هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
يكشنبه، 23 ارديبهشت 1403
ساعت 17:51
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

دوشنبه 17 خرداد 1400 ساعت 14:32
دوشنبه 17 خرداد 1400 14:27 ساعت
2021-6-7 14:32:22
شناسه خبر : 348170
اگر دنبال مرجعی آنلاین برای اخبار اقتصادی ایران و جهان هستید به سامانه جامع تحلیل اخبار اقتصادی اقتصادآفرین به آدرس اینترنتی www.eghtesadafarin.com مراجعه کنید.

ال کردن بروزترین اخبار و گزارش های اقتصادی به صورت آنلاین از اقتصادآفرین به عنوان سامانه جامع تحلیل اخبار اقتصادی باعث می شود شما هوشمندانه و شادتر زندگی کنید.

چرا این روزها اقتصاد آفرین بر سر زبان ها افتاده است و عموم مردم هر روز به سایت اقتصاد آفرین مراجعه می کنند؟ با رجانیوز که به عنوان یک رسانه صادق و عادل به خبررسانی می پردازد همراه باشید تا بیشتر با اقتصاد آفرین آشنا شوید.

خبرگزاری ایلنا که مشهور به خبرگزاری کار در کشور ایران می باشد، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به کارگران را برعهده دارد که اقتصاد آفرین را طی خبری با عنوان "اقتصاد آفرین (eghtesadafarin)، نسل جدید مرجع اخبار اقتصادی ایران" اینگونه معرفی نموده است:

https://eghtesadafarin.com/

به وضوح می توان گفت که مرجع اخبار اقتصادی ایران و جهان، اقتصاد آفرین است که نسل جدیدی از منابع اخبار اقتصادی به روز از رسانه های اقتصادی و پایگاه های خبری اقتصادی به شمار می رود.

هدف سایت اقتصاد آفرین که مرکز پایگاه های خبری به روز اقتصادی ایران و جهان می باشد این است که به نیازهای اصلی مخاطبان خاص اقتصادی پاسخ بدهد تا سهمی در پویایی هرچه بیشتر اقتصادی کشور ایران با ترویج دانش اقتصادی داشته باشد.

با شعار زندگی شادتر اقتصاد آفرین با پیش بینی هوشمندانه مخاطبان بسیاری را از عموم و آحاد جامعه، صاحبان کسب و کارها، مدیران، فعالان اقتصادی و روسای شرکت ها به همراه داشته است.

 

اقتصاد آفرین

 

انواع اخبار اقتصادی بازنشر شده در اقتصاد آفرین:

لازم به یادآوری است که اخبار اقتصادی ایران که اقتصاد آفرین آن ها را تحت پوشش خود دارد شامل اخبار صنعت معدن و تجارت، اخبار بیمه، اخبار بانک، اخبار آب و انرژی، اخبار راه و مسکن و اخبار حمل و نقل، اخبار طلا ارز و پول، اخبار اقتصاد گردشگری، اخبار بازار سهام و بورس، اخبار هواشناسی اقتصاد، اخبار کشاورزی و دامداری، اخبار صنعت خودروسازی، اخبار صنعت فناوری اطلاعات، اخبار کارآفرینی و استارت آپ ها، اخبار بازرگانی واردات و صادرات و اخبار صنعت آهن آلات و فولاد، اخبار صنعت نفت گاز و پتروشیمی، اخبار اقتصاد ورزشی ، اخبار سبک زندگی، استایل، مد و فشن می شود.

همچنین اخبار اقتصادی جهان را از خبرهای بین المللی اقتصادی تشکیل می دهند.

در نهایت مقالات تخصصی اقتصادی شامل آموزش اقتصاد رفتاری، آموزش اقتصاد سلامت، آموزش حقوق اقتصادی، آموزش علوم اقتصادی، آموزش مدیریت اقتصاد، آموزش دوره های DBA و MBA اقتصادی می شود.

به چند نمونه از منابع اقتصادی در زیر که اقتصاد آفرین از آن ها اخبار اقتصادی را باز نشر می کند و مورد تایید گوگل نیز است و رتبه های خوبی هم چنین در الکسا نیز دارد، اشاره می کنیم.

  • خبرگزاری دنیای اقتصاد:

دنیای اقتصاد، اولین منبع خبری است که اقتصاد آفرین از آن خبرهای اقتصادی را جمع آوری می کند.

دنیای اقتصاد به عنوان یک گروه رسانه ای خبری- تحلیلی، ماموریت اصلی آن بسط و ترویج دانش اقتصادی با هدف افزایش رفاه و کاهش فقر است.

فلسفه بنیادین دنیای اقتصاد، پایبند بودن به اصول اقتصاد رقابتی است که همواره ثابت خواهد ماند و صرفا در شیوه نشر خبرهای اقتصادی وارائه تحلیل ها با رعایت اصول و استانداردهای حرفه ای، تغییرات احتمالی خواهد بود.

پیشنهاد می کنم به سایت اقتصاد آفرین برای مشاهده اخبار اقتصادی ایران و جهان مراجعه بکنید.

  • خبرگزاری اقتصاد نیوز:

اقتصاد نیوز دومین منبع خبری است که اقتصاد آفرین از آن خبرهای اقتصادی را جمع آوری می کند.

سایت اقتصاد نیوز ماموریت خود را به عنوان مرجع اقتصاد ایران در چند سطح تعریف کرده است.

ارائه اخبار اقتصادی در سطح نخست به شکل پردازش شده است، این به این معنی است که اخبار و تحولات اقتصادی به مخاطبان در قالب گزارش های خبری- تحلیلی ارائه می شود تا دید آن ها از میزان اثر گذاری هر اتفاق و رویداد اقتصادی افزایش پیدا کند.

اقتصاد نیوز در سطح دوم همه اخبار اقتصادی را که به طور مداوم در حال وقوع هستند، جمع می کند، به گونه ای که مخاطبان واقعی اخبار اقتصادی برای جستجو کردن آخرین اخبار اقتصادی هر روز بی نیاز می شوند.

  • خبرگزاری اقتصاد آنلاین:

اقتصاد آنلاین سومین منبع خبری است که اقتصاد آفرین از آن اخبار اقتصادی را جمع آوری می کند.

اولین سایت خبری تحلیلی اقتصاد ایران به عنوان منشور خبری تحلیلی اقتصاد ایران و هم چنین پر مخاطب ترین رسانه اقتصادی در ایران، اقتصاد آنلاین است.

  • خبرگزاری تجارت نیوز:

تجارت نیوز چهارمین منبع خبری است که اقتصاد آفرین از آن خبرهای اقتصادی را جمع آوری می کند.

پورتال خبری- تحلیلی تجارت نیوز تلاش می کند با شعار تصویر اقتصاد در قاب دیجیتال، تصویری گویا از اقتصاد ایران و جهان را ترسیم بکند.

به جز منابع ذکر شده در بالا، اقتصاد آفرین از منبع های معتبر دیگر و به روز ترین خبرگزاری ها و رسانه های اقتصادی مثل خبرگزاری مهر، گسترش نیوز و خبرگزاری تسنیم و ... خبرهای اقتصادی را پردازش و بازنشر می کند.

وب سایت دیتاجو که با شعار "برای شمایی که نمی خواهید دست خالی برگردید" بنا نهاده شده است و هدفش جامع بودن، سرعت بخشیدن به جستجو و دسترسی راحت به منابع تخصصی مثل فایل ها و آموزش ها بوده و به عنوان گوگل و بهشت دانشجویان شناخته می شود در مقاله ای آموزشی با عنوان "تحلیل اخبار اقتصادی با سامانه جامع اقتصاد آفرین (eghtesadafarin)" اقتصاد آفرین را اینگونه معرفی نموده است:

اقتصاد آفرین وب سایت مرجع اخبار و تحولات اقتصادی ایران و جهان است. در اقتصاد آفرین به روز ترین اخبار و گزارش های اقتصادی را می توانید جستجو بکنید. همه اخبار اقتصادی با کیفیت از پرمخاطب ترین رسانه های اقتصادی و معتبرترین خبرگزاری های اقتصادی به صورت اتوماتیک جمع آوری می شود. عموم مردم مخاطبان اقتصاد آفرین را تشکیل می دهند که به صورت سریع و آسان می خواهند به جدیدترین اخبار اقتصادی روزانه دسترسی داشته باشند.

نیاز به سامانه ای جامع برای اخبار اقتصادی ایران و جهان که از مراجع اخبار و به روز اقتصادی مثل رسانه های اقتصادی و پایگاه های خبری اقتصادی تحلیل می کند، ضرورت دارد و احساس می شود.

پایگاه بین‌المللی شفقنا به عنوان مرکز همکاری‌های خبری و رسانه‌ ای که پشتیبان و حامی حقوق انسان ها می باشد طی خبری اقتصادی درباره اخبار اقتصادی با موضوع "اخبار اقتصاد ایران و جهان در سامانه جامع تحلیل اخبار اقتصادی" اقتصاد آفرین را اینگونه معرفی نموده است:

شما حق دارید با آگاهی از اخبار به روز اقتصادی، هوشمندانه و شادتر زندگی کنید.

این تنها شعاری است که از دیگر مجله های آنلاین خبری اقتصاد، سایت اقتصاد آفرین را متمایز می کند.

خبرگزاری های مشهور ایرانی به تازگی از جمله؛ خبرگزاری کار ایران یعنی ، خبر فارسی، قطره، شهر خبر اخبار مفیدی را در مورد اقتصاد آفرین منتشر کرده اند.

جایگاه ایران در اقتصاد جهان با این تفاسیر در کجا قرار دارد؟ این یک سوال اقتصادی است که در این گزارش می خواهم از اقتصاد آفرین که در بخش اقتصادی خبرگزاری بین المللی شفقنا منتشر شده است، به جواب آن بپردازیم.

در سال 2018، بانک جهانی با توجه به آخرین برآورد خود نشان می دهد، در بین بزرگترین اقتصادهای جهانی، ایران در جایگاه 26 را دارا است و در سال گذشته میلادی، در بین بزرگ ترین اقتصاد های دنیا، با توجه به برآورد صندوق بین المللی پول، ایران جایگاه 24 را به خود اختصاص داده است. تمامی این برآوردها بر مبنا قیمت های جاری و بر پایه دلر آمریکا بوده است.

 

بورس ایران

 

تولید ناخالص داخلی یعنی ارزش سالانه کل کالاهای تولید شده یا خدمات در یک کشور است. در سال گذشته میلادی ایران، از لحاظ رشد اقتصادی در بین چند کشور انگشت شمار بود و اگر این وضعیت را برای ایران در سال 2019 بررسی بکنیم، ایران در جایگاه نازل تر خواهد بود. رشد اقتصادی ایران در سال گذشته براساس برآورد صندوق بین المللی پول، مثبت 1/5 درصد بوده است. البته این نهاد بین المللی پول در پاییز پارسال رشد اقتصادی ایران را برای همین سال منفی 5 پیش بینی کرده بود، ولی گزارش جدیدی در 22 فروردین امسال منتشر شد که این نشان می دهد که ایران رشد مثبت 1/5 درصد را دارا می باشد.

از خوانندگان و دنبال کنندگان اخبار در اقتصاد آفرین، تیم تحریریه شفقنا خواهشمند است درباره این گزارش خبری نظرات خود را از اخبار اقتصاد ایران و جهان در اقتصادآفرین را برای ما در شبکه های اجتماعی در ایرن به اشتراک بگذارید.

می توانید به گزارش های اقتصادی برای اطلاعات بیشتر در مورد اخبار ایران و جهان، با عنوان اخبار اقتصادی ایران در اقتصاد آفرین، اخبار اقتصاد آفرین از قیمت دلار، اقتصاد آفرین، از کارآفرینی تا اخبار اقتصادی را از سایت اینستراکچر مطالعه بکنید که این سایت یک مرجع آموزش بین المللی در جهان است و مقالات آموزشی مختلفی را نشر می دهد.