هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
شنبه، 8 ارديبهشت 1403
ساعت 02:56
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

يكشنبه 27 اسفند 1402 ساعت 17:36
يكشنبه 27 اسفند 1402 17:31 ساعت
2024-3-17 17:36:47
شناسه خبر : 377487
فرمانده مرزبانی فراجا گفت: مناطق حساس مرزی کشور از طریق سامانه های مجهز هوشمندسازی شده به شکل شبانه روزی مورد پایش و نظارت قرار می گیرند.
فرمانده مرزبانی فراجا گفت: مناطق حساس مرزی کشور از طریق سامانه های مجهز هوشمندسازی شده به شکل شبانه روزی مورد پایش و نظارت قرار می گیرند.

گروه سیاست-رجانیوز: سردار سرتیپ احمدعلی گودرزی روز یکشنبه در آیین تودیع و معارفه فرماندهان مرزبانی استان بوشهر اظهار کرد: بعد از اینکه در سال ۱۳۹۸ فرمانده معظم کل قوا ساختار مرزبانی کشور را به ستاد کل نیروهای مسلح ابلاغ فرمودند روز به روز آموزش‌ها و توان عملیاتی مرزبانی رو به افزایش است.

 

به گزارش رجانیوز، وی بیان کرد: امروز همه تجهیزات، سلاح و شناورهای مرزبانی کشور ساخت داخل هستند.

 

فرمانده مرزبانی فراجا تصریح کرد: آموزش‌ها، سیستم‌های مختلف و رادارها که در داخل ساخته و بکارگیری شده تامین کننده امنیت پایدار کشور است که چنین رویکردی برای استفاده حداکثری از تجهیزات داخلی از افتخارات بزرگ مرزبانی فراجا است.

 

گودرزی ادامه داد: هشت هزار و ۷۵۵ کیلومتر از مرزهای آبی و خشکی کشور در اختیار مرزبانی انتظامی است امروز نیروهای مرزبانی با چشمان بیدار و سینه‌های ستبر حافظ مرزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

 

وی بیان کرد: امروز نیروی مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی با تجربه اندوزی و توکل به خدا و ائمه معصومین(ع) به طور مستمر رو به رشد و صعود است.

 

فرمانده مرزبانی فراجا افزود: همچنین اقدام‌های شکل گرفته در زمینه هوشمندسازی مرزها و تامین امنیت مایه افتخار است.

 

وی گفت: زمانی که دیپلماسی فعال مرزی انجام می‌شود بیش از چهار میلیون نفر مردم امام دوست کشور اعم از پیر و جوان به عتبات عالیات می‌روند و با سلامت و امنیت برمی‌گردند این دیپلماسی قوی، لحظه‌ای و اطمینان بخش توسط مرزبان تامین می‌شود.

 

گودرزی با اشاره به استفاده از ریز پرنده‌ها، انواع پهبادها و رادارهای پیشرفته به منظور ارائه خدمات بهتر و بیشتر عنوان کرد: به منظور هوشمندسازی نظارت در مناطق حساس کشور از سامانه‌های الکترونیکی، اپتیکی، فنس‌های هوشمند و مغناطیسی و حس گرها استفاده می‌شود.

 

فرمانده مرزبانی فراجا تصریح کرد: استان بوشهر نیز در امنیت کامل است که در این زمینه پشتیبانی و حمایت‌های شورای تامین  و قدرشناسی مردم از مرزبانی شایسته و قابل تقدیر است.

 

در این آیین از زحمات ۳۱ ماهه سرهنگ یدالله شرفی تقدیر و سرهنگ عبدالله خسروی به عنوان فرمانده جدید مرزبانی استان بوشهر معرفی شد.

 

هفته گذشته آیین معارفه سرهنگ شرفی بعنوان فرمانده  مرزبانی استان مازندران برگزار شد.

 

انتهای پیام/