هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
شنبه، 6 مرداد 1403
ساعت 06:21
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

سه شنبه 28 آذر 1402 ساعت 20:42
سه شنبه 28 آذر 1402 20:41 ساعت
2023-12-19 20:42:55
شناسه خبر : 373416
اگر قصد شرکت در نمایشگاه دارید و میخواهید غرفه نمایشگاهی برپا کنید، بهترین سازه نمایشگاهی اسپیس فریم است که میتوانید از مجموعه اسپیس سازان آن را تهیه کنید. همچنین جهت خرید اسپیس فریم میتوانید با این مجموعه تماس بگیرید.

سازه های اسپیس فریم (space frame) فرم های هندسی منظمی میباشند که به طور متحد در کنار یکدیگر قرار میگیرند و با تقسیم نیروی وارده توسط وزن سازه، در کنار استحکام غرفه ها از زیبایی خاصی بر خوردار می شوند. اسپیس فریم یا به عبارتی دیگر داربست نمایشگاهی جزو تجهیزات و سازه های نمایشگاهی محسوب میگردد. با ترکیب اسپیس فریم و داربست نمایشگاهی جدید می توان غرفه و سازه های نمایشگاهی متنوعی را ایجاد نمود. معنی لغوی اسپیس فریم که واژه ای انگلیسی میباشد به معنی سازه فضایی میباشد. این نام به خاطر ساختار مولکولی فضایی اسپیس فریم میباشد. برای پاسخ به سئوال اسپیس فریم چیست متن پایین را مطالعه نمایید.

اسپیس فریم با داشتن مزیت های فوق العاده توانسته است به یک جایگزین بسیار عالی در سال های اخیر در ساخت انواع مختلف از غرفه های نمایشگاهی باشد در ادامه سعی داریم اطلاعات مهمی در مورد فروش انواع مختلف از اسپیس فریم و البته اجاره ی این محصولات در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. امروزه بسیاری از غرفه های نمایشگاهی و تبلیغاتی از این نوع محصولات برای طراحی استفاده می کنند . وجود اسپیس فریم به ما فرصت می دهد تا بتوانیم به راحتی طرح های دلخواه را در دکوراسیون داخلی غرفه های نمایشگاهی یا به عبارت دیگر در غرفه سازی در نظر بگیریم.

images_1702299504_65770770bf95c.jpg

در نظر گرفتن برخی از نکات خاص در خرید و یا اجاره ی این محصولات می تواند غرفه سازی هزینه های پرداخت شده برای این مورد را به طور ویژه تحت شعاع قرار دهد. به همین دلیل در ادامه سعی کرده ایم به مزیت و معایب اجاره و البته خرید این محصولات به طور کلی بپردازیم با ما همراه باشید.

 

مزایای طراحی غرفه با اسپیس فریم

  • تنوع کاربری بالا
  • اجاره مقرون بهئ صرفه البته با هزینه بسیار کم 
  • امکان استفاده از تاسیسات مختلف
  • حمل و نقل راحتر بدون هدر رفت وقت
  • امکانات ویژه برای نورپردازی غرفه نمایشگاهی
  • ایمنی بالا
  • امکان بهر ه مندی در تمامی شرایط آب و هوایی

اسپیس فریم : اسپیس تبلیغاتی

غرفه‌های تبلیغاتی در سال‌های اخیر توجه بسیار زیادی را به سوی خود جلب کرده است به همین دلیل در سراسر جهان به طور ویژه شاهد برگزاری انواع مختلف از غرفه‌های تبلیغاتی‌ هستیم. بهره‌مندی از این نوع از غرفه های نمایشگاهی به ما فرصت می دهد تا بتوانیم به راحتی کسب و کار خود را معرفی کنیم و هم به مشتری های  بالقوه ی خود دسترسی داشته باشیم و هم به گونه ای ایده های مطلوب تری را از طریق فیدبک های انجام شده برای پیشرفت کسب و کار خود به دست آوریم.

اسپیس تبلیغاتی نیز به مراتب توانسته است در بازار جایگاه ویژه ای را به دست آورد زیرا این نوع از محصولات ابزارهای مهمی در اختیار معماران است که به آنها فرصت میدهد طرح های گوناگونی را برای ایجاد شیک ترین غرفه های نمایشگاهی و تبلیغاتی در نظر بگیرند.

لازم به ذکر است که اگر امروزه بسیاری از افراد به طور اختصاصی در زمینه غرفه سازی فعالیت دارد به گونه ای که می توانید هماهنگی های لازم برای دسترسی به یک غرفه ی تبلیغاتی برای کسب و کار خود در اولویت قرار دهید.

را مد نظر قرار داد. توجه کنید برخی از سودجویان در بازار با ارائه ی محصولات بی کیفیت اسپیس فریم قصد فریب خریداران را دارند بدون تردید محصولات کپی و یا تقلبی مزیت و کیفیت یاد شد را نخواهد داشت برای این منظور در خرید حتما تولیدی های معتبر را هدف قرار دهید تا از کیفیت محصول خریداری شده مطمئن باشید. مفتخر آن هستیم در همه ی این سال ها توانسته ایم کیفیت عالی را در اختیار مشتریان عزیزمان قرار دهیم. با اطمینان کامل می توانیم انواع مختلف از اسپیس فریم ها را سفارش داده و از کارای انها بهره مند باشید.

images_1702299515_6577077b0b5c4.jpg

اسپیس فریم در معماری

اگر چه کاربرد اصلی استفاده از اسپیس فریم  در تهیه ی غرفه های نمایشگاهی است ولی در سال های اخیر شاهد استفاده از آنها برای طراحی مختلف توسط معماران هستیم . ایم محصولات به دلیل آنکه به طور دلخواه قابل افزایش و یا کاهش هستند و استفاده از آنها به ما فرصت می دهد تا بتوانیم به طرح های مختلفی دسترسی داشته باشیم می تواند در سال های آتی نیز جایگاه ویژه ای در معماری به دست آورند.

اسپیس فریم ها طرح های مختلفی دارند و در صورتی که طرح خاصی مد نظر شما باشد می توانید با تولیدی در ارتباط بوده و سفارش خود را برای تهیه ی اسپیس فریم مورد نظر نهایی کنید.در نظر داشته باشید قبل از خرید و البته نهایی کردن سفارش خود نیز سعی کنید اطلاعات کاملی در مورد مشخصات آن به دست آورید. همکاران ما در بخش فروش در نظر دارند مشخصات کامل را قبل از فروش در اختیار شما قرار دهند به گونه ای که باید نوع اسپیس فریم سفارش داده شده باید با تجهیزات موجود هماهنگی و سازگاری کافی داشته باشد.  خدمات نصب انواع مختلف از اسپیس فریم نیز در اختیار شما قرار می گیرد.

 

فروش اسپیس فریم

اگر چه گزینه ی اجاره ی اسپیس فریم می تواند یگ تیده ی مطلوبی برای بسیاری از موارد در نظر گرفته شود ولی اگر غرفه ی نمایشگاهی یاد شده به مدت زمان طولانی قرار است مورد استفاده قرار گیرد در این صورت هزینه ای که برای اجاره این محصولات صرف می شود می تواند تقریبا با هزینه ی خرید آنها یکسان در نظر گرفته شود. ما با ارائه ی مرغوب ترین محصولات اسپیس در خدمت شما عزیزان هستیم همین اکنون می توانید با استفاده از شماره های موجود در صفحه ی اصلی وب سایتمان با همکاران ما در بخش فروش در ارتباط باشید. گزینه ی سفارش آنلاین و تلفنی نیز برای شما فعال می باشد.

اگر چه این نوع محصولات توسط فروشندگان و البته تولیدی های مختلف به فروش اسپیس می رسد ولی حتما تولیدی های معتبر را هدف قرار دهید زیرا متاسفانه سودجویان بسیاری سعی در فروش محصولات نامرغوب خود دارند آنها با ارائه ی قیمت پایین تر از قیمت استاندارد موجود در بازار قصد فریب افراد را داشت و دارند. زمانی که محصولی به قیمت بسیار کمتر از قیمت استاندارد به فروش می رسد حتما به کیفیت آن مشکوک باشید.

images_1702299529_657707892d425.jpg

اجاره اسپیس فریم

اجاره اسپیس نمایشگاهی  در مقابل خرید این محصولات می تواند مزیت های ویژه ای داشته باشد از جمله :

  • تنوع در انتخاب این محصولات در غرفه های مختلف
  • هزینه ی درخواستی بسیار کم
  • عدم نیاز به فضا برای ذخیره و نگهداری آنها

اگر برای اولین بار قصد ساخت و طراحی غرفه ی نمایشگاهی را دارید پیشنهاد ما این است که اجاره ی این محصولات را می توانید در اولویت خود قرار دهید از سوی دیگر اگر به طور پیوسته در غرفه‌سازی فعالیت دارید برای اینکه به تنوع وسیعی از این محصولات دسترسی داشته باشید می توانید به راحتی با اجاره‌ی آنها در هر مرحله از غرفه‌ ســازی انواع مختلف آنها را انتخاب کنید.

را انتخاب کنید. برای افرادی که هزینه ی کافی برای خرید انواع مختلف از اسپیس ها را ندارد نیز گزینه ی اجاره بسیار مطلوب تر خواهد بود. اجاره ی این محصولات نیازمند در نظر گرفتن برخی از شرایط می باشد به گونه ای که مه ی انواع ان به صورت تست شده به شما تحویل داده می شود و به صورت تست شده از شما دریافت می گردد و در صورت به وجود  آمدن هرگونه مشکل شما مسئول خواهید بود. برای این منظور اگر تجربه ی کافی در نصب و راه اندازی آنها را ندارید می توانید از خدمات نصب این محصولات نیز بهره مند باشید.

 

قیمت اسپیس فریم

قیمت این محصولات با در نظر گرفتن انواع آنها و البته سایز و اندازه ی درخواستی می تواند متغیر باشد برای کسب اطلاعات کامل دراین زمینه می توانید به صفحه ی نخست وب سایتمان مراجعه کنید و البته همکاران ما در بخش فروش نیز توضیحات کامل در مورد قیمت به روز انواع اسپیس ها در اختیار شماقرار خواهند داد. انواع مختلف از این محصولات معمولا به همراه ابزارهای مورد نیاز برای نصب به فروش می رسد توصیه ما این است حتما ابزارهای لازم برای نصب را نیز در زمان سفارش اسپیس خریداری کنید  تا در مراحل بعدی نگران سازگاری این محصولات نباشید.

 

چه شرکتهایی در رزمینه اسپیس فریم فعال هستند:

شکتهای زیادی در زمینه اسپیس فریم فعال هستند اما چند شرکت زیر بسیار معتبر هستند.

  1. اسپیس سازان
  2. سازه پایا
  3. رادسینار
  4. اسپیس فریم
  5. فریم اسپیس
  6. شیلتر

جهت آشنایی بیشتر با اسپیس فریم میتوانید  به وبسایت اسپیس سازان مراجعه کنید و جهت استعلام قیمت اسپیس فریم و سفارش اسپیس فریم میتوانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

02165413676

spacesazan.com

 



 

 

 

 

https://zamzam.ir/#home