هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
شنبه، 6 مرداد 1403
ساعت 13:18
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

سه شنبه 14 فروردين 1403 ساعت 14:37
سه شنبه 14 فروردين 1403 14:35 ساعت
2024-4-2 14:37:22
شناسه خبر : 377924
شهید «عباس صالحی روزبهانی» آرزویش شهادت بود، همواره و در هر قدم، این آرزو را در دل زمزمه می کرد و اینک آن آرزو به واقعیت پیوسته و عباس همراه رفقا و همرزمانش شهیدش شده است.
شهید «عباس صالحی روزبهانی» آرزویش شهادت بود، همواره و در هر قدم، این آرزو را در دل زمزمه می کرد و اینک آن آرزو به واقعیت پیوسته و عباس همراه رفقا و همرزمانش شهیدش شده است.
گروه سیاست-رجانیوز: یاد و خاطر شهدا همواره در زندگی عباس ساری و جاری بود، آرزویش شهادت در بلندی های جولان و فلسطین بود و هدف متعالی اش هم دفاع از مظلوم و جنگ با رژیم اشغالگر قدس بود که اینک به آرزوی خود رسیده است.
 
به گزارش رجانیوز، علی خادم مولا یکی از دوستان نزدیک و صمیمی شهید عباس صالحی روزبهانی در حالی که بغض راه گلویش را بسته و صدایش لرزان شده است، می گوید: در اوایل سال ۱۳۹۵ در محل حوزه بسیج دانش آموزی با هم آشنا شدیم، آن زمان من ۱۸ ساله بودم و عباس ۱۷ سال داشت، ولی همیشه مانند یک برادر در کنارم بود و پشتیبانم.
 
 

 
 
وی با اشاره به اینکه «عباس را داداش صدا می زدم»، افزود: من برادر نداشتم اما عباس برای من مانند همچون برادر بود.
 
خادم مولا با اشاره به صداقت و روحیه نوع‌دوستی شهید عباس صالحی، اظهار داشت: از همان سال های آغازین رفاقت، من و عباس در گروه جهادی خادم الشهدا به نیازمندان کمک می کردیم.
 
وی افزود: برای تولد یکی از شهدا به نام «ابراهیم هادی» کیکی تهیه کرده و بر مزار آن شهید رفتیم که عباس آن روز با صراحت گفت که برایم دعا کنید تا من هم شهید شوم.
 
وی ادامه داد: وقتی دلتنگ می‌شد با هم سر بر مزار شهدا می رفتیم، یکبار که بر مزار شهید گمنام بودیم نیز گفت: کاش من هم شهید شوم، دوست دارم در بلندی های جولان و در جنگ با صهیونیست ها به این آرزویم برسم.
 
به گفته خادم مولا، شهادت آرزوی عباس بود و در هر موقعیتی این را یادآوری می‌کرد که برایم دعا کنید تا من هم شهید شوم.
 
وی ادامه داد که سال ۱۳۹۸ با هم به مشهد رفتیم و آن اولین سفر عباس به مشهد بود و در آن سفر و در حرم امام رضا(ع) هم بارها دعا کرد به آرزویش که همان شهادت است، برسد.
 
هواپیماهای رژیم جعلی صهیونیستی در جنایتی جدید روز گذشته(۱۳ فروردین) ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را مورد هدف حمله موشکی قرار داد که بر اثر این جنایت سرداران رشید مدافع حرم «سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی» و «سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی» و پنج نفر از همراهان به نام های حسین امان اللهی، سید مهدی جلالتی، محسن صداقت، علی آقا بابایی و علی صالحی روزبهانی به شهادت رسیدند.
 
انتهای پیام/


 

 

 

 

https://zamzam.ir/#home