هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
يكشنبه، 9 ارديبهشت 1403
ساعت 08:39
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

دوشنبه 4 آذر 1398 ساعت 16:58
دوشنبه 4 آذر 1398 16:56 ساعت
2019-11-25 16:58:22
شناسه خبر : 330402
امروزه اتوبوس‌ها برای سفر به هر مقصدی بهترین انتخابی هستند که می‌توانید داشته باشید. ممکن است برخی از شهرها دارای خط راه‌آهن و یا فرودگاه نباشند اما اتوبوس به هرجایی دسترسی دارد. علاوه بر این‌ها دارای امکانات بسیار متنوعی هم هستند که باعث راحت بودن و بهتر گذراندن مسیر برای مسافران می‌شود.

یکی از مسائلی که هنگام سفر با اتوبوس ذهن افراد را درگیر خود می‌کند امنیت بانوان است. در این مطلب می‌خواهیم درباره این موضوع صحبت کنیم و توضیح دهیم که بانوان چگونه می‌توانند سفری امن و راحت را با اتوبوس تجربه کنند.

 

در انتخاب صندلی دقت کنید

اگر برای خرید بلیط اتوبوس به علی بابا مراجعه کنید از دسترسی‌های ویژه‌ای برخوردار خواهید شد. فقط کافی است مبدأ و مقصد خود را در تاریخی که برای شروع سفر در نظر دارید انتخاب کنید. سپس یک لیست از تمامی اتوبوس‌هایی که در آن روز به سمت مقصد دلخواه شما می‌روند را مشاهده می‌کنید. با بررسی و مقایسه آن‌ها نسبت به خرید بلیط بهترین‌شان اقدام کنید.

اما یکی از نکاتی که بانوان در هنگام خرید بلیط اتوبوس باید در نظر داشته باشند انتخاب صندلی است. جایی که برای نشستن در اتوبوس انتخاب می‌کنید بر راحتی و آسایش شما در طول مسیر بسیار تأثیرگذار است. هنگامی که می‌خواهید به طور آنلاین بلیط اتوبوس بخرید به شما اطلاع داده می‌شود که کدام صندلی‌ها توسط آقا یا خانمی پیش از شما رزرو شده‌اند. بنابراین به راحتی می‌توانید بدانید که چه شخصی در صندلی کناری شما قرار است بنشینید. با آگاهی از این مطلب می‌توانید صندلی دیگری را در جایی دیگر انتخاب و خریداری کنید.

اگر هم می‌خواهید به طور حضوری به مراکز فروش بلیط اتوبوس مراجعه کنید به طور حتم پیش از خرید بلیط از مسئول مربوطه بخواهید که این مورد را به شما اطلاع دهد.

نکته‌ی دیگری وجود دارد که دانستن آن در هنگام انتخاب صندلی اتوبوس بسیار ضروری است. برخی از اتوبوس‌ها با توجه به نوع آن‌ها دارای یک ردیف از صندلی‌های تکی پشت سر یکدیگر هستند. برای آن‌که دیگر از بابت شخصی که قرار است کنارتان بنشینید نگرانی نداشته باشید می‌توانید یکی از این صندلی‌ها را خریداری کنید. به این صورت خیال‌تان راحت است که دیگر هیچ صندلی چسبیده به صندلی شما وجود ندارد. اما از طرفی این موضوع را نیز در نظر بگیرید که این صندلی‌ها در کنار راهروی اصلی هستند و ممکن است رفت و آمد دیگر مسافران باعث ایجاد سر و صدا و ناراحتی برای شما شود.

چطور در سفر طولانی با اتوبوس خودمان را سر حال نگه داریم؟

اما روش دیگری وجود دارد که بانوان می‌توانند با استفاده از آن راحت‌ترین سفر ممکن را با اتوبوس تجربه کنند. به این صورت که بلیط دو صندلی عادی اتوبوس را در کنار یکدیگر خریداری کنید. با انجام این کار نه تنها شخص دیگری در کنار شما نخواهد نشست بلکه فضای بیشتری هم دارید. بنابراین برای گذاشتن وسایل جای خالی اضافه دارید و اگر می‌خواهید در طول مسیر به استراحت و یا خواب بپردازید خیلی بهتر از قبل می‌توانید از آن استفاده کنید.

 

از مراکز مطمئن بلیط اتوبوس بخرید

به غیر از راهکارهایی که در هنگام خرید بلیط اتوبوس و درباره چگونگی انتخاب صندلی باید در نظر داشته باشید بسیار مهم است که سفرتان توسط چه شرکت اتوبوسرانی انجام شود. با خرید بلیط اتوبوس از علی بابا می‌توانید خیالتان را از بابت هرگونه مشکلی که ممکن است در طول مسیر و در اتوبوس رخ دهد دور کنید. شما با انتخاب بهترین‌ها دیگر لازم نیست نگران امنیت خود باشید. خدمه‌ی اتوبوس که گزینش شده از میان مطمئن‌ترین و تواناترین افراد هستند تمام تلاش خود را در جهت ایجاد راحتی بیشتر برای شما انجام می‌دهند.

 

سخن پایانی

سفر با اتوبوس جدا از امنیت و قیمت مناسبی که دارد این امکان را به شما می‌دهد تا با مشاهده زیبایی‌های طبیعت اطراف جاده بیش‌تر از سفر خود لذت ببرید. اما بسیاری از بانوان ممکن است به دلیل عدم اطمینان و یا راحت نبودن‌شان در طول مسیر از خرید بلیط اتوبوس و سفر با این وسیله‌ی فوق‌العاده منصرف شوند. مواردی که پیش‌تر ذکر کردیم بخشی از مهم‌ترین اقداماتی است که بانوان با انجام دقیق آن‌ها می‌توانند سفری امن و البته راحتی را با اتوبوس تجربه کنند. یکی از این موارد که از اهمیت بالایی برخوردار است انتخاب صندلی اتوبوس است. جایی که برای نشستن انتخاب می‌کنید قابل تغییر نیست. بنابراین در انتخاب آن دقت کنید. به طور معمول بهترین بخش اتوبوس برای نشستن وسط آن است. علاوه در امنیت در تصادفات از رفت و آمد کمتری برخوردار است و باعث افزایش راحتی و آسایش شما در طول سفر می‌شود. همچنین مرکزی که برای خرید بلیط به آن مراجعه می‌کنید بسیار مهم است و از معتبر بودن آن اطمینان حاصل کنید.