هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
دوشنبه، 28 خرداد 1403
ساعت 18:32
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

دوشنبه 7 خرداد 1403 ساعت 12:53
دوشنبه 7 خرداد 1403 12:50 ساعت
2024-5-27 12:53:35
شناسه خبر : 381190
ارتش رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه به هلاکت ۶۳۶ نفر از نظامیان خود از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر گذشته (۱۵ مهر ۱۴۰۲) اذعان کرد.
ارتش رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه به هلاکت ۶۳۶ نفر از نظامیان خود از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر گذشته (۱۵ مهر ۱۴۰۲) اذعان کرد.
گروه بین‌الملل-رجانیوز: رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که از ابتدای هفتم اکتبر سال۲۰۲۳ تاکنون ۶۳۶ نظامی این رژیم در جبهه‌های مختلف کشته شده‌اند.
 
به گزارش رجانیوز، براساس اعلام این رسانه‌ها، در همین مدت سه هزار و ۶۰۱ نظامی دیگر صهیونیست زخمی شدند و ارتش رژیم صهیونیستی درخطوط تماس با کمبود نیرو روبرو شده است.
 
گفتنی است که ضربات مهلک رزمندگان مقاومت در نوار غزه به شدت فرماندهان رژیم صهیونیستی را مستاصل کرده و سبب شده تا آنها به شبکه های اجتماعی برای جذب نیرو روی آورند.
 
رسانه های رژیم صهیونیستی پیشتر به فرسوده شدن نظامیان صهیونیست در برابر ضربات رزمندگان مقاومت در نوار غزه اذعان کرده و از روی آوردن فرماندهان نظامی این رژیم به فضای مجازی برای جذب نیرو در ارتش خبر دادند.
 
در این راستا، رسانه صهیونیستی «آی ۲۴ نیوز» اعلام کرد که فرماندهان نظامی به دنبال نیروهایی هستند که اندک آموزشی دارند.
 
در فراخوان ارائه شده از سوی فرماندهان صهیونیست در شبکه‌های مجازی آمده است: ما به دنبال نیروها و افراد مسلح آگاه به جنگ هستیم. کسانی که این شرایط را دارند، با ما تماس بگیرند.
 
فرمانده بخش نظامی که این فراخوان را داده به «آی ۲۴ نیوز» گفت: نظامیان ما خسته هستند و به دنبال نیروهای تازه نفس هستیم. ما از طریق اینترنت به دنبال افرادی هستیم که بتوانند به ما کمک کنند. ارتش اسرائیل مدت زیادی است که در جنگ است و ما خواهان تغییر و تحول میان نظامیان هستیم تا بار خستگی به شکل مناسب میان همه تقسیم شود.
 
این خبر همزمان با تداوم ضرباتی است که مقاومت به ارتش اشغالگر وارد کرده است، به طوری که رسانه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» اذعان کرد: بیمارستان ها شاهد افزایش چشمگیر شمار نظامیان مجروحی است که در نوار غزه زخمی شده اند.
 
رسانه های رژیم صهیونیستی اذعان کرده اند که افسران و نظامیان این رژیم از بازگشت به میدان جنگ خودداری می کنند و به شیوه های گوناگون از جمله ادعای مشکلات سلامتی، به دنبال فرار از جنگ هستند.
 
انتهای پیام/