هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
شنبه، 8 ارديبهشت 1403
ساعت 02:10
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

شنبه 26 اسفند 1402 ساعت 17:38
شنبه 26 اسفند 1402 17:35 ساعت
2024-3-16 17:38:27
شناسه خبر : 377426
معاون توسعه مشارکت های مردمی از کمک ۸ میلیارد تومانی یکی از خیّران تهرانی به مناسبت سال نو به ایتام و فرزندان محسنین خبر داد.
معاون توسعه مشارکت های مردمی از کمک ۸ میلیارد تومانی یکی از خیّران تهرانی به مناسبت سال نو به ایتام و فرزندان محسنین خبر داد.
گروه سیاست-رجانیوز: محمد دهرویه با بیان اینکه کمک های حامیان و خیّران تأثیر بسزایی در خدمت رسانی به خانواده های تحت حمایت دارد، گفت: یکی از خیّران تهرانی در آستانه سال نو مبلغ ۸ میلیارد تومان برای ایتام و فرزندان محسنین سراسر کشور که دارای سرانه پرداختی پایین بودند، پرداخت کرد.
 
به گزارش رجانیوز، وی افزود: با همکاری مدیریت اکرام کمیته امداد دفتر مرکزی ۸ هزار یتیم و فرزند محسنین با سرانه پایین شناسایی و برای هر نفر یک میلیون تومان به حساب آنان واریز شد. از این تعداد ۵۰۰ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان تهران هستند.
 
دهرویه با اشاره به اینکه این خیر تهرانی کمک خود را به عنوان هدیه ای از طرف امام رضا (ع) به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد اهداء کرد، خاطرنشان کرد: این خیّر با حمایت از ۸ هزار یتیم و فرزند محسنین به جمع حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین پیوست.
 
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران، گفت: هم اکنون ۶ هزار یتیم و ۲۱ هزار فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان تهران هستند.
 
انتهای پیام/