هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
شنبه، 8 ارديبهشت 1403
ساعت 12:39
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

يكشنبه 5 فروردين 1403 ساعت 19:49
يكشنبه 5 فروردين 1403 19:43 ساعت
2024-3-24 19:49:18
شناسه خبر : 377562
اینکه مجری سابق صداوسیما، که روزگاری از مجری‌های تراز اول رسانه‌ ملی بود، اکنون برای تنفس مصنوعی به خود چنین برنامه‌‌ای ضددینی، ضداخلاقی و مبتذل تولید کند، نشان از یک سقوط است.
اینکه مجری سابق صداوسیما، که روزگاری از مجری‌های تراز اول رسانه‌ ملی بود، اکنون برای تنفس مصنوعی به خود چنین برنامه‌‌ای ضددینی، ضداخلاقی و مبتذل تولید کند، نشان از یک سقوط است.
گروه فرهنگ-رجانیوز: علی ضیا، مجری سابق تلویزیون که با برنامه‌های ماه رمضانی و گفتگومحور به شهرت رسیده بود، اکنون برنامه‌ای یوتیوبی به نام «نوروز با ضیا» را تولید کرده که توجه‌ها و انتقادات زیادی را برانگیخته است.
 
او در این برنامه از الگوی جدیدی برای تولید محتوا استفاده کرده است. این الگو پیش از این بیشتر توسط یوتیوبرها و بلاگرهای اینستاگرام پیگیری می‌شد؛ «هنجارشکنی افراطی». این روش جدید علی ضیا برای دیدن شدن برنامه‌اش است‌.
 
برنامه نوروز با ضیا، برنامه‌ای با تم نوجوانان است. در گفتگوهایی که میان مجری برنامه و شرکت‌کنندگان این برنامه شکل می‌گیرد، مسائل هنجارشکنانه‌ای مطرح می‌شود. برای مثال علی ضیا از نوجوانان درباره روابط‌ حرام و خارج از عرف یا مصرف مشروبات الکی سوال می‌کند.
 
اینکه مجری سابق صداوسیما، که روزگاری از مجری‌های تراز اول رسانه‌ ملی بود، اکنون برای تنفس مصنوعی به خود چنین برنامه‌‌ای ضددینی، ضداخلاقی و مبتذل تولید کند، نشان از یک سقوط است. او خواسته یا ناخواسته به سربازِ ارتشِ تهاجم فرهنگی غرب تبدیل شده است؛ سربازی که در تلاش است هنجارها و ارزش‌های فرهنگی-اجتماعی جامعه ایرانی را تغییر دهد!
 
البته حاشیه‌های علی ضیا ختم به برنامه اینترنتی‌اش نمی‌شود بلکه او در فضای مجازی نیز پروژه‌ای مضحک جلو برد. پیج‌های اینستاگرامی کثیری پس از انتقادها از برنامه «نوروز با ضیا»، یادداشت متحدالشکل و عنوانی به نام «علی ضیا ارتش یک نفره است» منتشر کردند؛ پروژه ترندسازی مبتدیانه‌ای که خیلی زود شکست خورد و باعث بی‌آبرویی برای ضیا و‌ عوامل برنامه‌ساز آن شد.
 
انتهای پیام/