هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
سه شنبه، 11 ارديبهشت 1403
ساعت 03:45
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

چهارشنبه 29 فروردين 1403 ساعت 09:05
چهارشنبه 29 فروردين 1403 08:54 ساعت
2024-4-17 09:05:14
شناسه خبر : 379372
نیروهای مقاومت لبنان در ادامه عملیات مقابله با ارتش رژیم صهیونیستی، سه شنبه شب یک پایگاه دیگر این رژیم را هدف حمله سهمگین قرار داد.
نیروهای مقاومت لبنان در ادامه عملیات مقابله با ارتش رژیم صهیونیستی، سه شنبه شب یک پایگاه دیگر این رژیم را هدف حمله سهمگین قرار داد.
گروه بین‌الملل-رجانیوز: این گروه صحنه‌هایی از عملیات خود در هدف قرار دادن سکوی گنبد آهنین در شهرک کفار بلوم در شمال فلسطین اشغالی با پهپادهای تهاجمی را منتشر کرد.
 
به گزارش رجانیوز، در تحولی دیگر در مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی، منطقه «المطله» نیز هدف حمله نیروههای مقاومت لبنان قرار گرفت.
 
در همین راستا، مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که یک خودروی ارتش صهیونیستی را در بدو ورود به منطقه المطله در نزدیکی مرز لبنان هدف قرار داده است که تمامی نظامیان داخل آن کشته و زخمی شدند.
 
این حمله پس از آن صورت گرفت که ساعاتی پیش حملات توپخانه ای اسرائیل به حومه شهر خیام در جنوب لبنان از سر گرفته شد.
 
همچنین ارتش رژیم صهیونیستی سه‌شنبه شب تأیید کرد که یکی از فرماندهان حزب الله لبنان را ترور کرده است.
 
به دنبال این اقدام رژیم صهیونیستی، حزب الله لبنان نیز در اقدامی تلافی‌جویانه، پایگاه‌های نظامی ارتش اسرائیل را موشک باران کرد.
 
رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که حزب الله تنها در روز سه‌شنبه بیش از ۱۵۰ موشک به سرزمین‌های اشغالی شلیک کرده است.
 
پس از آن که رژیم نامشروع اسرائیل در میدان جنگ در رویارویی با حزب الله و نیروهای مقاومت فلسطین ناکام مانده و نتوانسته به اهداف خود برسد، در اقداماتی ناجوانمردانه و کور دست به ترور فرماندهان مقاومت می زند.
 
انتهای پیام/