هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
سه شنبه، 11 ارديبهشت 1403
ساعت 19:14
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

چهارشنبه 29 فروردين 1403 ساعت 17:31
چهارشنبه 29 فروردين 1403 17:00 ساعت
2024-4-17 17:31:05
شناسه خبر : 379487
وادا شعار روز ۱۹ آوریل مصادف با ۳۱ فروردین (روز جهانی مبارزه با دوپینگ) امسال را "جهان متحد برای ورزش پاک" نامگذاری کرده است .
وادا شعار روز ۱۹ آوریل مصادف با ۳۱ فروردین (روز جهانی مبارزه با دوپینگ) امسال را "جهان متحد برای ورزش پاک" نامگذاری کرده است .
گروه ورزش-رجانیوز: ویتولد بانکا رییس وادا با دعوت از جامعه جهانی ورزش در این خصوص اظهار داشت : وادا امسال مفتخر است که بیست و پنجمین سالگرد تاسیس خود را جشن می گیرد. آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ در سال ۱۹۹۹ که به دلیل فوریت برای مقابله با مشکل دوپینگ در ورزش تاسیس شد و جنبش جهانی مشترک برای ورزش پاک را فعال کرد. توسعه سیستم جهانی مبارزه با دوپینگ همیشه یک تلاش تیمی واقعی بوده و خواهد بود. ما راه درازی را با هم پیموده‌ایم و باید برای ارتقا ورزشکاران در سرتاسر جهان بیشتر پیش برویم.
 
به گزارش رجانیوز، وی در ادامه افزود:من مفتخرم که بگویم امسال دهمین سالگرد کمپین Play True Day است که از کنفرانس آموزشی به میزبانی اتحادیه ورزش آمریکای جنوبی شروع شد. در سال گذشته، حدود ۲۰۰ میلیون نفر در سراسر جهان در این کمپین شرکت کردند که این نشان از اهمیت موضوع برای جامعه جهانی است.
 
انتهای پیام/