هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
جمعه، 14 ارديبهشت 1403
ساعت 15:33
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

يكشنبه 2 ارديبهشت 1403 ساعت 16:07
يكشنبه 2 ارديبهشت 1403 15:47 ساعت
2024-4-21 16:07:53
شناسه خبر : 379809
رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش در پیامی نوشت: ارتش و سپاه هرگونه اقدام مذبوحانه و تعدی به مرزهای سرزمین ایران اسلامی و عبور از خط قرمزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را با پاسخی قاطع، سخت و پشیمان کننده پاسخ داده و خواهند داد.
رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش در پیامی نوشت: ارتش و سپاه هرگونه اقدام مذبوحانه و تعدی به مرزهای سرزمین ایران اسلامی و عبور از خط قرمزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را با پاسخی قاطع، سخت و پشیمان کننده پاسخ داده و خواهند داد.
گروه سیاست-رجانیوز: در متن پیام امیر دریادار حبیب‌الله سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش خطاب به سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران آمده است: فرا رسیدن دوم اردیبهشت ماه «سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» نهاد الهی، انقلابی و مردمی که با درایت، هوشمندی و نگاه استراتژیک حضرت امام خمینی (ره) در راستای حفظ ارزش های انقلابی و پشتیبانی از امت‌های مظلوم و نهضت‌های استکبارستیزی جهانی محقق شده را به جنابعالی، فرماندهان پر تلاش و آحاد همرزمان عزیز در آن نهاد مقدس تبریک و تهنیت می‌گویم.
 
به گزارش رجانیوز، وی افزود: بی‌تردید امروز با گذشت بیش از ۴۵ سال تجربه همسنگری و وحدت مقدس ارتش و سپاه در این مسیر عزت، همدلی و همراهی ارزشمندی را در بازوان اقتدار نظام اسلامی ایجاد کرده و با اقتدار، آمادگی و توانمندی همه جانبه راهبردی به بنیانی مرصوص و دژی تسخیرناپذیر در دفاع از کشور تبدیل و تقویت کننده اراده خلل ناپذیر امت اسلام در جغرافیای مقاومت شده‌اند.
 
رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش عنوان کرد: ارتش و سپاه نقش بی‌بدیلی را در مبارزه با گروه‌های تروریستی به ویژه اضمحلال و نابودی غده سرطانی داعش و همچنین خنثی‌سازی توطئه‌های استکبار جهانی ایفا کردند.
 
امیر سیاری اضافه کرد: وحدت ارتش و سپاه، نظام سلطه و مزدوران و اذناب منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای به ویژه در راس آنان رژیم کودک‌کش صهیونیست را در ناکامی و استیصال قرار داده و هرگونه اقدام مذبوحانه و تعدی به مرزهای سرزمین ایران اسلامی و عبور از خط قرمزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را با وعده صادق خود به مصداق آیه شریفه «إِنّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ» با پاسخی قاطع، سخت و پشیمان کننده پاسخ داده و خواهند داد.
 
وی در این پیام خطاب به سردار سلامی خاطرنشان کرد: از درگاه خداوند متعال، توفیق روزافزون جنابعالی و همرزمان انقلابی در سپاه پاسداران را در راه صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و پاسداری از حریم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله‌العالی) مسالت می‌کنم.
 
انتهای پیام/