هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
شنبه، 8 ارديبهشت 1403
ساعت 02:14
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

شنبه 26 اسفند 1402 ساعت 20:04
شنبه 26 اسفند 1402 19:49 ساعت
2024-3-16 20:04:51
شناسه خبر : 377452
رئیس جدید فدراسیون والیبال، گفت: کار برای کسب سهمیه المپیک پاریس بسیار سخت است، اما برای رسیدن به این مهم ناامید نیستیم.
گروه ورزش-رجانیوز: میلاد تقوی پس از پیروزی در انتخابات فدراسیون والیبال، اظهار داشت: برای کسب سهمیه المپیک کار سختی داریم و از طرف دیگر نیز زمان چندانی پیش‌روی ما نیست. ناامید نیستیم و از پایان فروردین اردوی تیم ملی را آغاز می‌کنیم. رسیدن به هدف یک طرف ماجرا است ولی وظیفه ما این خواهد بود که با تمام توان تلاش کنیم تا تیم ملی در این مدت کوتاه بیشترین بازی‌ها را انجام دهد. امیدواریم کادرفنی که انتخاب شده به همراه سایر مربیان و بازیکنان، عملکرد خوبی داشته باشند. سال ۱۴۰۲ برای والیبال خیلی سخت بود و از مردم تشکر می‌کنم که در کنار والیبال ماندند.
 
به گزارش رجانیوز، وی با اشاره وعده‌های گذشته خود، عنوان کرد: ساختار اداری و اجرایی ما با یک فدراسیون حرفه‌ای و موفقیت‌های کسب شده، همخوانی ندارد. به دنبال یک ساختار جدید و با انگیزه هستیم تا بتوانیم یک فدراسیون حرفه‌ای داشته باشیم نه آماتور و نیمه‌ حرفه‌ای.
 
رئیس جدید فدراسیون والیبال در مورد سرمربی تیم ملی، گفت: روش انتخاب سرمربی درست بود و ساعت‌ها جلسه و بررسی، پشتوانه این انتخاب است. اینکه گزینه خوبی سرمربی تیم ملی شده یا نه را من نباید بگویم اما معتقدم روش خوبی برای انتخاب مربی، دنبال شد. در مورد آینده هم باید کمیته فنی واقعی تشکیل و نظرات گرفته شود.
 
وی در واکنش به صحبت‌های افشاردوست مبنی براینکه انتخابات برنامه‌ریزی شده بود، تاکید کرد: این نظر لطف افشاردوست است. همانطور که معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش گفت، مجمع والیبال یکی از مجامع قانون‌مدار بود. باید از همه اعضای مجمع تشکر کنم و قانون سرلوحه بود. اسبقیان در صحبت‌های خود خیلی شفاف در مورد روند برگزاری مجمع توضیح داد و همین کفایت می‌کند.
 
تقوی در پاسخ به این سوال که آیا به دنبال گرفتن میزبانی مسابقات بزرگ نیز خواهد بود، توضیح داد: اعتقاد داریم که میزبانی‌های بزرگ و خوب به ایجاد انگیزه در کشور مخصوصا برای هواداران کمک می‌کند که بحث مهمی هستند. سعی می‌کنیم موانع سخت پیش رو را برداریم تا میزبانی‌های بزرگ را در ایران داشته باشیم.
 
انتهای پیام/