیجه مطلوب در بازی‌های باقی مانده به میدان می‌رویم.
 
انتهای پیام/