هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
جمعه، 14 ارديبهشت 1403
ساعت 02:26
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

يكشنبه 2 ارديبهشت 1403 ساعت 19:04
يكشنبه 2 ارديبهشت 1403 18:42 ساعت
2024-4-21 19:04:09
شناسه خبر : 379883
رییس فدراسیون قایقرانی گفت: کسب سهمیه المپیک پاریس در رشته‌های مختلف در این دوره توانست توانایی ملی‌پوشان را نشان دهد و برای ورزشکارانمان قوت قلب باشد.
رییس فدراسیون قایقرانی گفت: کسب سهمیه المپیک پاریس در رشته‌های مختلف در این دوره توانست توانایی ملی‌پوشان را نشان دهد و برای ورزشکارانمان قوت قلب باشد.
گروه ورزش-رجانیوز: علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی با اشاره به کسب سهمیه المپیک قایقرانان ایران اظهار داشت: خوشبختانه دختران و پسران قایقران کشورمان موفق شدند برای اولین بار ۵ سهمیه المپیک را کسب کنند.
 
به گزارش رجانیوز، وی افزود: ۳ سهمیه کسب شده مخصوص دختران قایقران است که در ۴ رشته شرکت خواهند کرد. همچنین این اتفاق برای اولین بار افتاد که ۲ سهمیه رویینگ، یک کایاک و یک کانو به‌طور هم‌زمان به مسابقات اعزام می‌شوند.
 
رییس فدراسیون قایقرانی در ادامه بیان کرد: دختران ما در بخش دبل روئینگ موفق شدند در مسابقات روئینگ کره‌جنوبی هر ۲ سهمیه را کسب کنند. همین‌طور علی آقامیرزایی و محمدنبی رضایی نیز موفق شدند در مسابقات کانو و کایاک آب‌های آرام که در ژاپن برگزار شد کسب مدال و سهمیه کنند.
 
همچنین سهرابیان با بیان این‌که کسب سهمیه ما در بخش کانو و کایاک ۲ نفره نیز قطعی بود، گفت: متاسفانه در اولین روز مسابقات به‌دلیل طوفان شدیدی که رخ داد، مجبور شدیم به‌عنوان برگزارکننده، مسابقات را ساعت‌ها به تعویق بیندازیم و باتوجه به قطع نشدن طوفان، مسابقات در همان شرایط آب و هوایی برگزار شد و قایقرانان ما همچون دیگر ورزشکاراران شایسته موفق به کسب سهمیه در این بخش نشدند.
 
وی در ادامه گفت: هرچند که در این دوره موفق به کسب سهمیه در بخش ۲ نفره کایاک و کانو نشدیم ولی کسب سهمیه در بخش‌های دیگر توانست برای ورزشکاران‌مان قوت قلب باشد و امیدوارم با کسب مدال در المپیک بتوانیم باعث شادی مردم ایران و ورزش دوستان شویم.
 
انتهای پیام/


1
پسندیدم