هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
سه شنبه، 11 ارديبهشت 1403
ساعت 03:34
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

دوشنبه 27 فروردين 1403 ساعت 13:31
دوشنبه 27 فروردين 1403 13:22 ساعت
2024-4-15 13:31:54
شناسه خبر : 379194
رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: از این ناراحت هستم که چرا نتوانستیم مدال‌های بیشتری در بازی‌های آسیایی هانگژو به دست آوریم.
رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: از این ناراحت هستم که چرا نتوانستیم مدال‌های بیشتری در بازی‌های آسیایی هانگژو به دست آوریم.
گروه ورزش-رجانیوز: علیرضا سهرابیان اظهار کرد: کاروان اعزامی به المپیک نماد هر کشوری است و امیدوارم ۱۴۰۳ سال بسیار خوبی برای کاروان ایران باشد و تا انتهای سال توام با موفقیت و شادی را شاهد باشیم.
 
به گزارش رجانیوز، وی افزود: خوشبختانه خانواده قایقرانی سال گذشته را با موفقیت‌های بسیار در رقابت‌های مختلف آغاز کرد. خوشحالم که ملی‌پوشان تمام تلاش خود را کردند تا پرچم ایران را در میادین مختلف به اهتزاز دربیاورند. در مسابقات آب‌های آرام، روئینگ، اسلالوم، رفتینگ، کانوپولو و دراگون بوت پسران و دختران ما توانستند تلاش‌های موفقیت آمیزی داشته باشند اما از این ناراحت هستم که چرا نتوانستیم مدال‌های بیشتری در بازی‌های آسیایی به دست آوریم.
 
رئیس فدراسیون دوومیدانی عنوان کرد: امیدوارم در ادامه مسیر، فرزندان این فدراسیون در مسابقات کسب سهمیه المپیک روئینگ و اسپرینت ژاپن و کره‌جنوبی در فروردین ماه و رقابت‌های پاراکانو مجارستان در اردیبهشت ماه به سهمیه المپیک برسند تا با کسب افتخارات مجدد رویکردی جدید را برای ایران رقم بزنند.
 
بیشترین اعزام‌ را فدراسیون قایقرانی داشت
وی ادامه داد: فدراسیون قایقرانی در یکسال گذشته بیشترین اعزام را داشت. بهترین اتفاقی که برای قایقرانی ایران در این یکسال رخ داد، کسب مدال برنز هدیه خیرآبادی در مسابقات زیر ۲۰ سال جهان (ایتالیا) بود. برای ما این رویداد خوشایند بود زیرا در سایت فدراسیون جهانی برای اولین بار این اتفاق ثبت شد و به خانواده ورزش ایران تبریک گفتند.
 
در سال گذشته قایق‌های ما به گل نشست
سهرابیان خاطرنشان کرد: بدترین اتفاق هم کم شدن آب دریاچه آزادی بود. به شکلی که قایق‌ها به گل نشستند و این موضوع باعث آزار و اذیت ورزشکاران اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو شد. مجبور شدیم تا تیم روئینگ را برای ادامه تمرینات به روسیه اعزام کنیم. تیم آب‌های آرام هم در مسیر هزار متر نتوانستند تمرین کنند و مجبور شدن به خاطر کاهش آب دریاچه مسافت کمتری را طی و با شرایط سختی تمرین کنند. قایقرانی ایران را به جز بازی‌های هانگژو موفق ارزیابی می‌کنم.
 
وی اضافه کرد: وزیر ورزش و جوانان نیز به کمک وزیر نیرو و هیات دولت توانست راهکار مناسبی پیدا کند تا آب دریاچه بی‌رویه خارج نشود. از طریق تانکر، آب دریاچه افزایش یافت و اضافه شدن سطح آب پس از بازی‌ها کاملا ملموس بود. جای تشکر دارد که کیومرث هاشمی ۱۲ ساعت پس از اولین حضور در وزارت ورزش برای حل مشکل آب دریاچه آزادی وارد عمل شد و سریع‌ترین اقدامی بود که یک وزیر می‌توانست پس از انتصاب انجام دهد.
 
مربی برزیلی مدیر خوبی نبود
رئیس فدراسیون قایقرانی یادآور شد: پدرو سنا مربی بسیار خوبی بود اما مدیری نبود تا چالش‌های تیم ملی را هدایت و اداره کند. زمانی که او هدایت تیم ملی را برعهده گرفت قهرمانان گذشته ایرانی را تحت هدایت او قرار دادیم تا آموزش ببینند. باید به مربیان جدید خود دانش روز تزریق کنیم تا در سالیان نه چندان دور غنی شویم.
 
وی گفت: از تمامی خانواده قایقرانی، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان تشکر می‌کنم که به ورزشکاران روحیه می‌دهند و از آنها حمایت می‌کنند و باعث می‌شوند که موفقیت‌های جدیدی داشته باشیم. امیدوارم همه رشته‌های ورزشی در المپیک موفق شوند و پرچم جهموری اسلامی ایران را در میادین بین المللی به اهتزاز درآورند.
 
تیم ملی قایقرانی ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو تنها به دو نقره و سه برنز بسنده کرد. در واقع آنگونه که انتظار می‌رفت قایقرانان نتوانستند به مدال‌های بیشتری برسند و یا حداقل یک مدال طلا بگیرند. در این رقابت‌ها دو نقره و یک برنز سهم بانوان و دو برنز سهم مردان شد. همچنین دیگر نمایندگان کشورمان ۵ مقام چهارم، سه مقام پنجم و یک مقام ششم کسب کردند.
 
انتهای پیام/


3
پسندیدم