هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
پنجشنبه، 13 ارديبهشت 1403
ساعت 11:08
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

جمعه 31 فروردين 1403 ساعت 15:30
جمعه 31 فروردين 1403 15:24 ساعت
2024-4-19 15:30:26
شناسه خبر : 379651
تیم فوتبال تراکتور تبریز از هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه وطنی مقابل نساجی مازندران قرار می‌گیرد.
تیم فوتبال تراکتور تبریز از هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه وطنی مقابل نساجی مازندران قرار می‌گیرد.
گروه ورزش-رجانیوز: دیدار تیم‌های نساجی مازندران و تراکتور تبریز در چارچوب هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امروز جمعه(۳۱ فروردین) از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه در ورزشگاه وطنی برگزار می‌شود.
 
به گزارش رجانیوز، دو تیم با شرایط کاملا متفاوت مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند، تراکتورتبریز بعد از شکست سنگین مقابل ذوب‌آهن اصفهان پا به این دیدار می‌گذارد و در مقابل نساجی بعد از تساوی ارزشمند مقابل سپاهان در اصفهان باید میزبان تراکتور باشد. دیدار رفت دوتیم با برتری ۳ بر صفر تراکتور در تبریز به پایان رسید، گوستاو واگنین، عارف رستمی و شجاع خلیل زاده در آن دیدار برای تی‌تی‌ها گلزنی کردند.
 
بعد از جدایی توافقی پاکو خمس از تراکتور، این باشگاه تصمیم گرفت که محمد نصرتی مربی این تیم به صورت موقت هدایت تی‌تی‌ها را برعهده بگیرد. البته نصرتی نیز بعد از شکست سنگین مقابل ذوب‌آهن از سمت خود استعفا داده بود اما این درخواست مورد قبول باشگاه قرار نگرفت و حالا مسئولیت او در تراکتور بیشتر شده است. نصرتی باید یازده بازیکن منتخب تی‌تی‌ها را برای تقابل با نساجی انتخاب کند.
 
نکته قابل توجه تقابل‌های اخیر دوتیم در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال این است که همواره تقابل‌های تراکتور و نساجی با گل به پایان رسیده است. این دو تیم تاکنون یازده بار مقابل یکدیگر قرار گرفتند که ۲ برد سهم نساجی، ۵ برد سهم نساجی و ۴ دیدار نیز با تساوی به پایان رسیده و هیچ یک از این دیدارها بدون گل نبوده است.
 
عارف آقاسی به دلیل دریافت کارت زرد در دیدار قبلی مقابل ذوب‌آهن و سید محمد حسینی به دلیل مصدومیت نمی‌توانند تی‌تی‌ها در دیدار مقابل نساجی همراهی کنند. محمد آقاجانپور نیز به دلیل مصدومیت تا پایان فصل غایب خواهد بود. بقیه بازیکنان تراکتور برای تقابل با نساجی در دسترس کادر فنی قرار دارند.
 
به نظر می‌رسد که نصرتی در این دیدار اندیشه‌های پاکو خمس را دنبال کند و بعید به نظر می‌رسد که بخواهد تغییراتی را در ترکیب اصلی این تیم داشته باشد. با این تفاسیر نصرتی تراکتور را با آرایش ۳-۳-۴ روانه میدان می‌کند. حسین پورحمیدی در چهارچوب دروازه این تیم قرار می‌گیرد و به دنبال ثبت چهاردهمین کلین‌شیت فصل خود است. نصرتی برای این دیدار از میلاد کر در کنار شجاع خلیل‌زاده در قلب خط دفاعی استفاده می‌کند.
 
مهدی شیری در جناح راست و محمد نادری در جناح چپ خط دفاعی تی‌تی‌ها را تکمیل می‌کند. صفا هادی، سیدمهدی حسینی و ریکاردو آلوز مثلت خط میانی تراکتور را تشکیل می‌دهند؛ جایی که به نظر می‌رسد صفا هادی عقب‌تر از ریکاردو و حسینی به عنوان تک هافبک‌دفاعی این تیم در میانه میدان بازی کند. امیرحسین حسین‌زاده در جناح راست و مهدی هاشم‌نژاد در جناح چپ پشت سر رحمان جعفری ۱۱ بازیکن منتخب نصرتی را برای این دیدار تشکیل می‌دهند.
 
ترکیب احتمالی تراکتور
حسین پورحمیدی، مهدی شیری، شجاع خلیل‌زاده، سید مهدی حسینی، ریکاردو آلوز، مهدی هاشم نژاد، محمد نادری، میلاد کر، رحمان جعفری، صفا هادی و امیرحسین حسین زاده.
 
انتهای پیام/