هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
جمعه، 14 ارديبهشت 1403
ساعت 02:47
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

جمعه 31 فروردين 1403 ساعت 19:40
جمعه 31 فروردين 1403 19:20 ساعت
2024-4-19 19:40:09
شناسه خبر : 379722
شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب، جزییات تنش میان بنیامین نتانیاهو با وزیر امور خارجه آلمان که به تازگی به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده بود، فاش ساخت.
شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب، جزییات تنش میان بنیامین نتانیاهو با وزیر امور خارجه آلمان که به تازگی به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده بود، فاش ساخت.
گروه بین‌الملل-رجانیوز: مجری شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی به دیدار آنالنا بربوک با نتانیاهو پرداخت که با تنش همراه بوده است.
 
براساس گزارش این شبکه خبری، بربوک به نتانیاهو گفته که گرسنگی در غزه وجود دارد و شما به عنوان رهبران اسرائیل، گرسنگی در غزه را هدایت می‌کنید.
 
شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی اضافه کرد: وزیر امورخارجه آلمان ادامه می‌دهد که گرسنگی در غزه فاجعه آمیز است و خطاب به نخست وزیر اسرائیل می‌گوید که می‌توانم در گوشی همراهم، تصاویر کودکان گرسنه در غزه را به شما نشان دهم.
 
براساس این گزارش، نتانیاهو خطاب به بربوک می‌گوید که گوشی‌ات را بذار داخل، هیچ گرسنگی در نوار غزه وجود ندارد، ما شرایط را زیر نظر داریم. بیا و عکس‌های بازار غزه، سواحل آن را نگاه کن و ببین که هیچ گرسنگی وجود ندارد.
 
شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی در ادامه افزود: وزیر امورخارجه آلمان درحالی که تصاویر و فیلم‌هایی که نتانیاهو و نمایندگان وی به او نشان می‌دهند، دنبال می‌کند و لبخند می‌زند و می‌گوید: توصیه می‌کنم که دیگر عکس‌های این سواحل پر از آدم و بازار را [به کسی دیگر] نشان ندهید، چرا که اینها شرایط واقعی غزه را توصیف نمی کند که در آن گرسنگی بیداد می‌کند.
 
براساس گزارش شبکه رژیم صهیونیستی، در این لحظه نتانیاهو صدای خودش رو بلند می‌کند و با عصبانیت به بربوک می‌گوید: این حقیقته، این واقعیته، نه اون چیزی که عکاس‌های نازی‌ها به تصویر کشیده بودند.
 
نتانیاهو مدعی می شود: ما مثل نازی‌ها نیستیم که تصاویر جعلی از واقعیت تخیلی را خلق می کردند.
 
براساس این گزارش، بربوک نیز خطاب به نتانیاهو می‌گوید: میخواهی بگویی که پزشکان ما، پزشکان آلمانی که در نوار غزه حضور دارند، حقیقت را نمی‌گویند؟ یا میخواهی بگویی که رسانه‌های جهان [همگی] دروغ می‌گویند؟
 
شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی در پایان از عصبانت نتانیاهو چنین نتیجه‌گیری کرده که این فشار غرب بر اسرائیل و نیز تصویری از شرایط سیاسی و دیپلماتیکی است که در روزها و هفته‌های گذشته بر تل آویو حاکم است.
 
انتهای پیام/