هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
سه شنبه، 11 ارديبهشت 1403
ساعت 02:16
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

چهارشنبه 29 فروردين 1403 ساعت 17:26
چهارشنبه 29 فروردين 1403 17:00 ساعت
2024-4-17 17:26:50
شناسه خبر : 379484
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت:‌ بازی با تیم هوادار برای من خاطرات را دوباره زنده می‌کند چون من خودم سال‌های گذشته سرمربی این تیم بودم و خاطرات زیادی با این تیم دارم.
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت:‌ بازی با تیم هوادار برای من خاطرات را دوباره زنده می‌کند چون من خودم سال‌های گذشته سرمربی این تیم بودم و خاطرات زیادی با این تیم دارم.
گروه ورزش-رجانیوز: رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال پیکان امروز چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی با هوادار تهران اظهار داشت:‌ بازی با تیم هوادار برای من خاطرات را دوباره زنده می‌کند چون خودم سال‌های گذشته سرمربی این تیم بودم. همه شاهد هستیم از زمانی که مسعود شجاعی به هوادار آمده، تیم متحول شده و خوب بازی می‌کند و در جدول لیگ برتر همه می‌بینیم پیشرفت کردند. بازی فردا دیداری بسیار مهم برای ماست و تمام بازیکنان آماده دیدار فردا هستند.
 
به گزارش رجانیوز، وی افزود: ما باید در ۹۰ دقیقه باهوش باشیم و نگذاریم هوادار روی دروازه ما خطر ایجاد کند. خوشبختانه تیم پیکان تیم جوان و منسجمی است و امیدوارم در ادامه لیگ هم بتوانیم به جوان‌ها اعتماد کنیم. خداراشکر در جدول هم شرایط خوبی داریم.
 
سرمربی تیم پیکان در مورد هجومی بازی کردن تیم گفت:‌ ما اهدافی را برای خودمان برنامه‌ریزی کردیم و طبق اهداف پیش می‌رویم. من همیشه در تمرینات پیکان سعی کردم با مهاجمان تیم به طور خصوصی کار کنم. خوشبختانه از زمان حضورم در کارهای هجومی پیشرفت داشتیم اما مهم‌تر از آن گل نخوردن است.
 
عنایتی درباره جوان‌های تیم پیکان، یادآور شد: در کادرفنی ذهنیت اینکه با جوان‌های تیم انفرادی کار کنیم، وجود ندارد. تصمیم ما در کادرفنی این است که همه با هم تمرین کنند که جوان‌ها تجربه کسب کنند و من از بزرگان تیم تشکر می‌کنم از اینکه فضای آرامی را درست کردند که جوان‌ها با آرامش کامل بازی کنند. ما خوشبختانه در تیم جوان‌های فوق‌العاده‌ای داریم که در آینده می‌توانند به ما کمک کنند. امیدوارم همین جوان‌ها به تیم ملی بروند و شک نکنید به ۵ بازیکن جوان به لیگ معرفی می‌کنیم.
 
دیدار تیم‌های فوتبال پیکان و هوادار از هفته بیست و چهارم لیگ برتر فردا پنجشنبه از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه دستگردی برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/