هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
پنجشنبه، 13 ارديبهشت 1403
ساعت 09:18
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

جمعه 31 فروردين 1403 ساعت 15:26
جمعه 31 فروردين 1403 15:23 ساعت
2024-4-19 15:26:39
شناسه خبر : 379648
رییس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص ویژه برنامه‌های نوروزی و رمضانی گفت: حال و هوای پایتخت در این ایام خاص و متفاوت بود.
رییس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص ویژه برنامه‌های نوروزی و رمضانی گفت: حال و هوای پایتخت در این ایام خاص و متفاوت بود.
گروه فرهنگ-رجانیوز: مهدی چمران گفت: انصافا امسال برنامه‌ها با یک انسجام و نظم خاصی برگزار شد ‌و ما شاهد حضور شهروندان تهرانی در این برنامه‌ها بودیم.
 
به گزارش رجانیوز، وی افزود: برنامه افطار خونه بلوار کشاورز و همچنین سایر برنامه‌ها در بوستان‌های پایتخت موجب شده بود که در کنار مسافران نوروزی خود شهروندان تهرانی نیز حضور پیدا کنند.
 
رییس شورای شهر تهران ادامه داد: باید برای اجرای برنامه های نوروزی و رمضانی که امسال همزمان بصورت ترکیبی برگزار شد از کودک و نوجوان تا جوان و پیر در این برنامه‌ها حضور قابل توجهی داشتند.
 
وی در خصوص مرمت خانه شهید چمران نیز افزود: زمانی که شهید چمران پس از ۲۴ سال به ایران بازگشت و پدر و مادرش را ملاقات کرد در حال مرمت و بازسازی است و فکر می‌کنم تا پایان امسال تکمیل و حتما محفلی برای اصحاب فرهنگ و دوستدارن شهید چمران در شمال تهران خواهد بود.
 
چمران تاکید کرد: معرفی اماکن فرهنگی و مذهبی تهران نیز بسیار ضروری است و باید به این مهم نیز بیشتر پرداخته شود.
 
انتهای پیام/