هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
سه شنبه، 11 ارديبهشت 1403
ساعت 02:13
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

چهارشنبه 29 فروردين 1403 ساعت 17:16
چهارشنبه 29 فروردين 1403 17:00 ساعت
2024-4-17 17:16:12
شناسه خبر : 379481
مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون سه‌گانه با نظارت آنلاین نماینده فدراسیون جهانی درحالی برگزار شد که در نهایت محمدکاظم حججی به مدت ۴ سال به‌عنوان رئیس جدید این فدراسیون انتخاب شد.
مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون سه‌گانه با نظارت آنلاین نماینده فدراسیون جهانی درحالی برگزار شد که در نهایت محمدکاظم حججی به مدت ۴ سال به‌عنوان رئیس جدید این فدراسیون انتخاب شد.
گروه ورزش-رجانیوز: مجمع انتخاباتی فدراسیون سه‌گانه صبح امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین) به ریاست سیدمحمدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای و با حضور محمود خسروی‌وفا رییس کمیته ملی المپیک در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک درحال برگزاری‌ است.
 
به گزارش رجانیوز، امین احمدی، حمید براتی، کاظم حججی، سیدکمال پیمبری، علی‌اکبر حسن پورحیدری، مهدی گودرزی، جاسم منوچهری، ایرج عرب و محمد نصیری ۹ کاندیدای تصدی پست ریاست این فدراسیون بودند که عرب پیش از آغاز مجمع، انصراف خود را به‌صورت کتبی اعلام کرد و امین احمدی و سیدکمال پیمبری نیز غایب بودند.
 
پس از انصراف ۴ کاندیدا، در نهایت محمدکاظم حججی با کسب ۲۴رای از مجموع ۴۷ رای ماخوذه برای مدت ۴ سال بر مسند ریاست این فدراسیون المپیکی قرار گرفت.
 
در این مجمع حمید براتی یک رای، علی‌اکبر حسن‌پور حیدری ۱۵ رای و مهدی گودرزی نیز ۵ رای بدست آوردند.
 
مهدی گودرزی رئیس اسبق این فدراسیون که یکی از کاندیداهای حاضر در مجمع بود، هنگام ارائه برنامه خود اعلام کرد که به دلیل گذشتن بیش از یک‌سال از ثبت‌نام کاندیداها و نیز به دلیل تخلفات احمد نامنی سرپرست وقت فدراسیون، مجمع غیرقانونی است که این مسئله با واکنش اسبقیان مجمع مواجه شد.
 
اسبقیان در واکنش به این کاندیدا گفت: انتخابات با حضور محمود خسروی‌وفا که نماینده کمیته ملی المپیک است و احمد نامنی که سرپرست دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی است، برگزار شده و قانونی است و مشکلی برای برگزاری وحود ندارد. اگر اعتراضی به برگزاری مجمع دارید بعد از جلسه اعتراض خود را اعلام کنید، فعلا اجازه دهید که مجمع برگزار شود.
 
گودرزی از نامنی که پیش از این سرپرستی فدراسیون ۳ گانه(ترای اتلون) را برعهده داشت، درخواست کرد که اعضای هیات رئیسه خود را معرفی کند که در پاسخ اسبقیان به وی گفت: این مجمع انتخاباتی است و نباید مسائل شخصی را در آن دخیل کنید.
 
این کاندیدا تاکید کرد: به‌خاطر احترامی که برای مجمع قائل هستم در انتخابات حضور پیدا کردم اما پیگیر اعتراض خود خواهم بود. احمد نامنی زمانی که سرپرستی فدراسیون را برعهده داشت اساسنامه را رعایت نکرد و شناختی نسبت به اعضای هیات رئیسه نداشت.
 
فیراث الحمود نماینده فدراسیون جهانی سه گانه به‌صورت آنلاین بر نحوه انتخابات نظارت داشتند.
 
حججی درحالی به‌عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد که سرپرستی این فدراسیون را کمال جوانمرد تا زمان برگزاری انتخابات برعهده داشت.
 
در ادامه رای‌گیری برای انتخاب اعضای هیات رئیسه برگزار شد و درنهایت محمد نصیری و زهرا بهشتی‌راد با کسب ۴۱ رای به عنوان نواب رئیس، سیروان عزیزی با ۴۱رای به‌عنوان خزانه‌دار، فرامرز رنجکش و فاطمه واحدی با ۳۷ و ۴۱ رای به‌عنوان کارشناس خبره، حامد یادگاری دهکردی با ۴۰ رای به‌عنوان نماینده هیات‌های استانی و علی ایرانمنش با ۳۹ رای به‌عنوان نماینده باشگاه‌های ورزشی انتخاب شدند.
 
انتهای پیام/