هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
دوشنبه، 10 ارديبهشت 1403
ساعت 07:55
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

يكشنبه 26 فروردين 1403 ساعت 20:03
يكشنبه 26 فروردين 1403 19:41 ساعت
2024-4-14 20:03:30
شناسه خبر : 379146
 وزیر خارجه سوریه در تماس تلفنی با «حسین امیرعبداللهیان» وزیر خارجه کشورمان، پاسخ به رژیم صهیونیستی را حق مشروع ایران دانست.
وزیر خارجه سوریه در تماس تلفنی با «حسین امیرعبداللهیان» وزیر خارجه کشورمان، پاسخ به رژیم صهیونیستی را حق مشروع ایران دانست.
گروه بین‌الملل-رجانیوز: «فیصل مقداد» وزیر امور خارجه این کشور در تماس تلفنی با با امیرعبداللهیان تأکید کرد: ضربات ایران به اهداف نظامی اشغالگران در چارچوب اعمال حق تهران در زمینه دفاع از خود و مطابق با بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد انجام گرفت.
 
به گزارش رجانیوز، مقداد افزود: ما ضمن اعلام حمایت مجدد از جمهوری اسلامی ایران، حمله رژیم اشغالگر صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک این کشور در دمشق را مجددا محکوم می کنیم.
 
وزیر امور خارجه سوریه همچنین هر گونه حمله رژیم صهیونیستی و نقض حاکمیت و امنیت خاک این کشور به ویژه تأسیسات و اماکن غیر نظامی از جمله فرودگاههای دمشق، حلب و سایر تأسیسات زیربنایی آن کشور را که منجر به شهادت شماری از غیرنظامیان شده است به شدت محکوم کرد.
 
مقداد خاطرنشان کرد: ناکامی شورای امنیت در عمل به مسئولیت هایش در زمینه حفظ صلح و امنیت منطقه ای و بین المللی، زمینه ساز زیرپا گذاشتن کلیه خطوط قرمزها و نقض اصول اساسی قوانین بین المللی توسط رژیم صهیونیستی شده است.
 
وزیر امور خارجه سوریه در پایان گفت: مانع تراشی آمریکا و همپیمانان غربی اش در زمینه عمل شورای امنیت به مسئولیت هایش در زمینه حفظ صلح و امنیت بین المللی، نشان دهنده عدم احترام این کشورها به منشور سازمان ملل و قوانین بین المللی است.
 
انتهای پیام/