هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
يكشنبه، 23 ارديبهشت 1403
ساعت 19:12
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

يكشنبه 9 ارديبهشت 1403 ساعت 15:47
يكشنبه 9 ارديبهشت 1403 13:47 ساعت
2024-4-28 15:47:44
شناسه خبر : 380199
در زمان پخش فصل دوم «محفل» و پس‌ازآن مردم زیادی درخواست ساخت فصل سوم این برنامه را برای ماه رمضان بعد داشتند؛ برای مثال مخاطبین فارس من با ایجاد پویشی در این سامانه خواستار ساخت فصل سوم «محفل» شدند.
در زمان پخش فصل دوم «محفل» و پس‌ازآن مردم زیادی درخواست ساخت فصل سوم این برنامه را برای ماه رمضان بعد داشتند؛ برای مثال مخاطبین فارس من با ایجاد پویشی در این سامانه خواستار ساخت فصل سوم «محفل» شدند.
گروه فرهنگی - رجانیوز: در زمان پخش فصل دوم «محفل» و پس‌ازآن مردم زیادی درخواست ساخت فصل سوم این برنامه را برای ماه رمضان بعد داشتند؛ برای مثال مخاطبین فارس من با ایجاد پویشی در این سامانه خواستار ساخت فصل سوم «محفل» شدند.
 
در ماه مبارک رمضان امسال که نخستین روز آن دقیقاً یک هفته مانده به شروع سال 1403 بود برنامه‌ای مانند ماه رمضان قبل به روی آنتن شبکه سه سیما رفت که همچون فصل ابتدایی آن با استقبال بی‌نظیر مردم روبه‌رو شد؛ فصل دوم «محفل» با اجرای رسالت بوذری و کارشناسی و داوری حامد شاکرنژاد، احمد ابوالقاسمی، حجت‌الاسلام و المسلمین قاسمیان، رضوان درویش و حسنین الحلو بدون شک همانند فصل اول آن توانست مخاطبین را از چند ساعت قبل از افطار به خوبی پای تلویزیون و شبکه سه سیما بنشاند.برای مثال این برنامه در نظرسنجی ایسپا توانست پس از «مردان آهنین» و «زندگی پس از زندگی» با 34.2 درصد سومین برنامه پربیننده نوروز و رمضان 1403 باشد.
 
«محفل» به گفته حسنین الحلو داور عراقی آن اولین انقلاب قرآنی در جهان از نزول آن تاکنون است و به گفته احمد ابوالقاسمی کارشناس دیگر آن، بازخوردهای فصل ابتدایی آن به قدری زیاد بود که از پاک کردن دایرکت‌های خود در فضای مجازی ناراحت بود.
 
در این فصل از «محفل» سوژه‌های بسیاری خاصی را دیدیم؛ برای مثال در یکی از قسمت‌های فصل دوم، این برنامه میزبان داوود کیم خواننده تازه مسلمان شده کره بود و در قسمتی دیگر از «محفل» استعدادی به نام صالح مهدی‌زاده به مردم معرفی شد که تلاوت این قاری نوجوان در شبکه‌های اجتماعی بیش از 100 میلیون بازدید داشت.
 
در زمان پخش فصل دوم «محفل» و پس‌ازآن مردم زیادی درخواست ساخت فصل سوم این برنامه را برای ماه رمضان بعد داشتند.برای مثال مخاطبین فارس من با ایجاد پویشی در این سامانه خواستار ساخت فصل سوم «محفل» شدند.
 
پیگیری‌های خبرنگار فارس از یک منبع آگاه حاکی از آن است که عوامل «محفل» بلافاصله پس از پایان پخش آن در ماه رمضان آماده فصل سوم شده‌اند و فرایند سوژه‌یابی برای این فصل آغاز شده است.وی درباره اینکه آیا تیم کارشناسان و داوران این برنامه تغییر خواهند کرد افزود: تغییر داوران و کارشناسان مشخص نیست و نزدیک به زمان ضبط آن مشخص خواهد شد.
 
انتهای پیام/ 


5
پسندیدم