هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
پنجشنبه، 13 ارديبهشت 1403
ساعت 11:22
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

شنبه 25 فروردين 1403 ساعت 21:20
شنبه 25 فروردين 1403 21:06 ساعت
2024-4-13 21:20:59
شناسه خبر : 378987
دیدارهای سوم مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال در شرایطی برگزار شد که طی آن شهرداری گرگان به عنوان اولین تیم جواز حضور در مرحله نیمه‌نهایی را به دست آورد.
دیدارهای سوم مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال در شرایطی برگزار شد که طی آن شهرداری گرگان به عنوان اولین تیم جواز حضور در مرحله نیمه‌نهایی را به دست آورد.
گروه ورزش-رجانیوز: بازی‌های سوم مرحله یک‌چهارم نهایی بیست‌وپنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال امروز (۲۵ فروردین) با انجام ۴ دیدار پیگیری شد.
 
به گزارش رجانیوز، در نخستین دیدار این مرحله، کاله مازندران میزبان ذوب‌آهن اصفهان بود و با نتیجه ۱۰۵ بر ۸۰ به پیروزی رسید. در این بازی امیرحسین یازرلو با ۳۰ امتیاز، ۳ پاس گل، ۳ توپ ربایی و کارایی ۳۱ بهترین بازیکن بود. با کسب نخستین پیروزی تیم کاله، نتیجه نهایی، ۲ بر یک به سود تیم ذوب‌آهن شد. در این دیدار برای دقایقی هواداران تیم کاله شعارهایی علیه مهران حاتمی، سرمربی ذوب‌آهن سر دادند که باعث ناراحتی او شد.
 
در دیگر بازی، مهرام تهران به مصاف صنعت مس کرمان رفت و این دیدار را با نتیجه ۹۲ بر ۷۹ واگذار کرد. مهدی افخمی در این دیدار با ۲۶ امتیاز، ۶ پاس گل، ۴ ریباند و کارایی ۲۳ بهترین بازیکن شد. نتیجه نهایی این تقابل، ۲ بر یک به نفع تیم مهرام است.
 
در سومین دیدار تیم‌های پالایش نفت آبادان و طبیعت تهران به مصاف هم رفتند که در پایان پالایش نفت دومین پیروزی خود را با نتیجه ۸۵ بر ۸۲ به دست آورد. در این بازی حامد حدادی با ۱۸ امتیاز، ۲۰ ریباند، ۸ پاس گل و کارایی ۳۱ به عنوان بهترین بازیکن این دیدار انتخاب شد. نتیجه نهایی این جدال، ۲ بر یک به سود پالایش نفت آبادان شد.
 
در آخرین بازی این مرحله شهرداری گرگان مقابل لیموندیس شیراز به میدان رفت و سومین پیروزی خود را با نتیجه ۸۸ بر ۷۳ کسب کرد. ارسلان کاظمی در این دیدار با ۱۴ امتیاز، ۱۸ ریباند، ۳ پاس گل و کارایی ۳۱ بهترین بازیکن بود. شهرداری گرگان با کسب سه پیروزی پیاپی، به عنوان نخستین تیم به مرحله نیمه‌نهایی این دوره از رقابت‌ها صعود کرد.
 
برنامه پلی‌آف چهارم و پنجم به این شرح است:
 
پلی‌آف چهارم - دوشنبه ۲۷ فروردین
 
کاله مازندران - ذوب‌آهن اصفهان/ آمل
 
پالایش‌نفت آبادان - طبیعت/ آبادان
 
مس کرمان - مهرام/ کرمان
 
پلی‌آف پنجم - یکشنبه دوم اردیبهشت
 
طبیعت - پالایش نفت آبادان / تهران
 
مهرام - مس کرمان / تهران
 
ذوب‌آهن - کاله مازندران / اصفهان
 
گفتنی است، هر تیمی که صاحب سه پیروزی از پنج بازی شود، به نیمه‌نهایی صعود خواهد کرد.
 
انتهای پیام/


3
پسندیدم