هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
پنجشنبه، 13 ارديبهشت 1403
ساعت 04:05
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

جمعه 31 فروردين 1403 ساعت 15:32
جمعه 31 فروردين 1403 15:24 ساعت
2024-4-19 15:32:59
شناسه خبر : 379652
سرمربی موقت تیم فوتبال تراکتور جایگزین مدافع محروم تی‌تی‌ها مقابل نساجی مازندران را انتخاب کرد.
سرمربی موقت تیم فوتبال تراکتور جایگزین مدافع محروم تی‌تی‌ها مقابل نساجی مازندران را انتخاب کرد.
گروه ورزش-رجانیوز: دیدار تیم‌های نساجی مازندران و تراکتور تبریز در چارچوب هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال جمعه(۳۱ فروردین) از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه در ورزشگاه وطنی برگزار می‌شود.
 
به گزارش رجانیوز، بعد از جدایی توافقی پاکو خمس از تراکتور، این باشگاه تصمیم گرفت که محمد نصرتی مربی این تیم به صورت موقت هدایت تی‌تی‌ها را برعهده بگیرد. البته نصرتی نیز بعد از شکست سنگین مقابل ذوب‌آهن از سمت خود استعفا داده بود اما این درخواست مورد قبول باشگاه قرار نگرفت و حالا مسئولیت او در تراکتور بیشتر شده است. نصرتی باید یازده بازیکن منتخب تی‌تی‌ها را برای تقابل با نساجی انتخاب کند.
 
در این دیدار عارف آقاسی به دلیل دریافت کارت زرد در دیدار قبلی مقابل ذوب‌آهن و سید محمد حسینی به دلیل مصدومیت نمی‌توانند تی‌تی‌ها در دیدار مقابل نساجی همراهی کنند. محمد آقاجانپور نیز به دلیل مصدومیت تا پایان فصل غایب خواهد بود.
 
با این تفاسیر نصرتی در اولین تجربه خود نمی‌تواند از ۳ مدافعی که دقایق زیادی در ترکیب تراکتور حضور داشتند، بهره‌مند شود. به نظر می‌رسد تنها گزینه‌ای که برای نصرتی وجود دارد میلاد کر جوان و پرحاشیه خواهد بود. بازیکنی که در دیدار قبلی بعد از مدت‌ها توانست در دقیقه ۸۴ جایگزین سید مهدی حسینی شود و برای تی‌تی‌ها به میدان برود.
 
مدافع گنبدی تراکتور که سابقه حضور در تیم جوانان را در کارنامه خود دارد بعد از رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا یک مصاحبه تند علیه کادر فنی انجام داد که باعث شد او از طرف کمیته اخلاق به مدت یک‌سال از حضور در کلیه رقابت‌ها فوتبالی محروم و جریمه مالی شد.
 
این تنها حواشی کر نبود، او که فصل گذشته از ذوب‌ آهن راهی تراکتور شده بود و توانسته بود نمایش خوبی در خط دفاعی این تیم ارائه دهد، به دلیل برخوردی که در تمرین با سعید مظفری‌زاده و یکی دیگر از اعضای تیم داشته، از حضور در تمرینات تراکتور منع شد. عملکرد خوب این بازیکن در تیم فوتبال جوانان و تراکتور باعث شده بود تا این مدافع جوان مورد توجه چند باشگاه از جمله استقلال تهران در ابتدای فصل قرار بگیرد اما در نهایت باشگاه تراکتور با این انتقال مخالفت کرد.
 
حالا میلاد در دیدار مقابل نساجی مازندران فرصت دارد تا از ابتدا در ترکیب اصلی تراکتور حضور داشته باشد و قطعا انگیزه‌های زیادی برای درخشش در این دیدار خواهد داشت.
 
انتهای پیام/