هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
چهارشنبه، 12 ارديبهشت 1403
ساعت 16:45
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

پنجشنبه 30 فروردين 1403 ساعت 20:56
پنجشنبه 30 فروردين 1403 20:42 ساعت
2024-4-18 20:56:10
شناسه خبر : 379574
مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی گفت: ۶۴ مدیر ملی و ستادی در مرکز ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی در سمنان پاسخگوی درخواست‌ها و مشکلات شهروندان هستند.
مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی گفت: ۶۴ مدیر ملی و ستادی در مرکز ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی در سمنان پاسخگوی درخواست‌ها و مشکلات شهروندان هستند.
گروه اقتصاد-رجانیوز: حسین مذنب افزود: معاونت‌های مسکن و ساختمان، معماری و شهرسازی، حقوقی و توسعه منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی، سازمان ملی زمین و مسکن، سازمان‌های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی از جمله راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، عمران شهرهای جدید، بانک مسکن، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کارگروه نظارت بر اجاره بها از جمله نهادهایی هستند که برای رفع مشکلات و پاسخگویی به شهروندان مرکز ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی حضور دارند.
 
به گزارش رجانیوز، وی ادامه داد: تقاضا می‌شود عموم شهروندان از فرصت پیش‌آمده استفاده و با حضور در مرکز ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی در سمنان بدون واسطه برای رفع مشکلات خود با مسوولان ارتباط بگیرند.
 
وی تاکید کرد: اگر کوچکترین راهی برای حل مشکل مردم باشد، مسوولان موارد را با اهتمام ویژه پیگیری می‌کنند و امروز در روز نخست فعالیت مرکز ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی در سمنان مراجعه مردم مطلوب و بیش از ۳۰۰ نفر مراجعه کردند.
 
مدیرکل راه و شهرستان استان سمنان گفت: مرکز ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی همزمان با دور دوم سفر هیات دولت به استان سمنان با حضور مدیران ستادی، معاونان وزیر و کارشناسان حوزه راه و شهرسازی در سمنان تشکیل شده است.
 
سیدمحمد حسینی طباطبایی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ستاد ارتباط مردمی وزارت راه شهرسازی در روزهای بیست و نهم، سی‌ام و سی و یکم فروردین همزمان با سفر هیات دولت از هشت صبح تا ۱۸ پاسخگوی مشکلات و درخواست‌های مردمی در سه بخش مسکن، شهرسازی و حمل و نقل هستند.
 
به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان، مکان مرکز ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی در سالن ورزشی شهید صحافی واقع در خیابان ۲۰ متری وحدت سمنان است.
 
انتهای پیام/