هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
يكشنبه، 16 ارديبهشت 1403
ساعت 08:51
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

پنجشنبه 17 مهر 1399 ساعت 10:07
پنجشنبه 17 مهر 1399 10:05 ساعت
2020-10-8 10:07:07
شناسه خبر : 340653

شیر خشک sma  اصل 

 

تهیه شیر خشک خوب و با کیفیت یکی از مسائل مهمی است که امروزه خانواده های بسیاری را درگیر کرده . شیر خشک اس ام ای یکی از برند های معروف ایرلندی است که نزدیک ترین فرمول را به شیر مادر دارد البته در شیر خشک هایی که پروتئین گاوی دارند . 

شیر خشک اس ام ای در 3 شماره تولید و عرضه میشود که فقط هم همین 3 شماره معمولی ( برای کودکان بدون حساسیت ) وارد کشور ما میشود . 

شیر خشک اس ام ای پرو 1 ، اس ام ای پرو 2 و اس ام ای پرو 3 به ترتیب برای نوزادان 0 تا 6 ماه ، 6 تا 12 ماه و بالای 12 ماه استفاده میشوند .

پزشکان زیادی نیز خوشبختانه با این شیر آشنا شده و امروزه به خانواده ها معرفی میکنند . 

اما در شزایط تحریم همیشه سودجویان و کلاه بردارانی نیز بوده اند که کالای نا سالم و تقلبی را به دست مصررف کننده ی بی گناه می رسانند .

و از آنجایی که این محصول ، برای تغذیه نوزاد استفاده میشود دستکاری و خراب بودن آن میتواند عواقب بسیار بدی نیز داشته باشد . 

مشخصات شیر خشک اس ام ای تقلبی :

 

سودجویان و کلاه برداران متاسفانه از چند طریق به دست شما عزیزان شیر خشک اس ام ای تقلبی میرسانند 

1 . تغییر تاریخ انقضا : همانطور که میدانید این شیر خشک های خارجی از دبی وارد کشور میشوند . مقدار زیادی بار شیر خشک تاریخ گذشته توسط سودجویان با قیمت بسیار پایین خریداری شده و تاریخ انقضا آنها عوض میشود . 

2. واردات غیر استاندارد در گرما : دومین موضوع این است که متاسفانه برخی از فروشندگان این شیر خشک از حمل نقل غیر استاندارد استفاده میکنند تا هزینه ی تمام شده محصول بسیار کمتر شود و این موضوع صدمه غیر فیزیکی به محصول وارد میکند یعنی قوطی شیر خشک هیچ مشکلی ندارد اما به دلیل قرار گرفتن در شرایط نامساعد شیر ممکن است فاسد شده باشد و یا مواد مغذی خود را از دست داده باشد . 

متفاوت بودن قوطی با برند اصلی : آخرین مورد این است که قوطی شیر ها با برند اصلی متفاوت باشد که البته این مورد کمتر اتفاق می افتد و فقط دو مورد بالا بیشتر در جریان است اما مواردی نیز بوده که شیر خشک های فله ای را در قوطی هایی شبیه به قوطی های اس ام ای پر کرده اند و به اسم این شیر خشک به فروش رسانده اند . 

بلاخره شیر اس ام ای بخریم یا نه ؟ 

 

بله حتما چرا که این شیر یکی از بهترین شیرخشک هایی است که در جهان تولید میشود و مشکلات بسیاری از نوزادان و خانواده ها را در سراسر جهان حل کرده است . 

شیر خشک اس ام آ با ترکیب خاص و استاندارد خود هم نزدیکی فرمول شیر مادر را حفظ کرده و هم برای رشد اصولی و وزن گیری نوزاد مناسب است .

شیر خشک sma  اصل از کجا بخریم ؟

 

حقیقتا در تحقیقی که داشته ایم فروشگاه های معتبر و زیادی نبودند که نمونه اصل این شیر را بفروشند . 

در فروشگاه های اینترنتی فروشگاه مادرآن جزو فروشگاه های معتبر و شناخته شده ای است که خانواده ها توانسته اند به این مجموعه اعتماد کنند و ما نیز متوجه شدیم که فقط کالاهای اوجینال در این فروشگاه به فروش میرسند . 

فروشگاه های اینترنتی دیگری نیز بوده اند که متاسفانه از فیلتر تحقیقاتی ما به سلامت عبور نکردند و فقط با قیمت پایین تر مشتری ها را فریب میدهند 

توجه داشته باشید که به دلیل قیمت دلار ، قیمت این شیرخشک ها روز به روز در حال افزایش است و قیمت پایین تر را به هیچ وجه به عنوان ملاک خرید خود قرار ندهید و فقط از فروشگاه های معتبر این محصولات را خریداری کنید . 

چند فروشگاه حضوری معتبر در سراسر کشور نیز داریم که متاسفانه معمولا به اندازه کافی بار شیر خشک ندارند 

تصاویر اس ام ای شماره 1 ، 2 و 3 

 

شیر خشک اس ام ای

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شیر خشک اس ام ای

 

 

 

 

 

 

 

 

شیر خشک اس ام ای شماره 1 2 3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

قیمت شیر خشک اس ام ای

 

آیا کودک من به شیر کودک نوپا نیاز دارد؟ نه. بیش از یک سالگی می توانید به کودک خود گاو شیر به عنوان یک نوشیدنی اصلی بدهید. شیر در حال رشد به عنوان "ویژه ای برای پاسخگویی به نیازهای کودک نوپای شما" تبلیغ می شود. اما ارزش غذایی آنها صرفاً با شیر گاو و نه شیر گاو ، به علاوه غذایی که کودک نوپای شما در واقع می خورد ، مقایسه می شود.

شیر و فرآورده های لبنی منبع اصلی کلسیم در رژیم های غذایی ما هستند - 300 میلی لیتر شیر گاو (حدود نیم پیمانه) کلسیم مورد نیاز کودک یک تا سه ساله (350 میلی گرم در روز) را تأمین می کند. اما وعده های پیشنهادی روزانه شیرهای بزرگ کننده و بزرگ کودک Aptamil ، Cow & Gate و HiPP Organic اینگونه نیست. SMA توصیه می کند که روزانه 500 میلی لیتر وعده شیر شیر کودک خود را تأمین کند ، که کلسیم مورد نیاز کودک یک تا سه ساله را تأمین می کند

، اما این اندازه وعده بسیار بیشتر است. این نگرانی وجود دارد که این مقدار شیر غذاهای جامد را از رژیم غذایی کودک نوپا و تمام مواد مغذی این غذاها تأمین کند. در اینجا نحوه مقایسه مارک های مختلف شیر کودک نوپا با شیر گاو از نظر قند ، کلسیم و هزینه وجود دارد:

اس ام ای ایرلندی

 

چه چیزی در شیر کودک نوپا وجود دارد؟ اگرچه شیر کودک نوپا تبلیغ می شود که حاوی آهن بیش از شیر گاو است ، اما این گمراه کننده است. شیر گاو حاوی آهن بسیار کمی است و جایی نیست که شما یا کودک از رژیم غذایی آهن استفاده کنید. آهن در گوشت قرمز ، تخم مرغ ، عدس و نبض و سبزیجات برگ سبز یافت می شود. کودک شما باید تمام نیازهای تغذیه ای خود را از طریق غذایی که می خورد وشیر خشک اس ام آ  قطره مولتی ویتامین حاوی ویتامین های A ، C و D طبق توصیه دولت تأمین کند ، نه از طریق شیرهای غنی شده گران قیمت. شیرهای کودک نوپا حاوی دو برابر بیشتر از مقدار شیر گاو هستند

- 300 میلی لیتر شیر گاو حاوی حدود سه قاشق چای خوری شکر است ، در مقایسه با هفت قاشق چای خوری در پیشنهاد روزانه 500 میلی لیتر شیر SMA کودک نوپا. شیر SMA Toddler همچنین حاوی طعم دهنده وانیل است. این سطوح بالاتر طعم دهنده های شکر و وانیل ترجیح به چیزهای شیرین را ترغیب می کند و در طولانی مدت می تواند شیر خشک اس ام ای  منجر به حفره های دندانی شود.

قولنج نوزاد

قولنج تازه متولد شده به عنوان دوره های مكرر گریه بیش از حد و تسكین ناپذیر در نوزاد توصیف می شود كه در غیر این صورت سالم و پر رونق به نظر می رسد. تصور می شود که از هر پنج نوزاد یکی باشد .1،2
کولیک می تواند باعث ناراحتی کودک و والدین شود ، اگرچه می تواند یک مرحله طبیعی باشد در حالی که سیستم هضم کودک در حال بلوغ است. این مقاله به شما امکان می دهد تا در مورد شرایط به طور عمیق بحث کنید و در صورت مناسب راه حل هایی برای تسکین علائم ارائه دهید.

قولنج
علائم شایع کولیک در نوزادان
علائم کولیک معمولاً در چند هفته اول پس از تولد ظاهر می شود و تا 4 ماهگی برطرف می شود و هیچ عواقبی در طولانی مدت ندارد. میزان بروز قولنج در دختران و پسران و نوزادانی که از شیر مادر و بطری تغذیه می شوند ، مشابه است. هنگامی که همه موارد زیر وجود داشته باشد ، می توانید قولنج نوزاد را تشخیص دهید