هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
سه شنبه، 4 ارديبهشت 1403
ساعت 16:21
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

يكشنبه 3 اسفند 1399 ساعت 14:18
يكشنبه 3 اسفند 1399 14:13 ساعت
2021-2-21 14:18:59
شناسه خبر : 344639
در این مطلب قصد داریم شما را با ویژگی های جعبه گل آشنا کنیم؛ تا بدانید که چه مزیت هایی نسبت به دسته گل دارد. یکی از مزیت هایی که جعبه گل از آن برخوردار است، محکم بودن باکس آن است که موجب می شود از گل های درون آن حفاظت شود. یکی دیگر از مزیت های جعبه گل این است که دارای اسنفج خیس می باشد تا رطوبت مورد نیاز گل ها را تامین کند.

به دلیل این دو ویژگی که گفته شد شما می توانید با خیال راحت سفارش گل جعبه ای بدهید و آنها را در مسافت های طولانی با خودتان حمل کنید. شما می توانید به عنوان کادو تولد یا سالگرد ازدواج، جعبه گل خریداری شده را تا مسافت های طولانی با خود  حمل کنید بدون اینکه پژمرده و یا خراب شود. پس اگر مسافت طولانی ای در پیش دارید، سفارش گل جعبه ای بدهید.

 

 

در ادامه نکاتی برای نگهداری بهتر از خرید گل را برای شما شرح خواهیم داد.

 

سفارش جعبه گل به مناسبت‌های مختلف

باکس های گل همگی توسط افراد حرفه ای دیزاین و طراحی شده اند و می توانند یک هدیه ایده عال برای هر مناسبتی باشند.

چنانچه قصد دارید برای تولد یکی از عزیزانتان یک سفارش گل لاکچری بدهید و یا اینکه قصد دارید برای سالگرد ازدواجتان گل خریداری کنید و یا برای تشکر از کسی قصد خرید گل را دارید، می توانید از جعبه گل های شیک به این منظور استفاده کنید و طرف مقابل را خوشحال کنید.

بهتر است بدانید که هر گل معنای خاص خود را دارد، بنابراین شما باید در زمان سفارش گل پیام هدف خود را برای خرید گل مطرح کنید تا در جعبه گل شما از گل های استفاده شود که پیام شما را به بهترین شکل ممکن به مخاطب مورد نظرتان برساند.

چنانچه قصد سفارش گل عاشقانه را دارید بهتر است از جعبه گل قلب یا یک جعبه گل ساده با گل رز های قرمز طراحی شده، استفاده کنید. همین طور اگر قصد دارید برای معذرت خواهی و یا برای عیادت یک بیمار گل تهیه کنید، بی شک جعبه ساده که با گل های میخک شاخه ای دیزاین شده است، برای این کار مناسب است.

بنابراین تقریبا هر مناسبتی به نوبه ی خود یک نوع گل مناسب دارد. مثلا شما نمی توانید در مراسم ختم جعبه گل رز ببرید. برای مراسم ختم بهتر است از تاج گل استفاده کنید. تاج گل را می توانید به صورت آنلاین از سایت وی آی پی شاپ نیز سفارش دهید.

حتی برای طراحی جعبه گل می توان از طرح های قدیمی به جای طرح های مدرن استفاده کرد. امروزه یک مدل از جعبه گل به این شکل می باشد که ظرف های طرح مسی گل آرایی می شوند. این نوع جعبه گل برای سلیقه های سنتی مناسب است. بنابراین اگر شما نیز جزو این افراد هستید ، سفارش گل این مدلی را بدهید.

قیمت جعبه گل

قیمت جعبه گل به موارد زیادی بستگی دارد، مثلا نوع جعبه و تعداد گل به کار رفته درون آن و همین طور جنس باکس و نوع دیزاین گل ها. به همین خاطر است که نمی توان قیمت ثابتی برای باکس گل تعیین کرد. شما می توانید در در سایت وی آی پی شاپ قیمت باکس های گل را ببنید و به صورت آنلاین سفارش گل ، جعبه گل، تلج گل دهید.

 

 

 

باکس گل‌های خاص

بنابر سفارش برخی از مشتریان که قصد دارند در داخل جعبه گل اشان کادوی که برای طرف مقابلشان خریداری کرده اند را قرار دهند، گل آرایی داخل جعبه به گونه ای طراحی می شوند که کادوی مد نظر در آن جایی گیرد. مثلا اگر کسی می خواهد داخل جعبه گل حلقه یا دستبند و یا هر چیز دیگر قرار دهد، آن قیمت گل قرار نمی گیرد.

 

معرفی گیاهان آپارتمانی لوکس

 

افرادی که علاقه زیادی به نگهداری گل و گیاه زیبا و زینتی هستند، همیشه به دنبال گیاه آپارتمانی زیبا و لوکس می باشند. این افراد دنبال گل و گیاهی می گردند که با دکوراسیون داخی آپارتمانشان نیز هماهنگی داشته باشد. البته بهتر است بدانید که گیاهان لوکس آپارتمانی کمی گران قیمت هستند و بیشتر افراد ثروتمند آنها را تهیه می کنند. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با چند نوع از گل و گیاه لوکس که بسیارمعروف می باشند،آشنا کنیم؛پس با ما همراه باشید.

 

 انواع بونسای‌

یکی از گیاهانی که جزو گیاه آپارتمانی لوکس محسوب می شود، گیاه بونسای می باشد.این گیاه جزو گل مخصوص آپارتمان نیز به شمار می آید. در واقع بونسای به گیاهانی گفته می شود که در طبیعت به اندازه ی برزگ آنها وجود دارد اما با هنر های باغبانی آنها به شکل کوچک تر درآمده اند تا بتوانند در آپارتمان و منازل نیز نگهداری شوند

گیاهان بونسای این امکان را دارند که اندازه ای کمتر از 10 سانتی متر تا بزرگتر از 70 سانتی متر داشته باشند.

گیاهان بونسای طبق مکان نگهداری به 2 دسته تقسیم می شوند:

دسته اول گیاهانی هستند که بایستی در فضای باز نگهداری شوند.

دسته دوم گیاهان هستند که بایستی در منزل و آپارتمان نگهداری شوند.

از گل مخصوص آپارتمان بونسای چندین نوع مثل رتوزا، بنجامین، کارمونا، کراسولا، فیکوس و ... وجود دارد. این گیاهانی که نام برده شده از طول عمر بالایی برخوردار هستند و می توانند حدود 10 سال در آپارتمان نگهداری شوند. بنابراین اگر قصد خرید گل و گیاه آپارتمانی لوکس دارید، حتما از وبسایت وی آی پی شاپ به ادرس اینترنتی  https://vipshop.flowers دیدن فرمایید..

گیاهان آپاراتمانی لوکس مثل بونسای موجب می شوند که بسیاری از افراد دچار شگفتی شوند، زیرا از نظر ظاهری بسیار زیبا و خلاقانه می باشند و هر نگاهی را به خود جذب می کنند. مطمنئا وقتی شما درخت طبیعی را در اندازه کوچک درون یک گلدان ببینید، بسیار شگفت زده می شوید. پس اگر به دنبال گل مخصوص آپارتمان لوکس می گردید، این گیاه را تهیه کنید.

 

 

 

درختچه‌های آپارتمانی

یکی دیگر از گیاهان لوکس آپارتمانی، درختچه های آپارتمانی می باشد. این درختچه های بسیار زیبا می توانند به عنوان یک عنصر زیبایی در منزل هر فرد نگهداری شوند. این درختچه ها به شکل درخت های طبیعی می باشند، اما در سایز های کوچک تر. به همین خاطر به آنها درختچه یعنی درخت کوچک گفته می شود.

این درختچه های آپارتمانی در مقایسه با دیگر گیاهان آپارتمانی، اندازه بزرگتری دارند، به همین دلیل این امکان وجود دارد که آنها را در ورودی های منزل ها، راهرو ها و سالن ها قرار داد. یکی از ویژگی های مهم این گل مخصوص آپارتمان این است که همیشه سبز و شاداب می باشد. این گیاه آپارتمانی زیبا در همه ی فصل های سال سبز می باشند.

یکی دیگر از ویژگی های درختچه های آپارتمانی این است که نیاز به مراقبت کمتری نسبت به سایر گیاهان آپارتمانی دارد. به همین خاطر است که افراد زیادی در هنگام خرید گل و گیاه آپارتمانی این درختچه ها را انتخاب می کنند.

علاوه بر دو ویژگی که در بالا ذکر شد، این درختچه ها این توانایی را دارند که آلودگی های موجود در خانه و آپارتمان را به مقدار زیادی کم کنند.

انواع درختچه‌های گیاهان آپارتمانی کدام است؟

درختچه های آپارتمانی دارای انواع گوناگونی هستند که معروف ترین آنها عبارتند از فیکوس‌ها، آکوبا، نخل‌ها، شفلرا، دراسناها، کاج مطبق و ... . بنابراین اگر قصد خرید گل مخصوص آپارتمانی را دارید که از نظر ظاهری لوکس باشند، یکی از نوع های درختچه های آپارتمانی را تهیه کنید و منزل خود یا محل کار خود را زیباتر و شکیل تر کنید.

منبع: وی ای پی شاپ