هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
شنبه، 6 مرداد 1403
ساعت 04:53
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

دوشنبه 27 فروردين 1403 ساعت 15:31
دوشنبه 27 فروردين 1403 15:20 ساعت
2024-4-15 15:31:13
شناسه خبر : 379233
طرح دیوارنگاره میدان ولی عصر(عج) با عنوان «وعدالصادق» در پی پاسخ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنایت‌های متعدد رژیم خبیث صهیونیستی رونمایی و برج‌نگاره این عملیات در میدان آزادی پایتخت اجرا شد.
طرح دیوارنگاره میدان ولی عصر(عج) با عنوان «وعدالصادق» در پی پاسخ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنایت‌های متعدد رژیم خبیث صهیونیستی رونمایی و برج‌نگاره این عملیات در میدان آزادی پایتخت اجرا شد.
گروه فرهنگ-رجانیوز: طرح دیوارنگاره میدان ولی عصر(عج) شهر تهران امروز-دوشنبه- ۲۷ فروردین ماه- با عنوان «وعدالصادق» با توجه به سیلی محکم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم غاصب صهیونیستی رونمایی شده است.
 
به گزارش رجانیوز، در توضیح این دیوانگاره آمده است: «اسرائیل از خانه عنکبوت سست‌تر است.»
 
دیوارنگاه «وعدالصادق» اثری از خانه‌ طراحان انقلاب اسلامی است که روح‌الله مختاری طراحی گرافیک و مجتبی حسن‌زاده طراحی نوشتار آن را برعهده داشتند و توسط سازمان هنری رسانه‌ای اوج نصب شده است.
 
عملیات «وعده صادق» سپاه پاسداران در پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی واکنش‌های بسیاری را از سوی نهادهای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، هنری و هنرمندان در پی داشته است.
 
همچنین خانه طراحان انقلاب اسلامی پوسترهایی را با مضمون وعدالصادق تولید و منتشر کرده است.
 
«وعد الصادق»؛ این تازه شروع ماجراست. اسرائیل باید از صفحه‌ روزگار محو گردد.
 
«وعد الصادق»؛ لَا یَجِدُونَ وَلِیّٗا وَلَا نَصِیرٗا هیچ یارو یاوری نخواند یافت. (۶۵ احزاب) طراح گرافیک این اثر برعهده صالح کوشکی بوده است.
 
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شامگاه یکشنبه- ۲۶ فروردین ماه- در پی عملیات غرورآفرین نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به حمله رژیم غاصب صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، در حمایت از اجرای این عملیات، اقدام به اجرای برج‌نگاره «وعده صادق» در بنای برج آزادی کرد.
 
در این برج‌نگاره تصاویری از توانمندی‌های دفاعی نظامی و قدرت پهپادی و موشکی کشور و پرچم وحدت آفرین و انسجام افزای جمهوری اسلامی ایران بر روی برج آزادی به عنوان قدمگاه انقلاب و نماد ملی انقلابی تهران به نمایش درآمد.
 
انتهای پیام/


 

 

 

 

https://zamzam.ir/#home