هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
پنجشنبه، 9 فروردين 1403
ساعت 03:41
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

پنجشنبه 19 خرداد 1401 ساعت 14:58
پنجشنبه 19 خرداد 1401 14:53 ساعت
2022-6-9 14:58:04
شناسه خبر : 358230
دانلود سریال راز بقا قسمت 5 پنجم با لینک مستقیم، دانلود قسمت پنجم سریال راز بقا، برای دانلود قسمت 5 سریال راز بقا به ادامه مطلب مراجعه کنید.

سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت و به تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی در سال 1401 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این سریال پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، نیکی کریمی و فرهاد اصلانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

برای دانلود سریال یاغی قسمت 5 به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود قسمت پنجم سریال یاغی

بازیگران سریال یاغی

پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، نیکی کریمی، فرهاد اصلانی، آبان عسکری، مهدی حسینی‌نیا، مه‌لقا باقری، عباس جمشیدی‌فر، جواد خواجوی، ناهید مسلمی، امیرضا دلاوری، بهرام ابراهیمی، نادر شهسواری، هادی دیباجی، (با معرفی) الیکا ناصری، محمد صابری، توفیق حیدری، سامان مهکویه، افشین حسن‌لو، حسن همتی، شهاب کرلو، محمد مطهری‌پور، سعید شریف، عباس ایمانی، پگاه سعیدی، لادن ژاو‌ه‌وند‌، هوشنگ قوانلو، مائده تقوایی، مهرداد خانی، نیلوفر شهفری

داستان سریال یاغی

"یاغی" روایتگر درامی پر فراز و نشیب از سفر یک قهرمان است که شخصیت های متنوعی از طبقات مختلف اجتماعی در مسیر با او همراه می شوند یا برایش مانع می تراشند. یاغی باید از مرز درد و خستگی عبور کند.

 

 

 

سریال راز بقا به کارگردانی سعید آقاخانی، تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی و نویسندگی امیر وفایی از نوروز ۱۴۰۱ پخش می شود. در این سریال بازیگرانی همچون بهرام افشاری به ایفای نقش میپردازد

برای دانلود قسمت 15 راز بقا به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود سریال راز بقا قسمت 15

بازیگران سریال راز بقا

بهرام افشاری, حسن معجونی, نیما شعبان نژاد, علیرضا زمانی نسب, سعید آقاخانی, فریبا جدیکار, هدیه بازوند, سیروس میمنت, یدالله شادمانی, صدرالدین حجازی, فرشید زارعی فرد, کاظم نوربخش, سید حسین موسوی, سیروس سپهری, صبا ایزدپناه, ریحانه حسینی, علی اخوان, نجلا نظریان, مریم ماهور, آوین نقویان, جعفر دهقان, با حضور احسان روزبهانی بازیگران این سریال هستند.

کارگردان: سعید آقاخانی

تهیه کننده: سید مصطفی احمدی

نویسنده: امیر وفایی

داستان سریال راز بقاء

سعید آقاخانی بعد از تجربه موفق سریال نون.خ، این روزها در تدارک ساخت سریال «راز بقا» برای پلتفرم فیلم نت است. این سریال که از مضمونی طنز برخوردار است در اولین قدم با بهرام افشاری به توافق رسیده و قرار است بازیگران دیگری هم

 

 

 

سریال جیران یک سریال در ژانر عاشقانه‌ و تاریخی به کارگردانی حسن فحتی میباشد. این سریال یکی از پربازیگرترین سریال های شبکه نمایش خانگی میباشد که میتواند رکورد سریال های قبلی را بزند در این سریال بازیگرانی همچون بهرام رادان، پری ناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، امیرجعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی و مریلا زارعی به ایفای نقش میپردازند

برای دانلود سریال جیران قسمت 19 به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود قسمت 19 سریال جیران

بازیگران سریال جیران

بهرام رادان، پری ناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، امیرجعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی ور، کتانه افشاری نژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل کاشی، هومن برق نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن پور، فاطمه مسعودی‌فر،بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، با حضور مریلا زارعی در نقش مهدعلیا بازیگران این سریال تاریخی هستند.

داستان سریال جیران

جیران جدیدترین اثر حسن فتحی، کارگردان به نام کشور در ژانر عاشقانه خانوادگی که یکی از عظیم ترین آثار شبکه نمایش خانگی در سال 1400 خواهد بود. داستان سریال درمورد یکی از ندیمه های ناصرالدین شاه به اسم جیران است که پادشاه عاشق او می شود اما مسیر این عشق، مسیر راحت و آسانی نخواهد بود!

 کارگردان: حسن فتحی

تهیه‌کننده: اسماعیل عفیفه

نویسندگان: احسان جوانمرد، حسن فتحی

 

 

 

رئالیتی شو جوکر در فضایى متفاوت و کمدی میباشد در این رقابت جذاب و مفرح، تعدادی از چهره های مشهور هنری، ورزشی ، اجتماعی و... در یک اتاق در بسته برای ‏خنداندن یک دیگر رقابت می کنند، اما چالش اصلی این جاست که خودشان نباید بخندد. در این برنامه که با الگوبرداری از نمونه های موفق خارجی ساخته شده، سیامک انصاری که مجری مسابقه است به همراه چهل دوربین کوچک و بزرگ تمام شرکت کنندگان را زیر نظر می گیرند تا هیچ خنده ای از چشم های آنها مخفی نماند و در صورتی که هر شرکت کننده بخندد بار اول کارت زرد و بار دوم کارت قرمز را به اون میدهند و از مسابقه حذف میشود.

 

 

برای دانلود فصل 7 جوکر به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود جوکر فصل 7 قسمت 3

بازیگران سریال جوکر

هومن برق‌نورد، شهرام قائدی، بهنام تشکر، آرش نوذری، ایمان صفا، وحید آقاپور، سپند امیرسلیمانی و عباس جمشیدی

داستان سریال جوکر

در این رقابت جذاب و مفرح، تعدادی از چهره‌های مشهور هنری، ورزشی ، اجتماعی و… در یک اتاق در بسته برای ‏خنداندن یک‌دیگر رقابت می‌کنند، اما چالش اصلی این‌جاست که خودشان نباید بخندد. این برنامه با الگوبرداری از نمونه‌های موفق خارجی ساخته‌شده است

درباره سریال جوکر

جوکر الهام از یک برنامه کمدی ژاپنی که هیتوشی ماتسوموتو (Hitoshi Matsumoto) آن را اجرا می کند ساخته شده است. در این مسابقه 8 شرکت کننده حضور دارند که باید بدون اینکه خودشان بخندند، دیگران را بخندانند و در صورتی که هریک از شرکت کنندگان بخندند از مسابقه حذف شده و جایزه بزرگ مسابقه که مبلغ صد میلیون تومان است را از دست می دهند.

نکته جالب اینکه در طول مسابقه نیز شرکت کنندگانی تحت عنوان «زامبی» با کیفی که در آن مبلغ 50 میلیون تومان قرار داده شده وارد مسابقه می شوند تا بتوانند دیگران را بخندانند با این تفاوت که آن ها خودشان می توانند بخندند و همین موضوع کار را برای شرکت کنندگان دیگر سخت می کند. در نهایت نیز برنده مبلغ 150 میلیون تومان کسب می کند

دانلود فیلم و تماشای آن از جمله سرگرمیهای بسیار لذت‌بخش و آموزندهای بوده که توسط بسیاری از افراد دنبال می‌شود. به طور کلی تماشای فیلمهای متنوع علاوه بر جنبه‌‍ی پر نمودن اوقات فراغت می‌تواند با نمایش اتفاقات متفاوت و یا مشکلات متعددی که در مواقع مختلف با آن روبرو می‌شویم و همچنین ارائه راه حلهای کاربردی و موثر و یا نمایش نتایج هر راه حل، در پیشگیری از بسیاری اتفاقات موثر واقع شود. اما مزایا و تاثیرات دانلود فیلم همین جا ختم نشده و شامل موارد گستردهتری بوده که با شناخت آنها، می‌توان با دقت بالاتری مناسب‌ترین فیلم ایرانی و یا خارجی را در حجم و کیفیت دلخواه خود انتخاب نموده و از تماشای آن و نکاتی که سعی دارد به ما بیاموزد استفاده بیشتری نمود.