هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
دوشنبه، 10 ارديبهشت 1403
ساعت 09:51
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

يكشنبه 26 فروردين 1403 ساعت 13:07
يكشنبه 26 فروردين 1403 13:03 ساعت
2024-4-14 13:07:43
شناسه خبر : 379082
وزیر خارجه ایالات متحده در پی پاسخ نظامی قانونی ایران به رژیم صهیونیستی تصریح کرد که ایالات متحده به دنبال تشدید تنش با جمهوری اسلامی نیست.
وزیر خارجه ایالات متحده در پی پاسخ نظامی قانونی ایران به رژیم صهیونیستی تصریح کرد که ایالات متحده به دنبال تشدید تنش با جمهوری اسلامی نیست.
گروه بین الملل - رجانیوز:  وزیر خارجه ایالات متحده در پی پاسخ نظامی قانونی ایران به رژیم صهیونیستی تصریح کرد که ایالات متحده به دنبال تشدید تنش با جمهوری اسلامی نیست.
 
به گزارش رجانیوز به نقل از فارس، در پی پاسخ نظامی قانونی ایران به رژیم صهیونیستی، وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا گفت که واشنگتن به دنبال تشدید تنش‌ با ایران نیست اما از رژیم صهیونیستی برای دفاع از خود حمایت می‌کند.
 
روزنامه نیویورک تایمز به نقل از مقامات اسرائیلی مدعی شد: ایران ۱۸۵ پهپاد، ۳۶ موشک کروز و ۱۱۰ موشک زمین به زمین به سمت اسرائیل شلیک کرده است.
 
 
مقامات اسرائیلی همچنین مدعی شدند که عمده پهپادها و موشک‌ها از خاک ایران و تعداد معدودی نیز از خاک عراق و یمن شلیک شده‌اند.
 
پیش از این، یک مقام ارشد دولت آمریکا به شبکه سی‌ان‌ان گفت بایدن در تماس تلفنی بعد از حملات ایران برای نتانیاهو روشن کرد که واشنگتن در هیچ عملیات تهاجمی علیه ایران شرکت نخواهد کرد.
 
وزیر خارجه آمریکا با محکوم کردن اقدام نظامی قانونی ایران گفت «علی‌رغم آن‌کنه به دنبال تشدید تنش نیستیم، به حمایت از دفاع اسرائیل ادامه می‌دهیم و همانطور که رئیس‌جمهور روشن کرد، از پرسنل ایالات متحده دفاع می‌کنیم».
 
انتهای پیام/