هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
چهارشنبه، 12 ارديبهشت 1403
ساعت 03:03
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

پنجشنبه 30 فروردين 1403 ساعت 19:01
پنجشنبه 30 فروردين 1403 18:21 ساعت
2024-4-18 19:01:34
شناسه خبر : 379541
 رئیس فراکسیون مقاومت مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از عوامل مهم پیروزی ایران در عملیات موشکی به اسرائیل، همراهی میدان و دیپلماسی بود به گونه‌ای که گاهی دیپلماسی همراه و جلوتر از میدان حرکت می‌کرد.
رئیس فراکسیون مقاومت مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از عوامل مهم پیروزی ایران در عملیات موشکی به اسرائیل، همراهی میدان و دیپلماسی بود به گونه‌ای که گاهی دیپلماسی همراه و جلوتر از میدان حرکت می‌کرد.
گروه سیاست-رجانیوز: «حجت الاسلام احمد حسین فلاحی» در خصوص پاسخ نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولی ایران در دمشق و تاثیر دیپلماسی در این موفقیت اظهار داشت: یکی از عواملی که باعث انجام موفقیت‌آمیز عملیات موشکی علیه رژیم جعلی صهیونیستی شد، هماهنگی بین میدان و دیپلماسی بود.
 
به گزارش رجانیوز، رئیس فراکسیون مقاومت مجلس افزود: دستگاه دیپلماسی در این عملیات همراه و گاهی جلوتر از میدان حرکت و فضا را برای انجام عملیات فراهم می کرد.
 
فلاحی افزود: هر عملیات نظامی باید با پیوست حقوقی و دیپلماسی همراه باشد تا نتایج لازم را در پی داشته باشد چرا که در غیر این صورت و عدم اقدامات دیپلماتیک زحمات بخش میدان بی نتیجه خواهد بود.
 
وی خاطرنشان کرد: ما باید در کنار کار دیپلماتیک انجام کارهای حقوقی در قبال شهدایمان در سوریه را نیز در دستور کار قرار دهیم چرا که انجام اقدامات دیپلماتیک و حقوقی در کنار کار میدان باعث می شود تا دشمن نتواند ملت های جهان را فریب دهد و به فضاسازی علیه کشور ما بپردازد.
 
رئیس فراکسیون مقاومت مجلس اظهار داشت: رژیم صهیونیستی ضعیف تر از آن است که بتواند به عملیات موشکی ایران پاسخ دهد و این رژیم اعلام کرده که بدون کمک آمریکا قادر به انجام این کار نیست و آمریکا هم تاکید کرده است که در این مسیر با رژیم صهیونیستی همراهی نخواهد کرد.
 
فلاحی افزود: اگر رژیم صهیونیستی بخواهد به حمله موشکی ایران پاسخ دهد به طور قطع واکنش و پاسخ بعدی ایران محکم تر خواهد بود و اگر آمریکا هم بخواهد به رژیم صهیونیستی در این زمینه کمکی کند، بداند که پایگاه هایش در تیررس جمهوری اسلامی ایران قرار دارد.
 
وی خاطرنشان کرد: کارشناسان پیش بینی کرده اند در صورت واکنش رژیم صهیونیستی به اقدام موشکی ایران و ادامه درگیری ها، قیمت نفت تا بشکه ای ۴۰۰ دلار افزایش خواهد یافت، پس به اروپایی ها و آمریکایی ها توصیه می کنیم که برای حفظ منافعشان با رژیم صهیونیستی همکاری نداشته باشند.
 
انتهای پیام/


3
پسندیدم