هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
شنبه، 8 ارديبهشت 1403
ساعت 06:01
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

جمعه 3 فروردين 1403 ساعت 06:25
جمعه 3 فروردين 1403 06:16 ساعت
2024-3-22 06:25:21
شناسه خبر : 377541
رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که رییس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) برای ادامه گفت‌وگوها درباره برقراری آتش‌بس و تبادل اُسرا فردا جمعه به قطر سفر خواهد کرد.
رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که رییس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) برای ادامه گفت‌وگوها درباره برقراری آتش‌بس و تبادل اُسرا فردا جمعه به قطر سفر خواهد کرد.
گروه بین‌الملل-رجانیوز: دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد رئیس موساد در راستای ادامه تلاش برای دست‌یابی به توافق مبادله اسرا، فردا برای دیدار با طرف‌های واسطه راهی قطر خواهد شد.
 
دفتر نتانیاهو تاکید کرد که رئیس موساد قرار است در این سفر با رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا، نخست وزیر قطر و رئیس سازمان اطلاعات مصر دیدار کند.
 
وب‌سایت شبکه الجزیره دیروز به نقل از رسانه‌های عبری‌زبان اعلام کرد که گروهی از خانواده‌ها و نزدیکان اُسرای صهیونیست حاضر در نوار غزه امروز چهارشنبه بزرگراه اصلی شهر تل‌آویو را مسدود کردند تا این پیام را به کابینه بنیامین نتانیاهو ارسال کنند که برای تبادل اُسرا با حماس توافق کند. معترضان بنرهایی را با این عبارت حمل می‌کردند که بر روی آنها خطاب به نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نوشته شده بود «این وظیفه شماست، بدون توافق (آتش‌بس) از قطر برنگردید.»
 
در ادامه تلاش‌ها برای برقراری آتش بس در نوار غزه، دیروز سه‌شنبه برخی منابع عبری زبان فاش ساختند که اختلافات میان مسئول ارشد هیئت مذاکره کننده اعزامی به قطر با کابینه جنگ برای چانه‌زنی بر سر افزایش اختیارات برای مذاکرات آتش بس افزایش یافته است. شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صیهونیستی به نقل از منابع آگاه از اختلاف بین مسئول پرونده اسرای اسرائیلی در ارتش و وزرای اسرائیلی بر سر گسترش اختیارات هیئت مذاکره کننده این رژیم در دوحه خبر داد.
 
منبع مذکور اشاره کرد که مسئول پرونده اسرای اسرائیلی در ارتش رژیم صهیونیستی گفته مسئولان سیاسی حدود اختیارات هیئت مذاکره کننده را به شدت کاهش دادند.
 
منابع آگاه اسرائیلی همچنین تاکید کردند که مسئول پرونده اسرا در ارتش گفته مذاکرات بدون دادن اختیارات گسترده به هیئت مذاکره کننده شکست خواهد خورد.
 
در همین راستا، شبکه خبری الجزیره درباره دورنمای آتش بس در غزه به نقل از روزنامه واشنگتن پست نوشت: مقامات آمریکایی فاش ساختند که در میان اعضای دولت بایدن در مورد چگونگی پایان جنگ در غزه، ناامیدی و عدم اطمینان شدید وجود دارد.
 
انتهای پیام/