هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
سه شنبه، 11 ارديبهشت 1403
ساعت 06:47
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

چهارشنبه 29 فروردين 1403 ساعت 09:18
چهارشنبه 29 فروردين 1403 09:15 ساعت
2024-4-17 09:18:42
شناسه خبر : 379381
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات وعده صادق و پاسخ تنبیهی جمهوری اسلامی ایران به اقدمات جنایت‌بار صهیونیست‌ها دفاع مشروع ایران اسلامی از مملکت بود.
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات وعده صادق و پاسخ تنبیهی جمهوری اسلامی ایران به اقدمات جنایت‌بار صهیونیست‌ها دفاع مشروع ایران اسلامی از مملکت بود.
گروه سیاست-رجانیوز: ذبیح الله اعظمی ساردویی افزود: حمله ددمنشانه و بزدلانه رژیم جعلی صهیونیست به کنسولگری ایران خلاف تمام قوانین بین المللی است که در این جنایت هفت نفر از مستشاران و سرمایه های نظامی مملکت ما به شهادت رسیدند.
 
به گزارش رجانیوز، وی ادامه داد: بنابراین ما باید به این اقدام ناجوانمردانه پاسخ می دادیم و همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرمودند، رژیم صهیونیستی باید تنبیه شود و البته تنبیه هم شد.
 
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروهای نظامی و انتظامی، ارتش، نخبگان، دانشمندان و افرادی که در صنایع موشکی کار می کنند تشکر کرد و افزود: این دفاع طبق ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد دفاعی مشروع بود و ما از مملکت خود دفاع کردیم.
 
وی افزود: ایران اولین کشور اسلامی است که برای جهان اسلام با این اقدام خود آبرو و عزت آورد و توانست به کشوری که تا بن‌دندان مسلح بود، ادعای زیادی در دنیا داشت و از پشتیبانی آمریکا و اروپا نیز برخوردار بود ضربه بزند که این امر برای جهان اسلام جای افتخار دارد.
 
اعظمی ساردویی تصریح کرد: سوای اینکه ما در رژیم اسراییل چند هدف نظامی را مورد هدف قرار دادیم، همین‌که موشک ها و پهپادهای ما به سرزمین های اشغالی به طور کامل و دقیق رسیدند برای همه ثابت شد ما می توانیم.
 
وی گفت: ما ثابت کردیم ملت امام حسینیم (ع) لذا هر کشوری و هر کسی در هر جایی قصد تجاوز به کشور ما را داشته باشد با محکم ترین و شدیدترین حالت ممکن پاسخ می دهیم.
 
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کشور ایران در دهه های اخیر ثابت کرده هیچگاه به هیچ کشوری حمله نکرده اما دلاورانه از کشور دفاع می کند.
 
وی افزود: همانطور که در دوران دفاع مقدس نیز ایستادیم و از خاک این کشور دفاع کردیم که این امر باید برای دنیا درس عبرتی باشد که ایرانی ها خاک خود را با کسی معامله نمی کنند و با جدیت پای آن می ایستند.
 
اعظمی ساردویی ادامه داد: همگان در دنیا در مقاطع مختلف دیده اند که جمهوری اسلامی روی منافع ملی و خاک خود با کسی تعارف ندارد.
 
وی افزود: ما عنوان می کنیم اگر این رژیم جعلی مجدد دست از پا خطا کند و اشتباهی مرتکب شود با پاسخ دندان شکن دیگری مواجه خواهد شد و ما از خون شهیدان و مستشارانمان نمی گذریم.
 
این نماینده مجلس تاکید کرد: باوجود اینکه دشمن قصد دارد این کار ایران را بی‌اهمیت جلوه دهد اما این اقدام موفقیتی بزرگ بود و موفق شدیم موشک هایمان را به پایگاه های هوایی مهم اسراییل برسانیم البته از سال های قبل تلاش دولت های غربی این بود که صنایع موشک سازی ما را محدود کنند در حالی که حق مسلم و قانونی ما بوده و هست.
 
انتهای پیام/