هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
دوشنبه، 10 ارديبهشت 1403
ساعت 07:08
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

يكشنبه 26 فروردين 1403 ساعت 00:27
شنبه 25 فروردين 1403 23:48 ساعت
2024-4-14 00:27:23
شناسه خبر : 378988
رسانه‌های رژیم صهیونیستی به نقل از مقامات آمریکایی و صهیونیست مدعی شدند: ایران ده‌ها پهپاد به سمت اسرائیل شلیک کرده که هم‌اکنون در مسیر اسرائیل هستند.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی به نقل از مقامات آمریکایی و صهیونیست مدعی شدند: ایران ده‌ها پهپاد به سمت اسرائیل شلیک کرده که هم‌اکنون در مسیر اسرائیل هستند.
گروه بین‌الملل-رجانیوز: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از شروع عملیات گسترده پهپادی و موشکی علیه رژیم صهیونیستی به دنبال تجاوز اسرائیلی ها به کنسولگری ایران در دمشق، از دقایقی قبل موشک های ایران بر اهداف از پیش تعیین شده در سرزمین های اشغالی اصابت کرد.
 
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایت‌های اخیر رژیم خبیث صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، حملات گسترده ای علیه مواضع رژیم صهیونیستی آغاز کرد.
 
بر این اساس در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم خبیث صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن فرماندهان و مستشاران نظامی ایران، در نخستین ساعات بامداد امروز ( یکشنبه  ۲۶ فروردین ماه) دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همراهی سایر نیروهای این نهاد انقلابی و مردمی، به عنوان بخشی از تنبیه آن رژیم نامشروع و جنایتکار طی عملیاتی در سرزمین های اشغالی آغاز کرد.
 
عبور پهپادها از عراق به سوی سوریه و اردن
منابع ایرانی اعلام کردند که؛ پهپادهای ایرانی شروع به عبور از حریم هوایی عراق کردند و به سوریه و اردن نزدیک شدند.
 
شلیک پهپاد از نقاط دیگر غیر از ایران به سوی اسرائیل
تلویزیون اسرائیل ادعا کرد که همزمان از جبهه‌های دیگر پهپادهایی به سمت فلسطین اشغالی شلیک شده است. 
 
 
شلیک و اصابت موفق ده‌ها موشک و پهپاد به سرزمین‌های اشغالی
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از پاسخ دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه به جنایت‌های اخیر رژیم خبیث صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، از شلیک و اصابت موفق ده‌ها فروند موشک و پهپاد به اهدافی درون سرزمین‌های اشغالی خبر داد.
 
در این اطلاعیه آمده است که در نخستین ساعت بامداد امروز (یکشنبه  ۲۶ فروردین ماه) دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همراهی سایر نیروهای این نهاد انقلابی و مردمی، به عنوان بخشی از تنبیه آن رژیم نامشروع و جنایتکار طی عملیات «وعده صادق» با رمز مقدس «یا رسول الله (ص)» با موفقیت اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی با ده‌ها فروند موشک و  پهپاد مورد اصابت قرار دادند.
 
حمله ایران در چند مرحله طراحی شده است
یک منبع آگاه اعلام کرد که حمله ایران در چند مرحله طراحی شده و در هر مرحله به اقتضای شرایط شدیدتر از مرحله قبل خواهد بود.
 
آسمان غزه خالی از پرنده‌های اسرائیلی
منابع فلسطینی می‌گویند برای اولین بار از هفتم اکتبر (۱۵ مهر) آسمان غزه به‌دلیل حملۀ ایران به اسرائیل از پهپادها و جنگنده‌های اسرائیلی خالی شده است.
 
دومین بیانیه صادر شد؛ هشدار سپاه به دولت آمریکا درباره هرگونه پشتیبانی و مشارکت در ضربه به منافع ایران
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود با اشاره به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و هشدار به دولت تروریستی امریکا نسبت به هرگونه پشتیبانی و مشارکت در ضربه به منافع ایران تاکید کرد: هرگونه تهدید آمریکا و رژیم صهیونیستی از مبدا هر کشوری با پاسخ متقابل جمهوری اسلامی ایران به منشأ تهدید مواجه می‌شود.
 
 
اصابت موشک های ایران به اهدافی در سرزمین های اشغالی
بر اساس تصاویر منتشر شده در رسانه های مختلف موشک های ایران از دقایقی قبل به اهداف از پیش تعیین شده در سرزمین های اشغالی اصابت کردند.
 
 
این خبر به‌روز‌رسانی می‌شود...