هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
جمعه، 14 ارديبهشت 1403
ساعت 06:54
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

يكشنبه 26 فروردين 1403 ساعت 01:29
يكشنبه 26 فروردين 1403 01:22 ساعت
2024-4-14 01:29:42
شناسه خبر : 378992
 اولاف شولتس صدراعظم آلمان برای گفت وگو با رئیس جمهور روسیه شرط تعیین کرد و گفت: تنها در صورتی با ولادیمیر پوتین گفت وگو خواهم کرد که مسکو از اهداف خود در اوکراین دست بکشد.
اولاف شولتس صدراعظم آلمان برای گفت وگو با رئیس جمهور روسیه شرط تعیین کرد و گفت: تنها در صورتی با ولادیمیر پوتین گفت وگو خواهم کرد که مسکو از اهداف خود در اوکراین دست بکشد.
گروه بین‌الملل-رجانیوز: شولتس در پاسخ به پرسش‌های خبرنگار روزنامه آلمانی تاز با تکرار تعهد خود مبنی براینکه تا هر زمانیکه لازم باشد از اوکراین حمایت خواهد کرد، در پاسخ به این پرسش که به نظر شما جنگ در اوکراین چه زمانی پایان خواهد یافت؟، افزود: هیچ‌کس نمی‌تواند به این پرسش پاسخ دهد.
 
به گزارش رجانیوز، صدراعظم آلمان همچنین با تاکید براینکه از دسامبر ۲۰۲۲ دیگر با رئیس جمهور روسیه گفت وگویی انجام نداده است، تصریح کرد: تنها در صورتی بار دیگر با پوتین گفت وگو خواهم کرد که روسیه از اهداف خود در اوکراین دست بکشد.
 
وی همچنین در پاسخ به این پرسش که با توجه به اینکه بسیاری از مردم آلمان به ویژه در شرق این کشور مایل هستند توافقی با روسیه صورت پذیرد، چرا از دسامبر ۲۰۲۲ سعی نکرده‌اید بار دیگر با رئیس جمهور این کشور گفت وگو کنید؟، گفت: انجام گفت وگو زمانی مفید است که احساس کنید می‌توانید با انجام آن، تفاوتی ایجاد کنید و من هم موقعی که زمان مناسب برای انجام گفت وگو با پوتین فرا برسد، دوباره این کار را خواهم کرد.
 
صدراعظم آلمان افزود: به اعتقاد من گفت وگو با پوتین تنها زمانی باید انجام شود که وی به این نتیجه برسد که باید از جنگ دست کشیده و نیروهای خود را از اوکراین خارج کند.
 
شولتس در ادامه با اذعان به اینکه بسیاری از آلمانی‌ها از تشدید تنش با روسیه هراس دارند، خاطرنشان کرد: این ترس قابل درک است اما با این وجود برلین همچنان به حمایت خود از کی‌یف ادامه خواهد داد چرا که ما نمی‌توانیم اجازه دهیم روسیه در اوکراین پیروز شود.
 
انتهای پیام/