هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
دوشنبه، 24 ارديبهشت 1403
ساعت 16:37
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

چهارشنبه 16 شهريور 1401 ساعت 01:28
چهارشنبه 16 شهريور 1401 01:25 ساعت
2022-9-7 01:28:50
شناسه خبر : 360473
در آخرین مسابقه این مرحله دو تیم ایران و برزیل به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان بهروز عطایی در سه ست متوالی و  با امتیازهای ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۳ نتیجه را به یکی از مدعیان قهرمانی این مسابقات واگذار کردند.
در آخرین مسابقه این مرحله دو تیم ایران و برزیل به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان بهروز عطایی در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۳ نتیجه را به یکی از مدعیان قهرمانی این مسابقات واگذار کردند.
گروه ورزش-رجانیوز: مرحله یک هشتم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان ۲۰۲۲ که از روز شنبه ۱۲ شهریور در دو کشور لهستان و اسلوونی آغاز شده بود، بامداد امروز (پنج‌شنبه ۱۵ شهریور) به پایان رسید.
 
به گزارش رجانیوز؛ در آخرین مسابقه این مرحله دو تیم ایران و برزیل به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان بهروز عطایی در سه ست متوالی و  با امتیازهای ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۳ نتیجه را به یکی از مدعیان قهرمانی این مسابقات واگذار کردند و از دور رقابت‌ها حذف شدند.
 
بهروز عطایی سرمربی تیم ملی ایران در ابتدای این مسابقه از ترکیب میلاد عبادی‌پور، امین اسماعیل‌نژاد، محمدطاهر وادی، امیرحسین توخته، علی‌اصغر مجرد، محمدجواد معنوی‌نژاد و محمدرضا حضرت‌پور استفاده کرد.