هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
شنبه، 8 ارديبهشت 1403
ساعت 06:43
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

شنبه 16 بهمن 1400 ساعت 07:36
شنبه 16 بهمن 1400 07:29 ساعت
2022-2-5 07:36:20
شناسه خبر : 355258
با گسترش روز افزون طرح ها و مدل های متنوع در مبلمان و صندلی، صندلی های تابی مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. یکی از انواع این صندلی ها، تاب ریلکسی شیشه ای می باشد که به نام تاب صندلی شیشه ای یا پلکسی هم معروف است و از جنس ورق های پلکسی گلاس در رنگ های متنوع و مقاومت بسیار بیشتر از شیشه ساخته می شوند.

مجموعه نیوتاب با مدیریت آقای کیومرث محمدولی در سال 1392 برای اولین بار در ایران تاب های ریلکسی شیشه ای را تولید نموده و در حال حاضر با کیفیتی در سطح بالا و قابل رقابت با بازارهای جهانی در این حوزه فعالیت دارد. انواع تاب های سالنی و کنفی نیز برای اولین بار توسط آقای محمدولی در ایران تولید شد که این نوع تاب صندلی ها هم اکنون در بیش از 200 مجموعه در سراسر کشور تولید و عرضه می شود.

معرفی تاب ریلکسی شیشه ای

تاب ریلکسی شیشه ای یکی از جدیدترین انواع صندلی های پلکسی گلس بوده که جنس آنها از ورق های پلکسی گلاس می باشد که با اسامی دیگری چون فلکسی، طلق شیشه ای، طلق پلاستیکی، پلکسی و … نیز شناخته می شود. ورق های پلکسی از خانواده پلیمرها و پلاستیک ها و دارای شفافیت شیشه بوده، لذا دارای مقاومت فیزیکی بسیار بالا، قابلیت برش، خمیدگی و رنگ پذیر می باشد.

همانطور که گفته شد ورق های پلکسی در رنگ های متنوع و ابعاد مختلف برای کاربردهای متفاوتی تولید می شوند از جمله:

  • ساخت استندهای تبلیغاتی
  • ساخت لوح های تقدیر
  • کاربرد در چراغ و شیشه های انواع ماشین ها
  • کاربرد در سالن های ورزشی
  • ساخت کلاه ایمنی
  • ساخت گاردهای محافظتی
  • ساخت نرده و قفسه
  • کاربرد در سقف های کاذب
  • و کاربردهای بسیار دیگر

ورق های پلکسی بسته به ضخامت، ابعاد و رنگ های تولید شده به انواع مختلفتی تقسیم بندی می شوند: پلکسی شفاف، پلکسی رنگی، پلکسی مات، لوله پلکسی و …

در ساخت صندلی تابی شیشه ای یا همان تاب ریلکسی شیشه ای یا پلکسی از ورق های با ابعاد بزرگ و مدل های شفاف، رنگی و مات استفاده می شود. این ورق های طی مراحل اختصاصی بصورت حباب درآمده و با یک رینگ فلزی محافظ به شکل نیم دایره تثبیت شده و به شکل آویز یا ثابت بر روی پایه های مختلف قرار می گیرند.

انواع تاب ریلکسی شیشه ای

تاب صندلی های شیشه ای بسته به نوع پایه آنها توسط مجموعه نیوتاب به عنوان تنها تولیدکننده این مدل ها به اسامی زیر نامگذاری شده است.

  1. تاب ریلکسی شیشه ای مدل آویز از سقف
  2. تاب ریلکسی شیشه ای مدل پایه اُپنی
  3. تاب صندلی پلکسی مدل راک
  4. صندلی ریلکسی مدل نشسته گردون
  5. تاب صندلی ریلکسی مدل پایه گرد

کاربرد صندلی ریلکسی شیشه ای

صندلی هایی که به صورت تاب یا آویز هستند تاب آویز گفته می شود. آن گونه که از نام این صندلی پیداست به صورت تاب بوده و فرد با نشستن بر روی آن احساس راحتی و آرامش می کند. تاب ریلکسی نام دیگر این صندلی است که می توان ریلکس و راحت بودن را با آن تجربه کرد. این صندلی با داشتن بدنه کنفی یا پلکسی که بهترین نوع مواد اولیه در آن به کار برده شده است به همت جوانان و کارگاه های تولیدی داخلی ایرانی ساخته می شود.

تاب های خانگی صرفا با نام تاب راحتی یا صندلی تابی ریلکسی شناخته می شود، ولی در واقع استفاده از آن اصلا شبیه به تاب های پارکی نیست و کاملاً بالعکسِ تاب های موجود در پارک و یا شهر بازی است است. برای این که شما بتوانید برای دفتر کار یا منزل خود از تاب صندلی های لوکس استفاده کنید تاب صندلی شیشه ای را به شما پیشنهاد می کنیم.

همچنین بهتر است اطلاعاتی در مورد این صندلی و مناسب بودن آن برای محل قرارگیری و متناسب با دکوراسیون منزل خود را بدانید تا بهترین جلوه را به خانه و یا محل کار شما ببخشد. صندلی شیشه ای که جدیداً با نام پلکسی شیشه ای وارد بازار صندلی های راحتی شده است به عنوان یک صندلی لوکس به فروش می رسد.

تاب ریلکسی شیشه ای یا صندلی حبابی یکی از تاب های تزیینی برای زیباتر کردن دکوراسیون منزل است که برای استراحت و استفاده آسان و راحت مناسب است که به خاطر داشتن ظاهری جذاب و منحصر به فرد، مورد توجه قرار گرفته است. این نوع تاب در مدت زمان کمی توانسته است محبوب شده و فروش بیشتری را در بین تاب های مختلف دیگر کسب کند.

تاب ریلکسی حبابی با پایه که دارای پایه ای مقاوم و متحرک با قابلیت چرخیدن 360 و حرکات تابی رفت و برگشتی را دارد برای خرید انتخاب خوبی است. قابل انتخاب بودن این صندلی ها به صورت تابی و بدون پایه نیز امکان پذیر است. شما می توانید با آویز کردن تاب از سقف و یا استفاده به همراه علمک مخصوص تاب شیشه‌ای از نشستن بر روی آن لذت ببرید.
پلکسی گلاس استفاده شده در تاب شیشه ای در متنوع ترین رنگ بندی ها می باشد. مانند: شفاف یا بی‌رنگ، مشکی مات، مشکی روشن، دودی، سفید و برنز که با ضخامت و مقاومت بسیار بالا وجود دارد.

جنس تاب صندلی های شیشه ای

جنس تاب ریلکس شیشه از پلکسی است که نور را از خود عبور می دهد و شفافیت آن شیشه نیز بیشتر است. از پلکسی به خاطر مقاوت بالا در برابر حرارت، نور آفتاب، دمای پایین محیط و آسیب در موارد بسیاری استفاده می شود.
پلکسی ها به راحتی نمی شکنند و این نکته مثبتی برای استفاده از آن در صندلی شیشه ای است. صندلی ها بیشتر مستعد افتادن و یا شکسته شدن از ناحیه پایه هستند.

این مدل ها در انواع مختلف با طرح ها و رنگ های گوناگون با لوازم اولیه مرغوب تولید شده و روانه بازار می شود. انواع مدل های تاب صندلی شیشه ای به دلیل داشتن حالت تاب و راحتی بیشتری که دارد مورد محبوبیت واقع شده است و به گونه ای طراحی شده اند که در محیط های کوچکی مثل آپارتمان بتوان آن را به کار برد.

تاب ریلکسی شیشه ای از کجا بخریم؟

در سایت هایی مانند دیجی کالا و ترب که سایت های معتبر و مطرحی هستند تاب ریلکسی شیشه ای قیمت های متفاوتی دارد که بهترین قیمت خرید تاب گرد شیشه ای را می توان در سایت نیوتاب به عنوان تنها تولید کننده انواع تاب ریلکسی شیشه ای مشاهده و ثبت سفارش نمود.

این تاب صندلی ها در بازار و فروشگاه های اینترنتی با نام های مختلفی عرضه شده است که وجه مشترک همه ی آنها وجود حباب گرد از جنس پلکسی می باشد و بر اساس پایه و نحوه ی استفاده ی آن با اسامی متفاوتی نامگذاری شده است.

در فروشگاه اینترنتی نیوتاب (newtaab.com) می توان انواع تاب صندلی های شیشه ای را در رنگ های متنوع، بطور مستقیم از تولیدکننده و بدون واسطه با قیمت مناسب سفارش داده تا در کمترین زمان ممکن تولید و تحویل مشتریان محترم شود.