هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
سه شنبه، 11 ارديبهشت 1403
ساعت 04:17
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

چهارشنبه 29 فروردين 1403 ساعت 09:20
چهارشنبه 29 فروردين 1403 09:15 ساعت
2024-4-17 09:20:11
شناسه خبر : 379382
نماینده منتخب مردم حوزه سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: از لحاظ بین المللی دفاع مشروع جمهوری اسلامی با این حجم از گستردگی و صلابت در مقابله با تجاوزات رژیم صهیونیستی، هیمنه این رژیم و پدرخواندگی ساختگی آن و آمریکا را از بین برد.
نماینده منتخب مردم حوزه سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: از لحاظ بین المللی دفاع مشروع جمهوری اسلامی با این حجم از گستردگی و صلابت در مقابله با تجاوزات رژیم صهیونیستی، هیمنه این رژیم و پدرخواندگی ساختگی آن و آمریکا را از بین برد.
گروه سیاست-رجانیوز: محمد معتمدی‌زاده افزود: گردن کشی‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی چندین سال در منطقه خاورمیانه وجود داشته و همواره سعی کردند به زعم خود، پدرخواندگی‌شان را در این منطقه ثابت و حفظ کنند، در همین زمینه رژیم صهیونیستی در نوار غزه هزاران نفر را به خاک و خون کشیده است.
 
به گزارش رجانیوز، وی با اشاره به حمله متجاوزانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق ادامه داد: در این حمله این رژیم به خاک کشورمان تجاوز کرده است و در مناسبات بین‌المللی وقتی دشمنی مستقیم حمله می‌کند باید مستقیم با آن برخورد کرد.
 
نماینده منتخب حوزه سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دفاع مشروع در مقابل حمله رژیم صهیونیستی باید اتفاق می‌افتاد زیرا اگر این مهم میسر نمی‌شد ضعف برای کشوری که مورد هجمه قرار گرفته، محسوب می‌شد.
 
وی گفت: دفاع مشروع جمهوری اسلامی در مقابله با تجاوزهای رژیم صهیونیستی، قدرت کشورمان را نشان می دهد که با هیچ نیروی متخاصمی تعارف ندارد.
 
معتمدی زاده اظهارداشت: رژیم صهیونیستی به همراهی بعضی حامیانش علیه جمهوری اسلامی اقدامات خصمانه و تجاوزگرانه انجام داده و به مواضع نظامی و دیپلماتیک ما نیز حمله مستقیم کرده‌، بعد توقع هم دارند که هیچ پاسخی دریافت نکنند و اتفاقی رخ ندهد.
 
وی اظهارداشت: بعید است رژیم صهیونیستی بخواهد در پاسخ این دفاع مشروع کاری کند زیرا آنان می‌دانند در صورت هر اتفاقی با گستردگی بیشتری با آنان مقابله خواهد شد.
 
نماینده منتخب حوزه سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم کشورمان نیز انتظار این دفاع مشروع و مقابله با رژیم متخاصم صهیونیستی را داشتند.
 
وی با تاکید بر اینکه دفاع مشروع جمهوری اسلامی ایران در مقابله با رژیم صهیونیستی در شاخصه های امنیت ملی کشورمان بسیار موثر بوده است گفت: این دفاع مشروع ایران رزمایشی بود تا به این رژیم جنایتکار نشان دهد تعارفی با هیچکس نداریم و از خاک خودمان مستقیم با آنان مقابله خواهیم کرد.
 
معتمدی زاده گفت: با این دفاع مشروع منطقه امن و امنیت پایدار بر آن حاکم و به یاری خدا نقطه عطفی برای پیشبرد اهداف عالی نظام خواهد شد.
 
وی تاکید کرد: برکات دفاع مشروع جمهوری اسلامی در مقابل رژیم متخاصم صهیونیستی به مرور و در چند سال آینده در سطح ملی و بین المللی مشخص خواهد شد.
 
انتهای پیام/