هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
شنبه، 8 ارديبهشت 1403
ساعت 02:14
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

شنبه 26 اسفند 1402 ساعت 01:04
شنبه 26 اسفند 1402 00:55 ساعت
2024-3-16 01:04:50
شناسه خبر : 377377
دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی از سفر یک هیات اسرائیلی به دوحه پایتخت قطر به منظور انجام مذاکره درباره معامله بر سر اسیران صهیونیست در غزه، خبر داد.
دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی از سفر یک هیات اسرائیلی به دوحه پایتخت قطر به منظور انجام مذاکره درباره معامله بر سر اسیران صهیونیست در غزه، خبر داد.
گروه بین‌الملل-رجانیوز: شبکه الجزیره قطر به نقل از دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یک هیات اسرائیلی برای انجام مذاکرات بیشتر در مورد معامله اسیران صهیونیست در غزه، عازم دوحه خواهد شد.
 
به گزارش رجانیوز، شبکه الجزیره قطر به زمان دقیق سفر این هیات رژیم صهیونیستی به دوحه اشاره ای نکرد.
 
بیانیه دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره سفر هیاتی از سوی این رژیم به دوحه به منظور انجام مذاکرات بیشتر درباره معامله اسیران صهیونیست در غزه، در حالی صادر شد که ساعاتی قبل دفتر بنیامین نتانیاهو در واکنش اولیه به پاسخ ارائه شده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) درباره توافق آتش‌بس در غزه، شروط این جنبش را «نامعقول» دانست و آنها را نپذیرفت.
 
خبرگزاری فلسطینی «سما» گزارش داد که دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای در این باره مدعی شد: موضع جدید حماس درباره مذاکرات آتش‌بس همچنان مبتنی بر «خواسته‌های بی‌اساس» است.
 
در این پیوند، خبرگزاری رویترز گزارش داده بود که پیشنهاد حماس در مرحله اول شامل آزادی اسرای صهیونیست زن، سالمندان و بیماران در ازای آزادی حدود یک هزار اسیر فلسطینی است.
 
برپایه این گزارش، پیشنهاد حماس تصریح می‌کند که تاریخ نهایی خروج رژیم صهیونیستی از نوار غزه پس از پایان مرحله اول توافق باشد.
 
رویترز همچنین اعلام کرد: پیشنهاد حماس همچنین شامل آزادی تمامی اسرای هر ۲ طرف در مرحله دوم تبادل اسرا است.
 
انتهای پیام/