هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
دوشنبه، 10 ارديبهشت 1403
ساعت 16:25
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

سه شنبه 28 فروردين 1403 ساعت 17:39
سه شنبه 28 فروردين 1403 17:33 ساعت
2024-4-16 17:39:06
شناسه خبر : 379349
نواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان ۱۲ ورزشکار را به اردوی این تیم  دعوت کرد که استان فارس با چهار وزنه بردار بیشترین سهمیه را به خود اختصاص داده است.
نواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان ۱۲ ورزشکار را به اردوی این تیم دعوت کرد که استان فارس با چهار وزنه بردار بیشترین سهمیه را به خود اختصاص داده است.
گروه ورزش-رجانیوز: حمیدرضا زارع، علیرضا عباسپور، ابوالفضل زارع و علیرضا نصیری چهار وزنه بردار مرودشتی دعوت شده از فارس هستند که سالهاست مرودشت یکی از قطب های این رشته سخت محسوب می شود.
 
به گزارش رجانیوز، حمیدرضا زارعی مدال نقره و برنز نوجوانان آسیا را در کارنامه دارد،‌ ابوالفضل زارع چهار طلا و ۲ نقره در نوجوانان و جوانان آسیا و سه نقره جوانان جهان را تاکنون گرفته است، علیرضا نصیری هم در کارنامه اش سه نقره جوانان آسیا،‌۲ طلا و یک نقره جوانان جهان دیده می شود و علیرضا عباسپور هم سه طلای نوجوانان جهان دارد.
 
شهرستان مرودشت از دیرباز تاکنون یکی از قطب های وزنه برداری در کشور و استان فارس محسوب می شود که ملی پوشان زیادی را در این رشته سخت که به عنوان پولاد سرد شهرت دارد همواره مطرح کرده است.
 
عباس نجاتی، داریوش نجاتی، لهراسب بهروزی، حسن عمادی، سجاد بهروزی، جابر بهروزی، میلاد ارونگی ، حمیدرضا زارع ، میثم زارع، محمدرضا زارعی، علیرضا عباسپورٰ، ابوالفضل زارع و علیرضا نصیری پولاد مردان این شهرستان هستند که افتخارات بزرگی را در عرصه مسابقات آسیایی، جهانی و کسب سهمیه المپیک به ارمغان آوردند ضمن اینکه فاطمه کشاورز بانوی وزنه بردار مرودشتی هم درآسیا دارای مقام است.
 
عباس نجاتی این پولاد مرد مرودشتی را باید بدشانسترین ورزشکار جهان نامید چرا که در اوج و در حالی که سهمیه ورود به المپیک بارسلون را در دست داشت پولاد سرد امانش نداد و با آروزهای بسیاری که داشت، زیر وزنه ماند و با قطع نخاع بر روی ویلچر نشست.
 
انتهای پیام/