هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
پنجشنبه، 13 ارديبهشت 1403
ساعت 04:07
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

جمعه 31 فروردين 1403 ساعت 15:38
جمعه 31 فروردين 1403 15:24 ساعت
2024-4-19 15:38:29
شناسه خبر : 379657
در نخستین روز از رقابت‌های قایقرانی روئینگ قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک، قایق دو نفره سبک وزن زنان راهی فینال شد، فاطمه مجلل به نیمه‌نهایی صعود کرد و حمیدرضا رضوانی راهی شانس مجدد شد.
در نخستین روز از رقابت‌های قایقرانی روئینگ قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک، قایق دو نفره سبک وزن زنان راهی فینال شد، فاطمه مجلل به نیمه‌نهایی صعود کرد و حمیدرضا رضوانی راهی شانس مجدد شد.

گروه ورزش-رجانیوز: مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه در رشته روئینگ از امروز به میزبانی چونگجو کره‌جنوبی آغاز شد و تا دوم اردیبهشت ادامه دارد.

 

به گزارش رجانیوز، افشین فرزام سرمربی و هما خاتمی مربی تیم ملی روئینگ در این رقابت هستند. مهسا جاور و زینب نوروزی در روئینگ دونفره سبک وزن بانوان، فاطمه مجلل در روئینگ تکنفره بانوان و حمیدرضا رضوانی در روئینگ تکنفره مردان ورزشکاران ایران در این دوره از رقابت‌ها هستند.

 

امروز و در نخستین روز این رقابت‌ها حمیدرضا رضوانی در روئینگ تک‌نفره مردان در گروه دوم مقدماتی در رقابت با حریفانی از کویت، هند، اندونزی، مالزی و عراق با ثبت زمان ۷:۳۶.۹۴ دقیقه به‌عنوان قایق چهارم از خط عبور کرد و به شانس مجدد مسابقات راه یافت. در این رقابت نمایندگان مالزی، هند و عراق اول تا سوم شدند. شانس مجدد این ماده امروز ظهر برگزار می‌شود.

 

صعود مجلل به نیمه‌نهایی آب‌های آرام

فاطمه مجلل در روئینگ تک‌نفره یانوان نیز در گروه سوم مقدماتی در رقابت با حریفانی از سنگاپور، فیلیپین، تایلند و قزاقستان با ثبت زمان ۸:۰۲۰۶۹ دقیقه به‌عنوان قایق اول از خط عبور کرد و راهی نیمه‌نهایی مسابقات شد. در این رقابت نمایندگان فیلیپین و سنگاپور دوم و سوم شدند. نیمه نهایی این ماده فردا(شنبه اول اردیبهشت ماه) صبح برگزار می‌شود.

 

صعود مستقیم قایق دونفره سبک‌وزن بانوان به فینال

رقابت‌های روئینگ دوفنره سبک وزن بانوان نیز امروز برگزار شد و طی آن مهسا جاور و زینب نوروزی در گروه دوم مقدماتی در رقابت با حریفانی از هنگ‌کنگ، اندونزی، کره‌جنوبی و ویتنام با زمان ۷:۱۵.۹۶ دقیقه به‌عنوان قایق اول از خط عبور کردند و به فینال مسابقات راه یافتند. در این رقابت نمایندگان ویتنام و اندونزی دوم و سوم شدند.

 

فینال این ماده صبح یکشنبه(دوم اردیبهشت ماه) با توزیع دو سهمیه المپیک برگزار می‌شود و تیم دونفره سبک‌وزن بانوان ایران یکی از شانس‌های کاروان کشورمان برای کسب سهمیه المپیک در چونگجو محسوب می‌شود.

 

گفتنی است نحوه توزیع سهمیه المپیک در بخش روئینگ به این صورت است که در روئینگ یک نفره، ۵ قایق اول و در روئینگ 2نفره، دو قایق اول صاحب سهمیه المپیک خواهند شد.

 

انتهای پیام/