هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
پنجشنبه، 13 ارديبهشت 1403
ساعت 12:01
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

جمعه 31 فروردين 1403 ساعت 15:25
جمعه 31 فروردين 1403 13:02 ساعت
2024-4-19 15:25:21
شناسه خبر : 379647
شاخص لحظه‌ای کیفیت هوای شهر تهران در آخرین روز از فروردین سال ۱۴۰۳ مثل دیگر ایام این ماه در شرایط قابل قبول یا همان سالم قرار دارد.
شاخص لحظه‌ای کیفیت هوای شهر تهران در آخرین روز از فروردین سال ۱۴۰۳ مثل دیگر ایام این ماه در شرایط قابل قبول یا همان سالم قرار دارد.
گروه اجتماعی-رجانیوز: پایتخت نشینان یک فروردین ماه کاملا متفاوت را سپری کردند چرا که در این ماه حتی یک روز نیز کیفیت هوا ناسالم نبوده و تنها یک روز آن هم برای چند ساعت در این ماه کیفیت هوا ناسالم شد.
 
به گزارش رجانیوز، صبح امروز /جمعه/ نیز شاخص لحظه‌ای کیفیت هوای شهر تهران روی عدد ۶۸ و در شرایط قابل قبول یا همان سالم است.
 
در ۲۴ ساعت گذشته نیز شاخص کیفیت هوا با قرار گرفتن روی عدد ۷۴ در شرایط سالم بود.
 
بر اساس اطلاعات از ایستگاه‌های سنجش کیفیت هوای شهر تهران هیچ نقطه ای از پایتخت در وضعیت قرمز (ناسالم برای همه افراد) نیست و همه مناطق در شرایط سالم قرار دارد.
 
در سال گذشته و براساس روز شمار شاخص آلودگی ۱۰ روز هوای پاک، ۲۳۶ روز هوای قابل قبول، ۱۰۷ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و ۱۲ روز هوای ناسالم برای تمامی گروه‌ها در پرونده شاخص آلودگی هوای پایتخت ثبت شده است.
 
از ابتدای امسال تاکنون، پایتخت نشینان ۵ روز هوای پاک و ۲۵ روز هم هوای سالم استنشاق کردند و بر اساس اطلاعات دریافتی از ایستگاه‌های سنجش کیفیت هوای شهر تهران همه مناطق در وضعیت سالم است.
 
انتهای پیام/