هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
دوشنبه، 10 ارديبهشت 1403
ساعت 14:38
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

دوشنبه 5 مرداد 1394 ساعت 19:58
دوشنبه 5 مرداد 1394 19:50 ساعت
2015-7-27 19:58:55
شناسه خبر : 218056
 چند ماه پيش كه يك محموله از سوي ايران راهي يمن بود، خيلي زود با همتاي خود تماس گرفتم و گفتم كه اين امر مي‌تواند باعث يك رويارويي جدي شود و ما آن را تحمل نمي‌كنيم. وي نيز در مدت زماني بسيار كوتاه با من تماس گرفت و گفت قرار نيست اين محموله به زمين برسد يا از آب‌هاي بين‌المللي خارج شود و بعد راهي كشور خودشان شد. ما محموله سلاح ايران را كه راهي سودان بود تا بعد به دست ايران برسد، دنبال كرديم. از اين رو، ما تلاش‌هاي عمده‌اي را دنبال مي‌كنيم و به صورتي چشمگير، اين تلاش‌ها را عقب رانده‌ايم تا از اين دست فعاليت‌ها جلوگيري شود.
چند ماه پيش كه يك محموله از سوي ايران راهي يمن بود، خيلي زود با همتاي خود تماس گرفتم و گفتم كه اين امر مي‌تواند باعث يك رويارويي جدي شود و ما آن را تحمل نمي‌كنيم. وي نيز در مدت زماني بسيار كوتاه با من تماس گرفت و گفت قرار نيست اين محموله به زمين برسد يا از آب‌هاي بين‌المللي خارج شود و بعد راهي كشور خودشان شد. ما محموله سلاح ايران را كه راهي سودان بود تا بعد به دست ايران برسد، دنبال كرديم. از اين رو، ما تلاش‌هاي عمده‌اي را دنبال مي‌كنيم و به صورتي چشمگير، اين تلاش‌ها را عقب رانده‌ايم تا از اين دست فعاليت‌ها جلوگيري شود.
جلسه سؤال و جواب كري در شوراي روابط خارجي امريكا نكات قابل توجه و البته مهمي داشت كه در برخي مواقع چشم‌انداز امريكايي‌ها را از نتيجه مذاكرات بيان مي‌كند. بخشي از اظهارات مهم كري که خبرگزاري صداوسيما منتشر کرده در زير آمده است:
 
 روي اتفاقات ايران حساب مي‌كنيم
 
- گذشت 15 سال مي‌تواند تغييرات زيادي در ايران ايجاد كند... من چنين چيزي را نمي‌توانم تضمين بدهم. باور من اين است كه در 15 سال، در يك كشور اتفاقاتي مي‌افتد. اگر به ايران امروز نگاه كنيد، مي‌بينيد كه كشوري داراي مردمي با تحصيلات است كه پيشتر با همه كشورهاي منطقه از جمله اسرائيل روابطي دوستانه داشت. مي‌دانيد كه سرزمين پارس، تاريخي طولاني دارد و واقعيت اين است كه اين جوانان كه 25‌درصد آنان بيكار هستند، آينده مي‌خواهند. اگر به تهران برويد، من نبوده‌ام ولي دوستان من كه رفته‌اند به من گفته‌اند كه جوانان به دنبال گوشي‌هاي هوشمند هستند و مي‌خواهند بخشي از دنيا باشند. من نمي‌دانم تا 15 سال ديگر چه اتفاقي مي‌افتد جز اينكه مي‌دانم اتفاقات زيادي روي مي‌دهد. مسئله اينجاست كه شما نمي‌توانيد تغيير را خلق كنيد بلكه بايد احتمالات را بيازماييد... كسي هم نمي‌توانست تصور كند كه وقتي نيكسون به چين رفت، در اين كشور چه روي مي‌دهد.
 
 ظريف و روحاني داخل مشكل دارند
 
- اگر ما به اين توافق پشت كنيم، يك پيام به افراط‌گرايان در ايران مي‌فرستيم و آنان احساس خوبي خواهند كرد و كسي نمي‌داند كه در انتخابات بعدي چه بر سر روحاني مي‌آيد. توان بالقوه روحاني و ظريف براي مذاكره با غرب و رسيدن به جمع‌بندي از قضاوت من با دشواري‌هاي زيادي روبه‌رو بود.
 
 ظريف خواستار ديدار با سعودي‌ها است
 
- ظريف در مقامي نبود كه درباره چنين مسائلي مذاكره كند هر چند كه من تلاش زيادي كردم تا اين موضوعات را طرح كنم ولي وي چنين اختياراتي نداشت. با اين حال، هم روحاني و هم ظريف به روشني گفته‌اند كه با توافق، آماده هستند كه درباره موضوعات منطقه‌اي صحبت كنند... مي‌دانيد ظريف اين هفته در امارات در ديدار با خاندان بن زايد چه گفت؟ وي خواستار ديدار با سعودي‌ها شده است. آنها به دنبال مذاكره براي مناسباتي متفاوت هستند. من نمي‌دانم كه آيا اين اقدامات مؤثر خواهد بود.
 
  پس از 15 سال هم رهايشان نمي‌كنيم
 
- پس از سال پانزدهم آنها را رها نخواهيم كرد، زيرا آنها بايد پيش از پايان تحريم‌ها پروتكل الحاقي را تصويب كنند و اگر اين كار را نكنند، توافق را نقض كرده‌اند.
 
 150 بازرس در ايران مستقر مي‌شوند
 
اين توافق همچنين شامل تدابير منحصر به فردي است كه براساس آن يك كشور مثلاً امريكا در صورتي كه از توافق راضي نباشد، مي‌تواند به شوراي امنيت برود و به تنهايي مي‌تواند براي رأي‌گيري درباره بازگشت تحريم‌ها شوراي امنيت را در شرايط اجبار قرار دهد.
- قرار است 150 بازرس ديگر به كشور ايران بروند كه قرار است در دفتري در ايران كار كنند.
 
  خبري از 150 ميليارد نيست
 
- اصلاً قرار نيست آنها (ايراني‌ها) 150 ميليارد(دلار) بگيرند و اصولاً موضوع 150 ميلياردي در كار نيست كه برخي‌ها آن را مطرح كرده‌اند. اين ميزان حتي 100ميليارد هم نيست. ميزان پول واقعي كه آنان مي‌توانند به آن دست يابند چيزي كمي بيشتر از 50 ميليارد دلار است. علت نيز اين است كه بخشي از اين پول‌ها در قالب قرار‌دادها در دست چين است. بخشي از اين پول صرف وام‌هاي عمل نكرده بانكي مي‌شود. از ديگر سو، هيچ مقدار از اين50 ميليارد دلار نيز در بانك‌هاي امريكايي نگهداري نمي‌شود.
 
- وزير امور خارجه فرانسه تا چند روز ديگر به ايران مي‌رود. وزير تجارت فرانسه چند روزي است كه در ايران است، آلمان‌ها تا چند روز ديگر به آنجا مي‌روند. در رفتن به ايران شتابزدگي وجود دارد.
 توافق هسته‌اي خاورميانه را قابل مديريت‌تر مي‌كند
 
- توافق اتمي با ايران مربوط به امنيت روزانه و ساختار احتمالي آينده در خاورميانه مي‌شود كه همه مي‌دانند اكنون چه مشكلاتي دارد... البته نمي‌گويم كه اين مسئله حتماً اتفاق مي‌افتد و پيامد آن خواهد بود، ولي مي‌دانيم خاورميانه‌اي كه امروز در آتش است، با اين توافق قابل‌مديريت‌تر است و پتانسيل‌هاي بيشتري را براي مقابله با مشكلات به ما مي‌دهد، خواه حوثي‌هاي يمن باشد، داعش در سوريه و عراق باشد، تا اينكه هيچ توافقي در كار نباشد.
 
- كشورهاي خليج فارس نزديك به 130 ميليارد دلار در سال خرج ارتش‌هاي خود مي‌كنند، عربستان سعودي 80 ميليارد دلار هزينه مي‌كند، اين ميزان هزينه براي ايران 15 ميليارد دلار است. از اين رو، بايد به اين فكر كنيد كه چه چيزي در حال روي دادن است؟ مسئله اينجاست كه بسياري از اين كشورها ابزارهاي زيادي مانند اف شانزده‌ها، موشك‌ها و دفاع موشكي دارند ولي نيروي انساني كافي كه آماده نبرد باشند، بايستند و با افراد بد مقابله كنند، در اختيار ندارند. از اين روست كه ما اكنون در چارچوب آموزشي و افزايش توانمندي كار مي‌كنيم، زيرا چنين كاري واقعاً مي‌تواند معادله را در منطقه تغيير بدهد.
 
 به ظريف گفتم تحمل نمي‌كنيم
 
- چند ماه پيش كه يك محموله از سوي ايران راهي يمن بود، خيلي زود با همتاي خود تماس گرفتم و گفتم كه اين امر مي‌تواند باعث يك رويارويي جدي شود و ما آن را تحمل نمي‌كنيم. وي نيز در مدت زماني بسيار كوتاه با من تماس گرفت و گفت قرار نيست اين محموله به زمين برسد يا از آب‌هاي بين‌المللي خارج شود و بعد راهي كشور خودشان شد. ما محموله سلاح ايران را كه راهي سودان بود تا بعد به دست حماس برسد، دنبال كرديم. از اين رو، ما تلاش‌هاي عمده‌اي را دنبال مي‌كنيم و به صورتي چشمگير، اين تلاش‌ها را عقب رانده‌ايم تا از اين دست فعاليت‌ها جلوگيري شود. 


دیدگاه کاربران

خدایا خداوندا مباد که روزی در محضر تو شرمنده چنین روزهایی باشیم! خدایا چه بر سر ما آمده است؟! خدایا چه کسانی بر ما مسلط شده اند؟!
خدایا .....

مجلس اگر محکم نیاستد تحت فرمان حضرت آقا محکم می ایستیم

این دیدگاه شما خیلی سطحیه. چرا همه چیز رو به خدا و پیغمبر ربط می دهید؟
همین کارها رو کردید که به شما می گن دلواپس....

همه چیز به خدا و پیغمبر ختم میشه،‌اگرچه برخی به ظاهر مسلمانان زندگیشون ختم به شیطان و ابلیس بشه! اگر دلواپسان تو این کشور نبودند، (مثلا در زمان جنگ تحمیلی)، الان شما تو بغل یه بعثی بودی! الان هم دلواپسان هستند که جلوی داعش رو گرفتند تا بغل یه داعشی نباشی! پس اگر دلواپس نیستید،‌ لااقل خاموش باشید، بلکه جور شما رو هم در سایر زمینه های منافع ملی دلواپسان بکشند!

مگه دلواپس بودن عار هست که میگی به شما میگن دلواپس، بله ما دلواپس سال ها زحمتی هستیم که قرار با یک امضا به هدر برود، ما دلواپس امنیت کشورمان هستیم، ما دلواپس به هدر رفتن خون های شهدا به خصوص شهدای هستهای هستیم.
دلواپسی از بی خیالی و الکی خوش بودن و سر را مثل کبک در برف کردن خیلی بهتر است.
من دلواپسم کشورم ایران و دین و مذهبی هستم که به خاطرش سال ها خون دل خوردیم.

هنوز در آینده مشخص خواهد شد که چه خیانتی به کشور شده است

بنام خدا . آقایان ! شما با مردم خودتان روراست نباشید و صادقانه حرف نزنید ، دیگران حرف خواهند زد . و وقتی میرسد که :
نه از تاک نشان ماند و
نه از تاک نشان !

بی چهت به کسی مدرک نمی دهند. روز مبادا خودشو نشون میده

احتمالا بازی خطرناک غرب برای تفرقه

دلت رو به همین حرف خوش کن

ما و البته کری باید احمق باشیم که فکر کنیم مساله ارسال سلاح به برخی از کشورها و یا عدم ارسال ان، چیزی باشد که در حیطه تصمیم گیری ظریف و یا حتی دولت باشد!!

بی اثر هم نیست بودجه دست دولته میفهمی؟سیاست های غلط دست دولته نمیفهمی؟خدا شما اصلاح طلبان رو لعنت کنه که گند زدید به حیا و امنیت.

تشکر ازاینکه متن کامل مصاحبه رو گذاشتین،نکات خیلی قابل تاملی توش هست

سلام ملت ایران بدلیل فشارهای اقتصادی که آن را ناشی از تحریمها می دانند دوست دارند این توافق ومذاکرات به جای خوشی ختم شود وبالطبع از کسی که علیه آن صحبت کند خوششان نمی آید اما واقعیت آن است که دولت ما هم اذعان کرده پس از توافق هم تغییری در معیشت مردم اتفاق نمی افتد اما حاضر نیست زیانهای ناشی از توافق را به مردم اعلام کند خطرات بزرگی مانند از بین رفتن بنیه نظامی کشور ودرز اطلاعات مهم به دشمن ودر نهایت ناامنیامیدوارم مردم ومسئولین کمی دور اندیشی کنند

جا داره از غصه بمیریم که با آبروی نظام اینگونه بازی می کنند.
اما دلم روشنه به زودی بومرنگ حیله بر سر عده ای فرود خواهد آمد.

خورشید برای همیشه پشت ابر نمی مونه...
مطمئنا گذر زمان خیلی چیزها رو معلوم می کنه...

چشممان روشن، آقایان که می گفتند فقط درمورد هسته ای مذاکره می کنند!
بس است دروغ به ملت

شما از این توافق سوخته اید و مرتب در تخریب ان میکوشید. عرض خود می برید و زحمت مردم را زیاد می کنید. دست بردارید از دروغ نمایی با اخبار نقل شده از دشمن بطور گزیده و با سیاه نمایی. ظریف دیپلمات مومن و شریف و وطن دوست و شناخته شده و مورد اعتماد رهبری است. شما به ولایتی هم میتازید. این همه دشمنی بعید است که برای منافع واقعی ملت باشد. کمی فکر کنید.از خدا بترسید و حیا کنید. اگر اهل گفتگو هستید کمی با غیر همفکرانتان گفتگو کنید, شاید فرجی شود!

فعلا که شما خیلی دارید می سوزید! خخخخخخ... اینقد حرص نخور برادر واسه فشارخونت خوب نیست! رجاجون پرچمت بدجور بالاست...

دقیقا داره میگه نگران روحانی هستیم و به ظریف گفتیم کشتی و برگردون و دنبال رضایت عربستان هستند تا دبروز امریکایها راستگو بودند ولی شکر خدا از زمان روحانی دروغگو شدند شما شندیدن حرف حق براتون تلخه به قول جان کری بعد از 15 سال صداش در میاید این توافق چی سر این مملکت در میاره

یعنی چییییییییییییییی؟!

اینها همان پیش بینی های امام خامنه ای درباره پشت پرده خائنانه مذاکرات است که چندی قبل فرمودند بعدا روشن خواهد شد اما زیاد طول نکشید.

هزار نوشته چون نیم کردار نیست ! باید کاری کرد باید جلو کودتای خزنده فتنه گران را گرفت . اگر فرصتها از دست برود دیگر مجال جبران نخواهد بود .

ملت آمریکا باید به داشتن چنین دولت و چنین وزیر قاطع و محکمی افتخار کنند.

واقعا آدم تازه می فهمد چرا حضرت علی علیه السلام به اهل کوفه فرمود ای کاش امثال شما را می دادم و به جایش یک نفر از یاران معاویه را می گرفتم! ای کاش به جای کل دیپلماتهای ایرانی یک جان کری مال ما بود! افسوس...

نمی دانم چرا در سال های اخیر دائما باید حرف راست را از دشمن بشنویم؟!!

کلا از این ذلت اگر بمیریم هم کمه واقعا اینهمه خواری به چه قیمتی ؟؟؟؟ اینقدر همه چیزو به مذاکرات گره زدن و گفتن اب خوردنمون هم تحریمه الان هم که میگن اوضاع اقتصادی ربطی به تحریمها نداشته ما هیچی از روی خانواده شهدای هسته ای خجالت نکشیدن؟؟؟؟ پدر ارمیتا بخاطر چی رفت پس؟؟؟ خوش رقصی برای غرب تا کی ما بخاطر همین رفتارهای نوکر مآبانه برای امریکا انقلاب کردیم یعنی اون سالها اشتباه کردیم؟؟؟

واقعا هم تکان دهنده بود! آقای ظریف کلاهتو بالاتر بزار و بیشتر قهقهه بزن!!! متاسفم...

سلام! خوب با برادرانتان در ینگه دنیا هماهنگید جان کری نیز به شما افتخار میکنه... در لحظه رزجخوانی هایشان را در بلندگو میکنید! سایتتان را هم زمینه پرچم امریکا بزنید وقتی 90 درصد تیتر هایتان گزافه های عزیزان امریکایی تان است! من ترجیح میدهم حرف های علمی و مستدل دکتر صالحی را گوش دهم و نتیجه بگیرم و به حرف های دکتر ظریف که مورد وثوق مقام معظم رهبری و ملت قرار گرفته( علی رغم میل تان)اعتماد کنم نه تیترهای امریکاییه شما. شهامت و جرات داری چاپ کن!

شما برو سرتو مثل کبک زیر برف کن و هرچی میگن باور کن چرا اومدی رجانیوز خبر می خونی ؟

1.دوستمون گفن آمریکاییها باید بهش افتخار کنند نه ما. بله او هم قطعاً معتقده که ایرانیها باید به منتقدان واقع بین و ازخود گذشته افتخار کنند. 2.اگرچه تکیه بر یک طرف دعوا که انگیزه های سیاسی داردٰ تبلیغی کار میکند، ترجمه های خطا دار ارائه میکند و ... منطقی نیست اما ای کاش به همون استدلالات آقای صالحی و ظریف دقت کنید آنجا که می پذیرند:کارکرد اصلی فردو تحقیق نبوده،قلب راکتور اراک بازگشت پذیر نیست،قاضی غربیها هستند و میتوانند تحریم را برگردانند، اجرای لغو تحریمها پس از راستی آزمایی ایران است و ...

در مورد تیتر خیلی هم چیز وحشتناکی نیست! ما هم نگران بعد اوباما هستیم چرا که جمهوری خواه ها گفته اند به محض روی کار امدن، توافق را لغو خواهند کرد.
مسلما بعد از شکست امثال روحانی و ظریف تندروها روی کار خواهند آمد که این نه به نفع امریکا است نه ایران.
و مزه آن را در هشت سال گذشته چشیدیدم.
رجا این چندمین بار است که پیام هایم را منتشر نمی کنید

خدایا کشورمون رواز خطرات حفظ کن و به مسئولانمان!!!!!! بصیرت ده

راستی جالب نیست! تا حالا اینقدر حمایت! از دو طرف ایران و امریکا را نسبت به هم دیده بودین؟ چه باحاله اوباما طرفدار ایرانیهاس دولت ما هم در راستای اوناس. اینو می گن زندگی مسالمت آمیز! حالا همه با هم می خونیم یک دو سه همه چی آرومه من چقدر خوشبختم! همه چی ارزونه اینو من می خواستم! تو چقدر با حالی من نمی دونستم!

رجا جان ! یعنی واقعا حتی یک نکته مثب در توافق نامه وجو نداره که بگی!

کجای این اظهارات مثلا "تکان دهنده " بود؟! اگر این اظهارات شما را تکان می‌دهد، باید چشم و گوش خود را بر بسیاری از مسائل ببندید، چون قطعا به حرام می‌افتید! (قطعا منتشر نمی‌کنید)

جان جان بدان...
گوشی ها روز برعلیه خودتان استفاده میشود...
تفکر انقلاب و اسلام را از طریق همین گوشی ها به تمام دنیا خواهیم شناساند...
بدان رابطه با حضرات ادامه نخواهد داشت، چون خودتان رابطه را خراب خواهید کرد...
مرگ بر آمریکای جهانخوار

خوش به سعادت تدبير و اميدي ها !!!!!!!!!!

هردم ازاین باغ بری میرسد !!!!!!

وزیر محترم امور خارجه اگر این حرفها درست نیست آن را تکذیب کند

رجا نیوز تو رو جدت قسم این اخبار رو نذار دل ما رو خون کردی.فقط برای ۲۰ میلیارد دلار کشور رو خوار کردند

همین است دیگر وقتی شیطان بزرگ را کدخدا ببینی ، دوری از شیطان مبدل می شود به همدلی با شیطان.

اگراين تور كه كري مي گويد بازهم اين تورباشد غربي در داخل (ديپلمات غربي )مي پرورانندو مي پروراندند؟

جالب بود
آدمی که تو فرهنگ انقلاباسلامی رشدنکرده باشه نمی تونه ایستادگی جلویابر قدرت ها و کمک به مظلومین جهان رو درک کنه
که اگر غیر از این بود جلوی محموله یمن رو نمی گرفت

من شنیدم موقعی که اولین بار هواپیمای حامل کمک های ایران به یمن رفت و هواپیمای سعودی اجازه فرود نداد، آقای روحانی توبیخ کرده بودند که چرا این کار انجام شده است و توجیه ایشان این بوده که آسمان یمن دست سعودی هاس و ما حق نداشتیم به آنجا پرواز داشته باشیم.
به نظر شما این اتفاق و صحبت های آقای کری تصادفی بوده یا توافقی نانوشته در کار است؟

به خدا قسم اینها با این سیاستهای محافظه کارانشون مسئول خیلی از خونهای ریخته شده در یمن و خیلی از کشورهای مظلوم دیگه هستند! خدا رو شکر دنیاس دیگری هم هست...

باسلام.برداشت اینحانب.از بخشی ازسخنان مسئولان امریکائی بویژه اقای کری ایحادتنش ودودستگی درکشورمیباشد وباید ضمن هوشیاری دربیانیه توافق.و چگونگی اجرا ویاتصویب در مجلس شورای اسلامی فریب این دغل بازی شیاطین را که باعث فتنه میشود رانخوریم

وای برما اگر این توافق تصویب شود

سلام، در هیچ جای این مقاله منبع و زمان مشخص این گفتگو و اظهارات مشخص نشده است، لطفا منبع این مطلب را بنویسید

آفرین به دولتمردای ما دست مریزاد .فرش قرمز واسه شیطان بزرگ پهن میکنن
جواب شهدا رو چی میخوان بدن
هشت سال ذره ایی از خاک و وطنمون رو با خون شهدا حفظ کردیم .اینا اومدن چوب حراج زدن به همه ارزشهامون

از تمام عزیزان و دلسوزان واقعی برادرانه تمنا میکنم که به جای اینکه بنشینند و حسرت بخورند که چه اتفاقات تلخی برایمان افتاده و قرار است چه اتفاقات تلخ تری در آینده بر سرمان بیاید، آستین همّت را بالا بزنند و انتخابات مجلس را دریابند. اگر دانشجو هستید در محیط دانشجویی، اگر کارگر و کارمند هستید در محیط کاری و اداری، اگر دانش آموز هستید در مدرسه؛ و خلاصه در هر مقامی قرار دارید برای اطرافیان روشنگری کنید که چنین دولت و هم کیشان ش برای تصاحب قدرت چه دروغ ها و خیانت ها و قبح شکنی های وقیحی انجام داده اند تا مبادا فردی مرتبط با افکار و ریشه ی چنین جریانی وارد مجلس شود. مرسی

من از اول به درستی حرف رهبر عزیزمون در مورد بدبینی به مذاکرات باور داشتم ... اما حالا کم کم دارم به حرف آقای روحانی هم ایمان میارم که گفت این توافق همون صلح نامه امام حسن علیه السلام هست .... چون دارم می بینم که رهبرمون هم همون وضعیت امام حسن علیه السلام داره براشون پیش میاد....
خدایا مملکتمون رو از شر همه دشمنان عاقل و جاهل و همچنین دوستان جاهل محفوظ بفرما و ظهور آقا امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف را الساعه برسان و امید امیدواران به کدخدایان خودخوانده را نا امید بگردان ... الهی آمین ...

سلام. یک نکته جالب :
فکت شیت آمریکایی بعد از لوزان که صدای همه را درآورد دقیقا درست بود
ولی بعضی ها طفره رفتند و گفتند حرف های ما فکت شیت ایرانی است. چرا برخی اینگونه پنهان کاری کردند تا کار توافق را به کار انجام شده تبدیل کنند. چرا خیانت را شکل خوشکل می کنیم تا مردم را فریب دهیم.
آیا خداوند هم از اعمال ما بی خبر است؟!

این فرد آمـــریکــایی است!

۱۵ سال می دانید یعنی چه . این محاسبه ای است که امریکا برای مدت رهبری اقا نموده است و برنامه ریزی کرده اند که بعد از آقا با رهبر بعید ایران که شاید بتوانند در انتخابش نفوذ کنند و قاعدتا اقتدار حضرت آقا را ندارد کنار بیایند یا خواسته خویش را به ایران بقبولانند .

به گفته رهبر معظم انقلاب: تیم مذاکره کننده ایران امین، غیور، شجاع و متدین هستند.
لطفا انگ وطن فروشی و مسائلی از این دست رو به تیم مذاکره کننده نزنید، در ضمن وقتی دشمن حرفی رو میزنه به فرموده حضرت علی بسیار تحقیق کنید تا صحت و سقم گفته فوق استحصال شود.

دشمن دانا که غم جان بود بهتر از آن دوست که نادان بود

از داخل گرون كردن اجناس و ربط دادنش به تحريم و رفتن به بيرون به بهانه رفع تحريم ...!!!!
مردم بازى نخوريد...اينها قرار بود عمدأ خطوط قرمز رو رعايت نكنن تا رهبر جلوشون وايسه و بعدش اينها بگن مردم اين رهبرانقلابتونه كه نميذاره مشكلات شماها حل بشه وگرنه ماتمام تلاش خودمون رو كرديم و نزديكه نتيجه ايم!!!
و اونوقت مردمى رو كه موافق انقلاب ورهبر انقلابن ميارن تو جبهه مقابل انقلاب و رهبر انقلاب و تمام!!!
انقلابى زمين نخورد مگراينكه مردم پشت انقلابشون رو خالى كردن!!!
هدف براندازى نظام بوده و هست كه رهبر هم با زيركى خطوط قرمز رو كردن قانون كه ديگه رهبر نباشه كه مقابل توافقى مى ايسته كه خطوط قرمز رو رعايت نكرده بلكه قانون باشه كه مانع ميشه!!!
تا اينجا يكى از رهبر خوردن ولى ما بايد متحد باشيم و مطالبه گر از نمايندگانمون توى مجلس نه خواب و منتظر رهبر...!!!!