هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
دوشنبه، 28 خرداد 1403
ساعت 05:07
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

يكشنبه 6 خرداد 1403 ساعت 04:05
يكشنبه 6 خرداد 1403 02:19 ساعت
2024-5-26 04:05:07
شناسه خبر : 381158
حضور تاریخی مردم، باعث شوکه شدن جریانی شد که در تمام سه سال گذشته، سعی در سیاه‌نمایی از شخصیت و دولت سید ابراهیم رئیسی داشت، به همین دلیل به سرعت خط تخریب علیه شهید رئیسی شکل گرفت تا شاید بتوانند ذره‌ای از محبوبیت شهید رئیسی بکاهد.
حضور تاریخی مردم، باعث شوکه شدن جریانی شد که در تمام سه سال گذشته، سعی در سیاه‌نمایی از شخصیت و دولت سید ابراهیم رئیسی داشت، به همین دلیل به سرعت خط تخریب علیه شهید رئیسی شکل گرفت تا شاید بتوانند ذره‌ای از محبوبیت شهید رئیسی بکاهد.
گروه سیاست-رجانیوز: تشییع‌تاریخی رئیس‌جمهور شهید، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، باعث رعب و وحشت در میان جریان تخریب‌گر این شهید بزرگوار شد به نحوی که ساعاتی پس از تشییع میلیونی در شهر تهران، اکانت‌های وابسته به جریان اصلاحات همراه با رسانه‌های بی‌بی سی و ایران اینترنشنال پروژه تخریب این شهید مظلوم را از سر گرفتند.
 
به گزارش رجانیوز؛ عصر روز یکشنبه (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) بالگرد آیت الله سید ابراهیم رئیسی در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد و رئیس جمهور منتخب ملت به همراه حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و دیگر همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل آمدند. پیکر مطهر این شهید با حضور میلیونی مردم در شهرهای تبریز، قم، تهران، بیرجند و مشهد تشییع شد.
 
اما این حضور تاریخی مردم، باعث شوکه شدن جریانی شد که در تمام سه سال گذشته، سعی در سیاه‌نمایی از شخصیت و دولت سید ابراهیم رئیسی داشت، به همین دلیل به سرعت خط تخریب علیه شهید رئیسی شکل گرفت تا شاید بتوانند ذره‌ای از محبوبیت شهید رئیسی کاسته و از آن بهره‌برداری انتخاباتی کنند.
 
این البته اولین بار نبود که پروژه‌ای برای تخریب چهره آیت‌الله رئیسی تعریف می‌شد بلکه در زمان حیات رئیس‌جمهور فقید نیز انتشار اخبار دروغ، تحریف جملات، آمارسازی‌های جعلی و بیان تهمت‌های ناروا از پروژه‌های مرسوم جریان تحریف بود با این حال حضور گسترده آحاد مردم در تشییع پیکر سید ابراهیم رئیسی نشان داد که تمام پروژه‎‌های قبلی نیز با شکست رو به رو شده است.
 
برای پیدا کردن خط جدید تخریب‌ها به بررسی برخی اکانت‌های توییتری پرداختیم. ساعاتی پس از تشییع تاریخی پیکر شهید مظلوم و همراهانش توسط مردم تبریز و قم ؛ اکانت‌های وابسته به جریان اصلاحات در اقدامی هماهنگ، رئیس جمهور شهید را تنها انسانی پاک و سالم، بدون ویژگی‌های مدیریتی و کارآمدی معرفی کردند.
 
 
این خط تخریب البته با شکست فاحشی رو به رو شد چراکه رهبر معظم انقلاب ساعاتی پس از اقامه نماز بر پیکر شهیدان خدمت، در دیدار با نخست‌وزیر عراق، بر کارآمدی رئیس‌جمهور شهید تاکید کردند و فرمودند:« ما شخصیت برجسته‌ای را از دست دادیم. آقای رئیس جمهور برادر بسیار خوب و مسئولی کارآمد و با کفایت و صمیمی و جدی بود.»
 
البته پیش از این نیز، رهبر انقلاب در متن پیام خود در پی شهادت سید ابراهیم رئیسی، القابی همچون «رئیس جمهور مردمی و با کفایت و پرتلاش»، « مسئول خستگی‌ناپذیر»، «خدمتگزار صمیمی و مخلص» را در وصف ایشان به کار برد. البته تعابیر سراسر نیکوی رهبر انقلاب درباره شهید رئیسی در همینجا به پایان نرسید و ایشان شهید رئیسی را مظهرِ شعارهای انقلاب اسلامی دانستند و در جمع خانواده شهید رئیسی فرمودند: «ما یکی از بهترین عناصرمان در زیر این آسمان را از دست دادیم؛ یکی از بهترین‌ها را»
 
پس از شکست سخت خط ناکارآمد نشان دادن شهید مظلوم، پروژه بعدی به سرعت کلیک خورده و شبکه توییتری اصلاح‌طلبان، پروژه تشکیک در عنوان شهید برای سید ابراهیم رئیسی را پیش بردند. این تلاش هم اما با تکرار چندباره کلمه شهید رئیسی توسط رهبر انقلاب راه به جایی نبرد.
 
 این پروژه اما در همین‌جا پایان نیافت و پس از آنکه رسانه بی‌بی‌سی فارسی یک گزارش علیه سید ابراهیم رئیسی منتشر کرد، اکانت‌های جریان تحریف سریعا خط را ادامه داده و با انتشار لیست‌هایی موهم از نقاط ضعف دولت سعی کردند بار دیگر به تخریب چهره شهید مظلوم بپردازند.
 
 
شهید سید ابراهیم رئیسی در زمان حیات خود هرگز به تخریب‌ها و توهین‌ها به دلیل آرامش مردم وقعی نمی‌نهاد تا آنجا که رهبر انقلاب در متن پیام خود پس از شهادت ایشان از این ویژگی یاد کرده و فرمودند: «برای او صلاح و رضایت مردم که حاکی از رضایت الهی است بر همه چیز ترجیح داشت، از این رو آزردگیهایش از ناسپاسی و طعن برخی بدخواهان، مانع تلاش شبانه روزیش برای پیشرفت و اصلاح امور نمیشد.» این طعن‌ها و ناسپاسی‌ها حتی پس از شهادت این شهید مظلوم نیز به انتها نرسیده است و پروژه‌ها برای تخریب چهره این شخصیت برجسته ادامه دارد.
 
انتهای پیام/