هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
پنجشنبه، 13 ارديبهشت 1403
ساعت 03:12
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

جمعه 31 فروردين 1403 ساعت 16:00
جمعه 31 فروردين 1403 15:55 ساعت
2024-4-19 16:00:54
شناسه خبر : 379662
مردم ولایت‌مدار و متدین «شهر صد دروازه» دامغان از ساعات اولیه صبح با حضور پرشور در مصلای امام خمینی(ره) این شهر برای دیدن آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور لحظه‌شماری و مطالبه‌ها و دل‌گویه‌های خود را با رییس دولت سیزدهم مطرح کردند.
مردم ولایت‌مدار و متدین «شهر صد دروازه» دامغان از ساعات اولیه صبح با حضور پرشور در مصلای امام خمینی(ره) این شهر برای دیدن آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور لحظه‌شماری و مطالبه‌ها و دل‌گویه‌های خود را با رییس دولت سیزدهم مطرح کردند.
گروه سیاست-رجانیوز: آیت‌الله رئیسی در اولین سفر استانی در سال ۱۴۰۳ و در چهاردهمین سفر از دور دوم سفرهای استانی دولت سیزدهم، دیروز پنجشنبه وارد استان سمنان شد و در نخستین روز از سفر به شهرستان‌های سمنان و شاهرود رفت و در روز دوم با مردم مومن دامغان دیدار خواهد کرد و قلم از توصیف شوق مردم برای دیدن آیت الله رئیسی درمانده است.
 
به گزارش رجانیوز، مردم ولایی دامغان با لهجه‌ شیرین خود در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با لحنی که موجی از ذوق دیدار را می‌شد در کلامشان احساس کرد، حضور دولت مردمی آیت الله رئیسی در «شهر صد دروازه» را افتخاری برای خود می‌دانند.
 
 
مردم دامغان با اشاره به مشکلات در بخش‌های مختلف از جمله مشکلات حوزه بهداشت و درمان، خطر کاهش سطح کشاورزی و پسته‌کاری به دلیل کم‌آبی، اشتغال، و ضعف زیرساخت‌های حوزه ایمنی تردد و راه‌، می‌گویند: حضور رییس جمهور در این دیار دلگرم کننده است و امید داریم سید محرومان برای حل مشکلات شهرمان دریغ نخواهد کرد.
 
مردم دامغان می‌گویند راه‌های اصلی و فرعی دامغان میزبان امنی برای مردمان این دیار و مسافران عبوری نیست، محور ارتباطی استان سمنان به اصفهان از مسیر دامغان- معلمان- جندق و یکی از محورهای استان سمنان به مازندران از مسیر دیباج- گلوگاه از جمله محورهای پرتصادف استان سمنان هستند که انتظار داریم با حمایت و نگاه ویژه دولت سیزدهم ایمنی تردد هموطنان در این محورهای دامغان بهبود یابد.
 
 
 
فاطمه مادری که سن و سالی از او گذشته و در کنار خیابان در سایه دیواری نشسته و منتظر حضور رییس جمهور در بین مردم دامغان است، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ابراز داشت: وضعیت خدمات بهداشتی و درمانی دامغان شایسته مردم در این دیار فرهنگی و تاریخی نیست و هر بار برای پیگیری درمان خود باید به شهرهای اطراف یا تهران بروم و انتظار من و همشهریانم از رییس جمهور توجه ویژه به درمان است.
 
علی یکی از دانش‌آموختگان بیکار و مجرد دامغانی که پرچم بزرگ ایران را در دست داشت و از افراد منتظر در جریان استقبال و دیدار با رییس جمهور بود، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: اشتغال و درآمدزایی مهمترین دغدغه جوانان این دیار است و انتظار می‌رود اشتغالزایی دانش آموختگان و رفع مشکل بیکاری که در ترغیب جوانان به ازدواج موثر است، مورد توجه قرار بگیرد.
 
 


 

از حاشیه‌های جالب انتظار دیدار رییس جمهور در دامغان، تکاپوی افراد برای نوشتن نامه و بیان مشکلات بود که هر کدام در گوشه‌ای بر دل کاغدی سفید مشغول نوشتن مشکلاتشان بودند زیرا می دانستند به همت دولتمردان سیزدهم و مسوولان استان سمنان به یقین مرهمی برای مشکلاتشان پیدا می‌شود.
 
در اولین روز(پنجشنبه) از سفر دولت سیزدهم به استان سمنان، دیدار با مردم سمنان و شاهرود، حضور در جشن احیای ۲۰۱ واحد راکد استان در دولت سیزدهم، افتتاح نیروگاه سیکل ترکیبی، جشن واگذاری زمین در قالب طرح جوانی جمعیت و نشست «حل مساله» با محوریت تامین آب، فعالیت معادن و راه‌اندازی کارخانه‌های سهامی، در سفر یکروزه دولت سیزدهم برنامه‌ریزی و برگزار شد.
 
سفر روز گذشته آیت الله رئیسی در استان سمنان ۱۴۵ مصوبه با ۹۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به همراه داشت.
 
انتهای پیام/